MFMM II - 2.09.2012 - FOTO TOPIC

en onze fotograaf gespot

[afbeelding]

Thnx voor de mooie plaatjes *D

Geen dank, leuk dat jullie model (/poser) wilden spelen :+ .

621649_335112089916757_1784652297_o.jpg
 
Heb al een paar foto`s van mijn motor gevonden. *O*
Alle fotografen bedankt. :}

@NightMagic,
Kan jij het zoeken naar foto`s overzichtelijker maken door de links in de openingspost te zetten?
Bij voorbaat bedankt.
 
Laatst bewerkt:
als om het een beetje slim op te pakken... zullen we maar voortaan niet meer HIER over een alternatieve locatie hebben? :9
:^
Dit is het fototopic. Alternatieve locatie zal allemaal wel, daar ga ik waarschijnlijk toch niet naar toe. MM=Veenendaal and that's it.

En nu maar weer ontopic ;)
 
Cache leegmaken heb ik al geprobeerd... geen success.

Zal het eens op m'n werk proberen.

Vreemd, hebben meerdere mensen dit of gaat het zonder account gewoon goed? Zit nu op me werk en ook hier werkt het zonder in te loggen.
Lukt het nu niet stuur me dan een email (in mn profiel staat mn email) met het nummer, dan mail ik je alsnog
 
ik zal vanavond nog 100 fotos posten of het komt ik me album en die is door iedereen te zien
 
Das nou een mooie helm!

thnx *D
Organisatie moet domweg iets anders, stunten mag gewoon niet op de openbare weg en als we aan de grote klok hangen waar het gaat gebeuren staat er politie en gebeurt er nog niets. Werd iets geopperd door ik geloof SPutnick dat we vanuit de regio's meer konden organiseren, zodat de 'regiohoofden' de locatie weten, en de rest maar moet volgen. Zoals ik al zei... als alles ruim van tevoren openbaar is kun je er donder op zeggen dat er een stokje voor gestoken wordt. Het is zó gevaarlijk... al heb ik op de alternatieve locatie letterlijk niet 1 voertuig gezien die niet bij ons hoorde :P


Ik zou dus zeggen: naar de MM in V'daal gaan, Amersfoort is uitgeleefd en moeten we noodgedwongen laten zitten. Een aantal kernpersonen kent de alternatieve locatie van de dag waar de rest gewoon achteraan hobbelt. Als dat ruim van tevoren goed bekend is loopt het echt wel. Nu wisten de meeste mensen niet eens dat er een alternatieve locatie was, laat staan waar :P

Oh misschien nog wel beter... De 'bekende' stunters de locatie doorgeven (die zijn iig geen politie en hebben belang bij geheimhouding :P ) en de rest daar achteraan sturen :P Ik heb niks tegen politieinzet bij dit soort dingen, maar als het georganiseerd en veilig gebeurt moet het ook een keer kunnen :+

:Y heb wel wat ideetjes voor de volgende keer ;)
:X _O-

regio hoofden, geheime locatie, organiseren.

Na 1x weten ze dat ook wel. Lijkt me dat de politie dan, pas echt vervelend gaat worden.

of gewoon de MFMM lekker laten doodbloeden :')
ga ik vanavond doen ;)

*O* top thnx :)
 
thnx *D:Y heb wel wat ideetjes voor de volgende keer ;)of gewoon de MFMM lekker laten doodbloeden :')*O* top thnx :)

doodbloeden zal nooit gebeuren met veenendaal.
daar is de echte meeting, lekker uitgebreid ouwehoeren en bigmacs vreten *D
amersfoort wordt inderdaad steeds minder, in mei zo een 300 bezoekers denk ik, gisteren nog geen 100!
zelfs vorige jaar in september met regen en al was het leuker/drukker dan gisteren in amersfoort.
 
Ben je wel eens een... 5 jaar geleden in Veenendaal geweest? 2x zo veel man, makkelijk. Maar er is geen bal meer aan voor veel mensen omdat er niks meer gebeurt. De sporadische lefgozert doet een kleine burn-out op het mac terrein maar verder... Vroeger had je nog een showtje. Er komt niemand meer naar Amersfoort omdat er niet meer gestunt kan worden (was enige reden om daar überhaupt nog heen te gaan). 't is de rit niet meer waard. Als je er leven in wil houden moet er wat gebeuren anders loopt het wel degelijk leeg :Y

Het beetje aanmodderen van veel mensen op 1 wiel of het oproken van banden hoort er nu eenmaal bij, met z'n allen op een parkeerterrein staan lullen wordt erg snel oud en werkt niet. En tja, om het aanmodderen er in te houden moet er wat slimmer georganiseerd worden nu. Dat werkt wel degelijk, want no way dat onze blauwe vrienden preventief op alle locaties in heel Nederland kunnen gaan staan posten omdat ze dan een kleine kans hebben 1 wheelietje op een veilige plek te kunnen aannaaien. Weet je wel niet wat dat kost :P
 
Laatst bewerkt:
Heb mij zelf 1x gespot! Hopelijk komen de foto's nog online te staan van diegene die al rond 10.40 foto's aan het maken was op de rotonde. Daar gingen we nog voor 'poseren' :D
 
als om het een beetje slim op te pakken... zullen we maar voortaan niet meer HIER over een alternatieve locatie hebben? :9

mja...daar valt wat van te zeggen....maar zoals al eerder gemeld, uiteindelijk komen de meesten om elkaar te ontmoeten en is de fun dat er het eea te zien (en te ruiken) valt..dat maakt een meeting toch uiteindelijk een meeting...
heeft er niet iemand toevallig een leuke bedrijfshale van 4000m2 ofzo??? staan we droog en maakt t nog meer herrie...
Ik hoorde laatst iemand die voor een meeting gewoon zijn deel van de veiling had leeggereden...stalling, stuntplek en indoor bbq..ik zeg :} :} _O- :Y
 
Wie waren die 2 jongens met de camera op de rotonde? Ze waren gewoon in vrijetijdskleding en hadden 1 camera bij zich
 
Wie waren die 2 jongens met de camera op de rotonde? Ze waren gewoon in vrijetijdskleding en hadden 1 camera bij zich
Dat zou ik met een vriend van mij geweest kunnen zijn. Ik had wel een motorbroek aan, maar mijn motorjas lag nog bij mijn motor. Ik heb er niet bijzonder lang gezeten maar wel een aantal foto's gemaakt (heb ik ook geplaatst op de eerste pagina van dit topic)
 
MFMMII'12 - FOTO TOPIC

[afbeelding]

Post hier je MFMM foto's *O*
ik heb die dame van die foto niet gezien -O-

maar wel twee politie auto's
3Q1B2397C.jpg



En mijn foto's staan (506 stuks) online: Ik heb ze niet allemaal bekeken en dus ook niet de onscherpe er tussenuit gehaald :+ (excuses

als jij net die onscherpe bent)

http://www.circuitpics.nl/mfmm/
:W dus jij bent die bellende fotograaf

3Q1B2169C.jpg



oh gaan we ze hier ook plakken :+
[afbeelding]
daar wel een wheelie B|
en als ik klaar sta braaf rondjes rijden

3Q1B2074C.jpg


ik heb mezelf ook weer gespot :P

[afbeelding]
poser!
3Q1B3026_fullC.jpg


wel geinig die spiegeling
3Q1B3026_cropC.jpg


je bent en blijft überposer!!!
jij vond het nogal slaapverwekkend?

3Q1B2924C.jpg


en bedankt hé :(



rondrijden met een leeg camerahuis?
3Q1B1968C.jpg


nog zo'n foute spiegelhelm
3Q1B2284C.jpg


die lollie's _O-
3Q1B2469C.jpg


undercover fotograaf
3Q1B2963C.jpg



:W
3Q1B3117C.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan