Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

Nadat je dat heb gehad vergeet je het niet meer om er naar te kijken waarom hij niet wil starten.
Sommige motoren willen dat wel rond op de startmotor maar slaan niet aan.
Het komt ook voor dat er iemand leuk wil zijn en er ondertussen op staat te kijken hoe iemand loopt te klooien om zijn motor aan de gang te krijgen. :)
 
Nadat je dat heb gehad vergeet je het niet meer om er naar te kijken waarom hij niet wil starten.
Sommige motoren willen dat wel rond op de startmotor maar slaan niet aan.
Het komt ook voor dat er iemand leuk wil zijn en er ondertussen op staat te kijken hoe iemand loopt te klooien om zijn motor aan de gang te krijgen. :)
Dat is bij mijn vader zijn motor, dodemansknop in en dan wel een startmotor die rond gaat. Ik zat er op te kijken en op een gegeven moment haalt hij de accu er uit om te kijken of deze nog goed was _O-
 
Zoo.. vorig jaar is het er niet van gekomen.
Geen vrij, dan weer wel en toen waren de inschrijvingen al vol.

Dus daarom heb ik me voor 17 Mei ingeschreven voor een dagje Zolder :)
Nog meer mensen die al plannen hebben voor volgend jaar?

Onder de voorwaarde dat we einde van de dag halen, 21-12 onzin.
 
ik lees hier wel maar er wordt weinig gepost, winter tijd he

de soes staat regelmatig aan de lader, gepoetst op zijn heftafel
Onder zijn hoes, wat wil die nog meer haha

Hier ook niet veel anders motor op de heftafel aan de druppellader opgepoetst.
Klaar voor de lange tijd wat ze winter noemen maar van de winter nog wel iets aan veranderen of verbeteren.
Misschien nog andere (staalflex) remleidingen mits die voor een GTS leverbaar zijn anders moet er toch nog wel iets aan te passen zijn.
In ieder geval nog iets om de winter door te komen.
 
Hier ook niet veel anders motor op de heftafel aan de druppellader opgepoetst.
Klaar voor de lange tijd wat ze winter noemen maar van de winter nog wel iets aan veranderen of verbeteren.
Misschien nog andere (staalflex) remleidingen mits die voor een GTS leverbaar zijn anders moet er toch nog wel iets aan te passen zijn.
In ieder geval nog iets om de winter door te komen.
remleidingen zijn ook op lengte te koop, dus dat moet zeker goekdomen :)
 
Zoo.. vorig jaar is het er niet van gekomen.
Geen vrij, dan weer wel en toen waren de inschrijvingen al vol.

Dus daarom heb ik me voor 17 Mei ingeschreven voor een dagje Zolder :)
Nog meer mensen die al plannen hebben voor volgend jaar?

Onder de voorwaarde dat we einde van de dag halen, 21-12 onzin.

Daggie eerder...16 mei, open uitlaten
 
ik ben wel een jonkie hier heh in zeeland haha xD



(nog geen fatsoenlijke foto kunnen maken ivm net een rijbewijs hebben )
 
Laatst bewerkt:
Hallo Allemaal,

Net nieuw hier op het forum. Vandaar dat ik mezelf even voorstel. Ik ben Roy, 23 jaar een woon in Terneuzen. Aan het eind van de zomer heb ik mijn rijbewijs gehaald en ben sinds een paar weken de trotse bezitter van een R6 uit 2008. De R6 is voorzien van een volledig akropovic race systeem, race luchtfilter en powercommander 3. Verder uiteraard de knipperlichtjes veranderd en een kort kentekenplaathoudertje. In de toekomst moeten er nog pazzo (look) hendels op. En dan is hij klaar voor de zomer. Jammer dat het nu alleen maar regent :(
full
 
Gisteren en vandaag was anders prima weer.
Gisteren had ik weliswaar geen tijd. Maar vandaag toch nog stukje gereden :D
 
Hallo Allemaal,

Net nieuw hier op het forum. Vandaar dat ik mezelf even voorstel. Ik ben Roy, 23 jaar een woon in Terneuzen. Aan het eind van de zomer heb ik mijn rijbewijs gehaald en ben sinds een paar weken de trotse bezitter van een R6 uit 2008. De R6 is voorzien van een volledig akropovic race systeem, race luchtfilter en powercommander 3. Verder uiteraard de knipperlichtjes veranderd en een kort kentekenplaathoudertje. In de toekomst moeten er nog pazzo (look) hendels op. En dan is hij klaar voor de zomer. Jammer dat het nu alleen maar regent :([afbeelding]

Chefku ....

Welkom op t topic Roy , ti's wat uitgestorven
hier de laatste tijd .... Denk dat er volgend
jaar wel weer wat leven in de brouwerij komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan