Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

:Y

Binnenkort de motor eens helemal schoonmaken, rijden is nu toch bagger met die nattigheid en die bladeren, misschien weer een dag als het wat kouder is maar wel droog.

en anders opbokken en wachten op beter weer :9
Ik wil wel de wielen laten coaten van de winter, Ray wilde die van de R1 ook laten doen

Zijn er nog meer ? Ik zit eraan te denken om van de winter naar Tilburg te rijden, daar zou een goede zitten die ook veel motorwielen doet, Tilcoating geloof ik

et een paar stjes is het wel de moeite om 2x te rijden :Y


Owja, Freddie zeg maar tegen je collega dat zijn oude mazda is ingeruild, heb nu een 6 MPS :)

Ja, als ik de goede kleur kan vinden wil ik ze ook laten coaten :Y
 
:Y

Binnenkort de motor eens helemal schoonmaken, rijden is nu toch bagger met die nattigheid en die bladeren, misschien weer een dag als het wat kouder is maar wel droog.

en anders opbokken en wachten op beter weer :9
Ik wil wel de wielen laten coaten van de winter, Ray wilde die van de R1 ook laten doen

Zijn er nog meer ? Ik zit eraan te denken om van de winter naar Tilburg te rijden, daar zou een goede zitten die ook veel motorwielen doet, Tilcoating geloof ik

et een paar stjes is het wel de moeite om 2x te rijden :Y


Owja, Freddie zeg maar tegen je collega dat zijn oude mazda is ingeruild, heb nu een 6 MPS :)
Afhankelijk van de prijs mogelijk interesse.
 
Dacht iets van 80 a 90 Euro voor een wiel maar ze hebben prachtige kleuren en ziet er perfekt uit

en het is redelijk in de buurt :9 ik ga ook is bellen/mailen vragen om een kleuren kaart ofzo :+

Met een beetje geluk heb ik straks ook een Power Commander III voor een prikkie :P
thanks to robby ;)
 
Laatst bewerkt:
en het is redelijk in de buurt :9 ik ga ook is bellen/mailen vragen om een kleuren kaart ofzo :+

Met een beetje geluk heb ik straks ook een Power Commander III voor een prikkie :P
thanks to robby ;)
kijk gelijk of ze spierwit hebben, dan mogen de pvm's ook mee

wel moeten de lagers er nog uit :P
 
en het is redelijk in de buurt :9 ik ga ook is bellen/mailen vragen om een kleuren kaart ofzo :+

Met een beetje geluk heb ik straks ook een Power Commander III voor een prikkie :P
thanks to robby ;)


ik heb ook een set dat ik wil laten doen in suzuki blauw
laat maar is weten wat dit kost en of de lagers er uit moeten
en hoe ze voor bewerkt moeten zijn
 
Het zijn gewoon RAL kleuren daar en ja lagers/keeringen/stofringen/ventielen altijd eruit want ze gaan de oven in, schroefdraad afblinden en alles waar je geen coating wilt hebben ;)
 
Het zijn gewoon RAL kleuren daar en ja lagers/keeringen/stofringen/ventielen altijd eruit want ze gaan de oven in, schroefdraad afblinden en alles waar je geen coating wilt hebben ;)
goede ervaringen daar Freak ?
Van die in Tilburg heb ik een paar sets gezien op mf, foto's dat wel maar volgens de mensen was het super strak en netjes, zelfs van wit uitlopend op suzuki blauw etc kon allemaal

afdoppen wat er nodig was deden ze daar zelf, hebben veel ervaring ook in motorwielen wat toch wel lekker is.

Als die dat aan de overkant ook heeft is dat alleen maar mooi natuurlijk, en dichterbij

:9
 
Mijn ongezouten mening...........pluscoating doet het best netjes op industrieel gebied, ze hebben meer het grove werk in huis. Ik heb er heel wat schokbrekers laten doen, wat frame's en diverse losse onderdelen maar als het om wielen gaat en puur zichtwerk dan koos ik niet voor hun maar Tilburg!
 
Lété kan het eventueel ook nog doen en die vragen ongeveer 30 euro per wiel. Probleem is dat ze een redelijk lange wachttijd hebben, ook al is dat misschien niet heel erg nu het toch winter is. Verder zijn de ervaringen heel verschillend.

Ik heb zelf toevallig ook nog laatst mijn velgen laten poedercoaten. Dit was bij een oud werkgever van me, heb toen gevraagd of ze dit ook voor 'onbekenden' deden. Helaas was dit niet het geval...
 
Zo, mag ik nu ook meespelen? Vanochtend mijn rijbewijs gehaald en nu met smart wachten tot het nieuwe pasje er is.

Nou ja, met smart... Ik heb een XJ600 in de garage staan waar nog 'even' een andere uitlaat onder moet en waar ik de vork olie nog van moet vervangen. En dan de straat op!
 
Hallo,

Vorige week mn rijbewijs gehaadl (25kw) en aankomende woensdag word mn Suzuki sv650s thuisgebracht:) Ik kom zelf uit Sint-Annaland (Tholen). Nog meer mensen uit deze omgeving?
 
Hallo, ik heb hier volgens mij ook nog niet gepost.
Wilco, en kom uit Arnemuiden, rijdt een Suzuki sv650s.

Over het coaten, ik heb eens een frame van een brommer laten doen bij Pluscoating, dit was perfect gedaan. En binnen een paar dagen klaar.

Gr.
 
monteur : rijd nou rustig , een nieuwe achterband is glad
ikke ; ja weet ik toch
1 minuut later ; plat op mijn smoel tussen het Ikeapubliek in barendrecht op zaterdagmiddag :$
_O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan