Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tijdens mijn AVD mocht ik zelf bepalen waar ik de motor parkeerde aan het eind van de rit.

Gewoon rechtuit parkeren, niet moeilijk gaan doen met lopen als het niet hoeft.
Precies, je moet het jezelf zo makkelijk mogelijk maken als je geen specifieke instructies krijgt.

Als ik afstap heb ik vaak het gevoel alsof die wilt vallen en lopen inparkeren als ik aan mijn stuur draai om hem recht in te krijgen gaat die soms schuin naar mijn kant toe, waar ik soms kracht moet zetten om hem niet meer schuiner te laten gaan.
Ik zet de motor altijd op de jiffy voordat ik afstap.
 
Dat heb ik ook gelukkig. En met lessen rijden we ook in het examengebied.

Ja, wij ook, zelfs met AVB oefeningen gaan we wel is naar een terreintje in Zaandam, zodat je ook beetje wegervaring krijgt en niet de eerste tijd alleen op het parkeerterreintje naast de rijschool AVB oefeningen aan het doen bent...
 
Vrijdag theorie, maar heb constant 8 tot 12 fout met proef examens. Ik oefen op me iphone met de cbr app.

Iemand tips???
 
Ja heb ik, boek heb ik 1x door genomen. Alleen dat boek krijg ik in 2dagen nooit niet nog een keer uitgelezen.. 1fout? Waar kan ik tekenen!??
 
Ik heb 't boek ook in een paar dagen helemaal doorgelezen hoor :) Zo moeilijk is het niet om door dat boek te komen, vond ik dan...
 
één keer, plus, nadat ik een oefenexamen gemaakt had, de delen waar ik vragen in fout had.. Maar, moet er wel bijzeggen, dat ik met dit soort dingen eigenlijk nooit echt moeite mee had..

Ik heb iig het boek van Verjo, die levert ook de vragen aan het CBR.. :)

Owja, en nog het oefenexamenboek van de ANWB (8 examens) ff tussen mijn werk doorgedaan op een zaterdag :P
 
Laatst bewerkt:
Boek voor de helft doorgelezen (1,5 uur) en 2 oefenexamens gemaakt (die ik allebei niet haalde), vervolgens examen met 6 fout gehaald :+ Ik weet niet of je al autorijdt maar dat scheelt een heleboel.
 
Ja, ik had mijn autorijbewijs ook al ruim 1,5 jaar, dat helpt ook wel inderdaad.. Je weet de gang van zaken etc. al..
 
Hey,

Ik heb hier nog wat oefen examens voor de mensen die nog hun theorie moeten halen, leuk om te oefenen.

Veel succes! *O*

www.online-theorie-examen.nl

Code: 39173623
 
Laatst bewerkt:
Iska: van harte! Lekker zelf rijden nu. :)

bsmpower: niet opgeven en vooral niet aan jezelf gaan twijfelen. Sommige mensen zijn gewoon streng. Maar ik vraag me nu wel af: als jouw instructeut het wel goed vindt, is er dan niet een verschil qua niveau? Een vriendin van mij reed af, en de examinator zei: perfect!!! Haar (en mijn) instructeur zij: belabberd, dit moet beter, dat kon anders, dit moet vloeiender! De rijschool heeft dan dit jaar ook een slagingspercentage van 96%..
 
Ja heb ik, boek heb ik 1x door genomen. Alleen dat boek krijg ik in 2dagen nooit niet nog een keer uitgelezen.. 1fout? Waar kan ik tekenen!??

Heb mijne met 2 fouten gehaald, maar heb het boek doorgenomen, alle examens van het boek uit mn hoofd geleerd, en ben 4x naar een theorieavond van de rijschool geweest.
Meteen nog een keer lezen, maakt niet uit hoe lastig het is om er doorheen te komen.
Notities maken.
Motortheorie is een stuk pittiger dan auto, een heeeeeel stuk. Als je niet goed je best doet zak je als een baksteen
 
Hoe was de MFMM eigenlijk, voor degenen die geweest zijn?
Hier komen Jacobse en ik aangereden :]

GroteFoto-NUSQ6ZC3.jpg


Vanaf Arnhem zijn we binnendoor over de dijk richting Veenendaal gereden met een groepje van ongeveer 15 motoren. Was een leuk en snel ritje :P

Ik vond het aardig druk, maar hoorde dat het nog wel mee viel. Voorgaande jaren was het drukker. We hebben een beetje rond gelopen en gekeken en toen weer rustig terug.

Volgende keer ga ik zeker weer en misschien dan ook maar richting Amersfoort of de alternatieve locatie :+
 
Laatst bewerkt:
Ik sta nog niet in de openingspost,
hier maar wat info

begonnen op 1-5
avb op 25 - 6 *O*
theorie op 7 - 8 *O*
avd op 19 - 9

52t8n.jpg


motor en kleding moet ik nog aanschaffen.
Een SV650 spreekt mij wel aan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan