Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vroeg me trouwens iets af, misschien weten jullie het wel. Ik wil met mijn vriend volgend jaar met de motor gaan toeren in Schotland. Links rijden enzo..... Maar zitten dan ook gas/rem en schakel omgedraaid?
 
Ff de OP en de eerste reactie's gelezen, maar dat is inderdaad wel bizar... Flauwvallen en dan een jaar niet mogen rijden :?

CBR: WHAT THE FUCK????????
 
Met firefox nog geen problemen gehad met smileys.

Wat rot Deamon, van dat gezeik rondom het cbr. Hopelijk mag je gauw afrijden! Mocht je wel gewoon je AVB doen, dan? Ik heb ook één slecht oog, maar heb niets gezegd. Het is namelijk niet slecht genoeg om niet aan bijvoorbeeld de kentekenplaat-test te voldoen. Zie er wel slechter diepte door. Maar dat heb ik al mijn hele leven, dus ben ik gewend.
AVB was geen probleem. Het is alleen AVD waar ze moeilijk over doen, omdat dat het laatste examen is voor het rijbewijs.

Ik snap echt niet dat zo'n organisatie als het CBR zo random kan zijn...
Het CBR is semi-overheid en overheidsinstanties functioneren nou eenmaal niet.
 
Die slome pennenlikkers van het CBR hebben mijn examen nog niet vrijgegeven. Moest naar de oogarts omdat ik zo eerlijk was geweest om aan te kruisen dat mijn ogen gelaserd zijn. Ze hadden 4 weken nodig om mij te berichten dat ik naar de oogarts moest en nu is het inmiddels ruim 3 weken na de keuring en hebben ze het nog steeds niet verwerkt. :(
Mijn instructeur wil het examen wel aanvragen, maar dat kan dus pas wanneer het CBR mijn examen vrij geeft.

Ik kruis nooit iets aan :+ ik heb wel lenzen, maar daar stond niks over.
 
Ik vroeg me trouwens iets af, misschien weten jullie het wel. Ik wil met mijn vriend volgend jaar met de motor gaan toeren in Schotland. Links rijden enzo..... Maar zitten dan ook gas/rem en schakel omgedraaid?

Nope. Heb meerdere filmpjes van motorrijders in Engeland gezien en daar is hun rem- en schakelsysteem hetzelfde.

http://www.youtube.com/watch?v=X7g9ZuWGnqY Hier een voorbeeld filmpje in London. Daarnaast is die gast geniaal... zitten ook wat stukjes bij die je zal meemaken, maar er niet op zit te wachten.
 
Ik kruis nooit iets aan :+ ik heb wel lenzen, maar daar stond niks over.
Lenzen wordt idd niet naar gevraagd, er is alleen een vraag of je met bril of lenzen nog een afwijking hebt.
Ik ben bang dat je voor iets onjuist aankruisen genaaid kunt worden door de verzekering als er een keer iets gebeurd.
 
_O- :} ik zeg houden zo!!

Het zou misschien ook leuk zijn om nieuwe foto's mét een banaan te maken? Ik ga dat wel doen (misschien om mee te beginnen). Ben niet voor niks een lid van de bananen-éénheid!

Morgen zal ik wat kiekjes maken.

Maak jij maar wat banaan foto's, zet ik ze in de nieuwe OP! :)
 
Lekker. Zo kunnen ze iemands bestaan flink verneuken, aangezien je voor een baan vaak rijbewijs nodig hebt.

Tja, maar dan komen ze met ''andere mogelijkheden'' zoals de openbaar vervoer... Daar sta je dan lekker op te wachten om 6:30 's ochtends, overvol, vertraging en tijdens de winter is het al helemaal een hel.

Laat CBR maar heel snel vele bejaarden (en andere gevaarlijke weggebruikers) eerst eens aanpakken.
 
Laatst bewerkt:
Tja, maar dan komen ze met ''andere mogelijkheden'' zoals de openbaar vervoer... Daar sta je dan lekker op te wachten om 6:30 's ochtends, overvol, vertraging en tijdens de winter is het al helemaal een hel.

Laat CBR maar heel snel vele bejaarden (en andere gevaarlijke weggebruikers) eerst eens aanpakken.

Sja, andere mogelijkheden.... NO WAY... OV is bijna nooit een sneller alternatief als auto/motor... Vaak nog duurder ook....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan