Cagiva Mito ONLY Part 3!

Ja, maar er ztten toch 2 lampen in achter bij de mito? 2x rem-en achterlicht? Lijkt me sterk dat ze béide 1 draad stuk ebben, nml van achterlicht
 
Ja, maar er ztten toch 2 lampen in achter bij de mito? 2x rem-en achterlicht? Lijkt me sterk dat ze béide 1 draad stuk ebben, nml van achterlicht
idd wel apart,maar mito's zijn apart ;)
idd ff met nieuwe lampies proberen
ik had ze laatst voor 2,- bij een automaterialen zaak vandaan :+
terwijl ze bij de 'motorzaak' 10,- zijn _O-
 
Klopt, tis makkelijk uit te sluiten, maar dat heb ik zelfs bij de Alfa's nog niet gehad, 2 dezelfde lampjes stuk..en das óók ita meuk..;)
Ik ga tzt wel kijken hoor, het was nu maar een 'statusupdate'. Ik rij toch voorlopig niet. Ik wil er toch LED achterlicht in, misschien doe ik dat wel gelijk.
Dat knipperlicht voor, dat word lastiger denk ik dat is LED..
 
Wel grappig, had alle moto's even buiten vd week om banden op te pompen, ketting smeren, etc.
De Blade had schimmel?! op spiegelhouders, radiateur en binnekant kuip?! :?
De mto's? Niks te zien..En ze staan náást elkaar onder zelfde afdak, merk afdekhoes is hetzelfde, alleen andere maat. Vaaaaaaaaaaag.
Zelfs schimmel lust geen ita meuk!!! _O- _O-
Afijn, de Blade miste ook een stadslicht zag ik..
 
Laatst bewerkt:
mhh lekker schimmel :r komt door slechte ventilatie,kan je mischien beter de hoes er af en toe afhalen.
word er verder nog wat gesleuteld hier?
ik ben voorlopig nog wel ff met t sradje zoet O-)
sradlouk3002.jpg

loukysrad2006.jpg
 
Goed bezig Chris maarre ben je ook al achter het euvel gekomen vwb de reden van demontage? Hier wordt weinig gesleuteld alles lijkt het nog goed te doen. *O* *O* :W
 
Heb de hoezen er nooit geheel omheen, dus er is genoeg ventilatie. Ook zijn he ventilerende hoezen. Zeggen ze. De mito's hebben dezelfde..

Hoeveel compressieverlies heb je met de Srad? Ik lig niet snel wakker van compressieverlies óf verschil bij 4 cilinder 4takten hoor..;)
 
ik kan het nog niet zo goed zien(wacht nog op gereedschap..),maar waarschijnlijk is het een kwestie van klepjes opnieuw slijpen.de zuigers zijn op een 100e mm gelijk,de hoogte van de zuigerveren zijn ook nog goed,de cillinders zelf kan ik helaas niet meten,maar alles ziet er verder nog goed uit.ik kan alleen nog geen 'betaalbare' pakkingset vinden voor de 600,voor de 750 heb ik ze al vanaf 100,- gezien,maar de 600 vanaf 180,-(ex verz) :?
 
yep(maar ben niet z'n zoekwonder ;) ) dat zijn de ebay prijzen.
bij de motorzaken hier kostie iets van 280/300,- :X
 
:W zo 1e kerstag weer ff een stukje gescheurd :] ik haalde alleen met moeite de 150 :? mischien door de lucht vochtigheid?benzine is nog niet zo oud :?
 
Teveel gegeten met de kerst *:) ... _O-
Met kou staan ze ook wat armer lijkt me.
Denk niet dat 1 afstelling perfect is voor élke temperatuur. En het komt eigelijk best nauw met zo'n 125cctje denk ik als je het max eruit wilt halen.
Had ik met de KLX650 ook last van. Ook een 1pitter, maar dan 4str. Elke rit was weer anders.
Anders misschien wind? Het heeft paar dagen aardig gewaaid. Of had je winterpak aan ipv leer? Scheelt allemaal.

Enne, we mogen toch niet harder dan 120.. :N _O-
 
Laatst bewerkt:
teveel gegeten ,toen nog niet :P dan zal ie nu de 130 misch halen _O- en moet vanavond weer :o
zal wel aan de combinatie van t weer hebben gelegen.leer of textiel merk ik niet zo veel verschil
met die groene was het pas erg,die reed elke dag wel anders,dan 150 en als t erg warm was net aan 130 _O-
enuh....regels zijn er om gebroken te worden O-)
 
Laatst bewerkt:
er zit wel een extra blokje/cill bij,je moet hopen dat dan 1 cill daar nog goed van is,en 1 big end lager.
cillinder opnieuw nicasielen kost alleen al 220,-(ex zuiger en pakkingset)en big end ong 150,-(als je de krukas los levert)
 
Bakken op zích zijn wel sterk vlg mij. hoort niet vaak dat ze rot zijn. Electr kun je grotendeels wel testen als er stroom in zit. PV is belangrijkst, en laadsysteem. Rest is bijzaak.
Ik hoef zelf geen vastlopert, das gelijk al een kostenpost..maarja, vínd maar eens goeie he..
 
Wat kosten onderdelen eigenlijk? Zoals cilinder, zuiger etc? Is dat verplicht scoren bij de dealer of zijn er alternatieven?
 
Nee hor, ebay kan ook, MITS jij de pp hebt om de juiste maten op te meten..Daar schort het vaak aan. Onderdelen kopen kan iedereen. Als ik topend láát doen, kost het me rond de E350. Dan laat ik het doen bij mensen met sjoege van cagiva's, niet bij motoport shit ofzo. ;)
Dus kosten vallen réuze mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan