MF Gooi & Vechtstreek Nr. 127: De voordagen van de Herfst

Status
Niet open voor verdere reacties.
FnS : sterkte gewenst -O-

Helaas boeit het hem zelf waarschijnlijk geen fuck en is die motor toch gejat vanuit het westen -O-

De eigenaren in dit soort filmpjes zijn niet erg zuinig op hun spullen, en elke keer als ik zie / hoor dat er een motor is gestolen moet ik toch weer aan dit soort filmpjes denken -O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl
Je zou er toch bijna met een paar honkbalknuppels gaan rondlopen... :(


Krijg trouwens net vreselijk bericht van m'n vriendin. Haar moeder vecht al 2 jaar tegen kanker...en het gaat nu de verkeerde kant op '(
Helaas weet ik maar al te goed hoe dat voelt, soms zou je zo graag willen dat je anderen dit soort dingen kunt besparen -O-

Mensen zin om rond te hangen daar? })

Hmmz klote nieuws idd. Nare ziekte :/
 
Zeker :Y
Stuk darm verwijderd, 8 chemo's doorstaan en weer hard bezig conditie op te bouwen :}
Daarom was het huwelijk ook zo emotioneel en mooi voor hem :Y

En wat fijn voor jullie dat hij er ook bij was!
Zo'n gebeurtenis zet je toch weer even met je voetjes op de grond en doet je beseffen dat je eigenlijk gewoon iedere dag weer hartstikke blij moet zijn dat je elkaar nog hebt :Y
Jammer dat er meestal eerst zoiets moet gebeuren voordat je je dat beseft...

Wij hadden destijds een kaarsje branden tijdens de huwelijksvoltrekking voor onze ouders die er helaas niet meer bij waren. Zo waren ze er gevoelsmatig toch nog een beetje bij.
 
Dit deeltje ook weer present 8-)



Fred gefeliciteerd.. Verbouwing ziet er ook goed uit *D




Nu ff de motor aanslingeren en 'n rondje doen met Poiksel.. Als je in Nederland moet wachten op lekker weer wordt er namelijk nooit gereden :')
 
Klote zeg :/ die mof laat z'n motor tegen mijne aan donderen en gaat tóch nog bekeuringen sturen -O-


Dit is een echte geweest. Tox > Blijven lachen ouwe *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan