MF Gooi & Vechtstreek Nr. 127: De voordagen van de Herfst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij hadden destijds een kaarsje branden tijdens de huwelijksvoltrekking voor onze ouders die er helaas niet meer bij waren. Zo waren ze er gevoelsmatig toch nog een beetje bij.

Wij hebben de ringen opgehaald op de "verjaardag" van de vader van Kato en zijn getrouwd op de "verjaardag" van zijn moeder. Prachtige data. *D
 
Klote zeg :/ die mof laat z'n motor tegen mijne aan donderen en gaat tóch nog bekeuringen sturen -O-


Dit is een echte geweest. Tox > Blijven lachen ouwe *D

Toeval bestaat niet. Ik had 't er vandaag nog over met m'n collega.

Die van Detox is dus inderdaad binnen....die van mij (en van jou en de anderen) zal ook nog wel komen :/
 
Sh*t...mooi n pinlock in mn helm laten zetten bij de zoom...check net mn helm even, droog m wat af na de regen vanmiddag..zit er vocht in.. :X
Kan ik dat er zelf uit halen zonder de pinlock aan te tasten of beter even ermee naar de zoom rijden?? (ivm garantie en werking)
 
Klote zeg :/ die mof laat z'n motor tegen mijne aan donderen en gaat tóch nog bekeuringen sturen -O-


Dit is een echte geweest. Tox > Blijven lachen ouwe *D
De tyfus, stelletje Nazi's. :/

246472_492441994101957_1020934410_n.jpg
 
Ook weer present. Veel te veel bij te lezen ...

Fred, Van Harte !
En da's een fijne verbouwing ...

FnS - sterkte

Sh*t...mooi n pinlock in mn helm laten zetten bij de zoom...check net mn helm even, droog m wat af na de regen vanmiddag..zit er vocht in.. :X
Kan ik dat er zelf uit halen zonder de pinlock aan te tasten of beter even ermee naar de zoom rijden?? (ivm garantie en werking)
De zoom naar laten kijken; als zij iets fout hebben gedaan blijf jjij steeds kloten en als je eraan komt kunnen zij zeggen dat ze niets fout hebben gedaan maar jij. Pinlock hoort droog te blijven.
 
Was gezellig Tom! Wel een beetje fris. Toch weer opgelucht als het borrelworstje onder de douche weer verandert in iets wat op een geslachtsdeel lijkt :X :+

Boete -O-
 
Zal ik maar niet zeggen dat "ze" morgen het water op willen om te gaan kneeboarden :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan