Maverick Vinales

Laten we net als gisteren een Irish coffee nemen .....wat een nacht was dat :t :}

Hou op ik ga gillen gekkie
full
 
Sorry vriend,
Jij haalt Lorenzo er telkens bij,ik niet :)


Als iemand het punt mist ben jij het wel,Rossi probeert al een tijdje een lastige teamgenoot te dumpen(da's gelukt dankzij Audi)maar krijgt er iemand voor terug die hem de 1e test al voorbij knalt.
That's why pain in the ass,no more no less(en ja,dat rijmt) ;)

Ach,valt wel mee hoe die hem voorbij knalde.Rossi lag dag 2 geloof ik tot 1 uur te slapen(bij wijze van ;) )terwijl de rest druk bezig was.Reed weer na 3 rondjes in de 1.30.Dus zo druk was Rossi niet met snelle tijden bezig.
Vinales was verleden jaar in trainingen ook retesnel met vaak snelste tijden maar in de race vond ik hem maar erg slordig door veel wijd te gaan en zich vele malen verremmen.Een race is altijd nog heel wat anders dus moet het nog maar zien.
 
Laatst bewerkt:
Ach,valt wel mee hoe die hem voorbij knalde.Rossi lag dag 2 geloof ik tot 1 uur te slapen(bij wijze van ;) )terwijl de rest druk bezig was.Reed weer na 3 rondjes in de 1.30.Dus zo druk was Rossi niet met snelle tijden bezig.
Vinales was verleden jaar in trainingen ook retesnel met vaak snelste tijden maar in de race vond ik hem maar erg slordig door veel wijd te gaan en zich vele malen verremmen.Een race is altijd nog heel wat anders dus moet het nog maar zien.
:^
 
Ach,valt wel mee hoe die hem voorbij knalde.Rossi lag dag 2 geloof ik tot 1 uur te slapen(bij wijze van ;) )terwijl de rest druk bezig was.Reed weer na 3 rondjes in de 1.30.Dus zo druk was Rossi niet met snelle tijden bezig.
Vinales was verleden jaar in trainingen ook retesnel met vaak snelste tijden maar in de race vond ik hem maar erg slordig door veel wijd te gaan en zich vele malen verremmen.Een race is altijd nog heel wat anders dus moet het nog maar zien.
Ik denk dat dat komt doordat hij 150% moest geven op de Suzuki om bij te blijven, de foutjes en het doorschieten corner entry zegt mij meer iets over zijn mentaliteit. Vinales is een winnaar. Toen Marquez niet klikte met zijn Honda zagen we dit ook veel, van die kleine foutjes.

Komt wel goed met Vinales. Ik volg Vinales al sinds de 125cc/Moto3 en de killer-/winnaars mentaliteit die hij zo jong al showde maakt mij "fan" van deze jongen. Ik hou wel van mensen die hun eigen pad volgen: Viñales splits with Blusens Avintia team | MotoGP™

Vinales is een killer, geboren winnaar én heeft het talent. Het is niet de vraag of hij wereldkampioen word, maar wanneer. Let maar op.
 
:^

Er waren ook races waar hij erg weinig fouten maakte en solide reed. :)
Afgewisseld door Jack Miller achtige 'motorische storingen'.. bijna.
 
Laatst bewerkt:
Ik twijfel ook absoluut niet aan zijn inzet en kwaliteit hoor


Ben ik de enige die een brok in z'n keel krijgt van dat lekkere 125 cc geluid O-)
 
Wat op zijn helm staat heeft niks met YFR te maken .

Helmen zijn vaak het domein van persoonlijke sponsoren, maar tot nu toe RedBull als persoonlijk sponsor en nu "toevallig" geswitched naar Monster precies zoals Jorge dat ook deed toen Monster teamsponsor werd... we gaan het van de week zien :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan