gpz 900 "stealth"

snel dan.. poging 3
Niet dat de bedoeling uit 1 en 2 niet duidelijk was..
p4pb9794958.jpg
 
Laatst bewerkt:
zo'n z800 tank ligt nog niet voor het oprapen :). de tank hoeft niet precies zo, maar de vorm komt wel ongeveer overeen met wat ik erop wil.
 
Vind de lijn van de tank super,gaan we die gebruiken maar niet een klakkeloze kopie,vind ik dan weer zonde op zo'n special.(oooh,dat is die Jerryt Special met die Kwak 800 tank! :X )Gaan we hem wat minder druk maken kwa uitstekels/hoekjes e.d.
Past die ook beter bij het kontje. O-)

En dat uitlaatsysteem is toch tijdloos mooi....... ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoop de de verhouding zware achterkant tov compacte voorkant mooi blijft.
Op de shop lijkt het alsof de voorkant een anker meesleept.

Maar gaaf project zoiezo die we veel gaan terugzien op allerlei fora en blaadjes denk ik.
(en daarvoor istie ook mede bedoeld toch?)
 
Dat laatste zou zeker mooi zijn ja,daar zou ik dan toch wel weer een beetje trots op,zijn,al ben ik uiteraard een heeeeeeeeeeeel bescheiden Fries. O-)

Achterschijfje moet nog even andersoo op de soep,tis nou een zaagblad. ;)
Vind die achterkant zo met die kont/brug/schokker geweldig,helemaal mijn smaak! *O*
 
Laatst bewerkt:
Achterschijfje moet nog even andersoo op de soep,tis nou een zaagblad.
Als ik'm helemaal realistisch soep heb je geen reden meer om'm te bouwen he :P

=> selecteer layer
*mirror*

done.
 
Zal godzamme ook eens tijd worden!Er moet gestuurd worden en dat gebeurd met de Cobra nog lang(nooit _O- )niet! :+
 
nooit? als die apk komt dan zal het ding wel naar de rdw moeten. af komt die, maar de vraag is nog wanneer. kom morgen even langs voor een bakje. zeg maar hoelaat het uitkomt.
 
Met nooit bedoel ik sturen dan. O-) Tuurlijk komt die ooit af.
Morgen 09.30 drinken we hier echte koffie.(Niet die Senseo meuk. :X )
 
APK ja,hoop het niet uiteraard.Compleet zinloos natuurlijk :( .Maar een APK is toch een keuring als alles goed rijd/werkt e.d.?Gaan ze toch niet zien wat nou precies wel of niet verbouwd mag worden,toch? :+

En hoezo,naar de RDW?Je hebt toch een kenteken.
 
Laatst bewerkt:
even afwachten gerard, je weet het maar nooit met die overheid van nu. ik heb een kenteken, maar het schijnt dat je officieel niet aan een frame mag lassen en als ze daar op gaan letten dan moet hij wel voor een herkeuring denk ik.
 
Word idd remmen, banden en uitlaat verhaal met die apk. Niet zo bang zijn jongens ;)
 
Volgens mij zien we apen en beren en het is ook nog niet zeker of het doorgaat lees ik net. :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan