gpz 900 "stealth"

Nou gaan we hier godzamme toch niet over homo's ouwehoeren toch????? :( Ga dan maar naar andere sites! _O-
Wie begon er ook alweer over....oja. :X (En het was Barry ja)
 
Laatst bewerkt:
full



( kon ik hem toch eindelijk eens gebruiken....... :N , ik kom de kast niet uit _O-)
 
Laatst bewerkt:
_O- Nee,nee.....alleen al het feit dat je dit poppetje in je bezit hebt zegt al genoeg! _O-
 
GROOT NIEUWS. wij hebben een huis gekocht. SLECHT NIEUWS, we moeten er 2,5 maand op wachten voordat we er in kunnen. het zal dus nog even stil blijven rond de brommer, maar hij wordt wel vervolgd.

Groet Piet en Kaja
 
Laatst bewerkt:
haha, nee hoor. het zal nu met een jaartje worden uitgesteld, maar daarna gaan we weer vrolijk verder met de motor :)
 
Kijk......da`s nog eens goed nieuws, ook voor de mensen die het huis te koop hadden, gefeliciteerd!

weet niet of die er blij mee zijn. het zijn mensen op leeftijd (81 en 78) die eigenlijk niet zo'n groot stuk grond meer aan kunnen (600m2).

wij zijn er iig heel blij mee. er staat nu een heel groot hok op waar ik mooi kan klussen en aan motoren kan sleutelen (eindelijk). het hok is nog wat profesorisch neergezet, maar zodra het huis 'klaar' is (huis is nooit af natuurlijk) wil ik het houten hok van steen gaan maken. Ik heb er iig zin in.
*O* *O* *O*
 
Nou ja.....de een zijn dood is de ander zijn......(en zo gaat het al tienduizenden jaren....), ze kunnen in ieder geval een stap vooruit maken ipv tegen al dat werk op te blijven zien..
 
Mooi man, gefeliciteerd *O* .
Vooral die grote schuur zal erg makkelijk zijn :Y .
Een stuk of zeven fighters er in }) , voor elke dag wat anders.
Groeten Marce :W l.
 
Deze staat bij hem thuis,succes met afbouw Piet al zal dat nog wel effe duren........prioriteiten uiteraard.Sommige dingen gaan voor. :W
full
 
Das niet duur Piet,kun ik ze niet voor laten maken. :N
Ik sla de link even op in min database. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan