gpz 900 "stealth"

Niets bestellen zonder mij ff te waarschuwen leuk spul voor me nieuwe bike!!

bij mij kan het nog even duren voordat ik ook daadwerkelijk wat bestel. moet eerst nog mooie pootjes vinden dan nog alles opmeten met het nieuwe verbrede voorwiel (die nog gemaakt moet worden) en dan nog het geld :)
 
staat aan het infuus en ik heb deze zomer al mooi gepronkt met een ander z'n bloed, zweet en tranen _O-

ben nog steeds erg blij met de motor.
 
Die andere staat in de ijskast zeker.
full

:W
 
hij staat er niet super warm bij, maar wel droog. het huis wat wij wilde kopen is niet door gegaan. kut makelaars die niet eerlijk zijn. heeft ons gvd 400 euro gekost, maar we kijken vrolijk verder.
 
Was dat nou?Meende dat het rond was......... :? Das bale ja.
Kun je mooi met de Stealth bezig! *O*
 
hij staat er niet super warm bij, maar wel droog. het huis wat wij wilde kopen is niet door gegaan. kut makelaars die niet eerlijk zijn. heeft ons gvd 400 euro gekost, maar we kijken vrolijk verder.


Das zeker klote ? Was stiekem al verkocht?

makelaars die eerlijk zijn is net zoals vrouwen die geen geld uitgeven !!onmogelijk!!
 
nope, vervuiling in de grond en banken zijn daar heeeeeeeeel voorzichtig mee. had de makelaar wel 3 keer gevraagd of het bij dit huis goed zat, want een huis verderop had wel enigszins beetje grondvervuiling. maar de makelaar gaf telkens het politieke correcte antwoord, 'naar mijn weten niet'. dikke lul, want hij wist het natuurlijk wel, maar hij hoopte dat de onafhankelijke makelaar er niet naar zou kijken.
 
nope, vervuiling in de grond en banken zijn daar heeeeeeeeel voorzichtig mee. had de makelaar wel 3 keer gevraagd of het bij dit huis goed zat, want een huis verderop had wel enigszins beetje grondvervuiling. maar de makelaar gaf telkens het politieke correcte antwoord, 'naar mijn weten niet'. dikke lul, want hij wist het natuurlijk wel, maar hij hoopte dat de onafhankelijke makelaar er niet naar zou kijken.

Ik heb 2jaar voor makelaars gewerkt bij een website bedrijfje. Maar t is niet mijn slag mensen. Dr zat af en toe een uitzondering tussen hoor. Maar over het algemeen zijn het echt kwallen
 
Zulke dingen moet je niet eerder rond bazuinen voor de boel helemaal getekend is .

Vergeten dit `en op naar het volgende huis ... ;)
 
Laatst bewerkt:
nope, vervuiling in de grond en banken zijn daar heeeeeeeeel voorzichtig mee. had de makelaar wel 3 keer gevraagd of het bij dit huis goed zat, want een huis verderop had wel enigszins beetje grondvervuiling. maar de makelaar gaf telkens het politieke correcte antwoord, 'naar mijn weten niet'. dikke lul, want hij wist het natuurlijk wel, maar hij hoopte dat de onafhankelijke makelaar er niet naar zou kijken.

Volgende keer even bij de gemeente informeren ,ik kreeg keurig gegevens dat er een met zand afgevulde oliestooktank op de binnenplaats zat dat mocht zo blijven maar heb 'm toch laten verwijderen.
Zo nu weer terug naar de stealth.
 
_O- Hij heeft effe gedreigt natuurlijk om met zijn hele rugbyclub effe langs te komen.Dan ben jij zelfs uitgelult! _O- _O- :+
 
Nee hoor , volgens mij pit ie nog , die heeft er nog niks van mee gekregen.. _O-

(als ie dit leest allemaal , dan denkt ie` wat raaskallen die twee idioten hier allemaal) ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan