gpz 900 "stealth"

nou wel echt een huis gekocht. handtekeningen stonden al even op papier, maar nu even gewacht op financiering enzo voordat we misschien weer wat ellende zouden krijgen. dit bleef gelukkig uit O-) .

zo blij als een motorrijder op zijn droommotor *O* *O* *O*

garage helaas niet zo groot als bij het andere huis, maar wat niet is kan nog komen. zit iig een garage bij.
 
heb expres gewacht tot niemand er meer onderuit kan (ook wij niet). alles is nu rond. :Y


En zo hoort het ook , anders sta je voor je het weet , voor al je vrienden in de blote kont

(voor paal ! ) ;)

(shit , Gerard ` heb ik het hier toch nog neergezet _O- )
 
Laatst bewerkt:
En zo hoort het ook , anders sta je voor je het weet , voor al je vrienden in de blote kont

(voor paal ! ) ;)

(shit , Gerard ` heb ik het hier toch nog neergezet _O- )

heb ik al gedaan. dat heet een zumba bij rugby als je je eerste try scoort. moet je in de blote kont bier zuipen terwijl er een stuk wc papier tussen je billen aangestoken wordt.
vorige keer kon ik er niks aan doen. wist niet dat makelaars zo achterbaks waren. al doende leer je
 
Gefeliciteerd!

Nog even een vraagje: Hoe is het met het spuitwerk van tank en zit?
 
heb ik al gedaan. dat heet een zumba bij rugby als je je eerste try scoort. moet je in de blote kont bier zuipen terwijl er een stuk wc papier tussen je billen aangestoken wordt.
vorige keer kon ik er niks aan doen. wist niet dat makelaars zo achterbaks waren. al doende leer je

Spelen Douwe vd Molen en Henk Jonkman ook nog ? , of ken je die niet . :/
 
hoe ken jij die dan. tuurlijk ken ik henk en douwe. zit al een jaar of 8 op rugby. en henk is 100 jaar voorzitter geweest van de club dus als je die niet kent dan ben je niet een echte feanster. douwe kon geen bal vangen, maar als hij de bal in zijn handen had dan kreeg je em er ook niet uit met zijn pneumatische klauwen.

maar ze spelen beide niet meer, komen nog wel langs om voorraad bier op te drinken.
 
Laatst bewerkt:
hoe ken jij die dan. tuurlijk ken ik henk en douwe. zit al een jaar of 8 op rugby. en henk is 100 jaar voorzitter geweest van de club dus als je die niet kent dan ben je niet een echte feanster. douwe kon geen bal vangen, maar als hij de bal in zijn handen had dan kreeg je em er ook niet uit met zijn pneumatische klauwen.

maar ze spelen beide niet meer, komen nog wel langs om voorraad bier op te drinken.


ik ken alle grote dombo`s ;) soort kent soort .. :+ ( Met Henk gewerkt , en Douwe via tractor / loonbedrijf wereld)

Die twee lusten toch geen bier ? _O-
 
Laatst bewerkt:
ja wist ik, maar wel sneu dat hij er op zit voor die motor. volgens mij is die vent wel 130 kilo ;).

moet eerlijk bekennen dat douwe liever berenburg drinkt.
 
Laatst bewerkt:
ja wist ik, maar wel sneu dat hij er op zit voor die motor. volgens mij is die vent wel 130 kilo ;).

Denk wel zwaarder , ik vang hem in ieder geval niet op. :N no way ..
Als die met rugby op je pleurde , was je goed de sjaak ..

(nou maar hopen dat ie niet meeleest :X )
 
ach van de zijkant was hij altijd goed te tackelen op training (hij is ook niet zo snel ;) ), maar was vaak wel blij dat hij in mijn team zat ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan