gpz 900 "stealth"

Heerenveen is meer dan genoeg hoor ..ze hoeven hier niet alles van je te weten .. 8-)
 
Laatst bewerkt:
attachment.php


pootjes binnen, kunnen we met kroonplaat en tstuk bezig. net even gemeten en gerard mag de tank misschien wat aan gaan passen, maar dit gaat uiteraard allemaal goed komen (iets voor later, want het is nog steeds een lange termijn project ;) )
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

pootjes binnen, kunnen we met kroonplaat en tstuk bezig. net even gemeten en gerard mag de tank misschien wat aan gaan passen, maar dit gaat uiteraard allemaal goed komen (iets voor later, want het is nog steeds een lange termijn project ;) )


Mooi vorkje en deze keer geen Kermisgoud! *O* *O*
 
attachment.php


fotosoepers mogen zich even uitleven. ik heb wat kleurencombinaties nodig.
kawa groene achterbrug en frame.

kleppendeksel en andere 'deksels' en grijze lijntjes en 'plaatje' boven die lijntjes van de motor ook kawa groen.

voetsteun en motor zelf mooi zwart.

velgen bedenk maar een kleur/kleurencombo (zwart of/en wit of/en groen)

plaatwerk iets met wit met groene details.

(soepers zelf bepalen welke foto ze kiezen)
full
 
ik moet namelijk de achterbrug en frame even laten coaten. ze worden er namelijk niet mooier op ;). en vind bij de h2r dat groene frame wel mooi dus misschien staat het hier ook wel mooi op.
 
Misschien moet je deze vraag even in het photosoepers topic mikken, heb je snel reactie terug.
 
Kun je niet beter effe een outdoorpic pakken,heb ik toch ook wel gemaakt.En dan komt een fiets (en kleur) veel beter tot zijn recht. O-)
 
Ziet er goed uit bradpiet , ik volg je project dan ook.
Wat is er kwa lak op motorblok eigenlijk mogelijk en moet dat hittebestendig wezen.
 
Wat heb je met die zwarte usd gedaan? En van welke motor komt van origine af?
 
Terug
Bovenaan Onderaan