gpz 900 "stealth"

Precies en iets hebben wat een ander niet heeft!Daar houden we ook wel van. *O*
Mooi ,vanaf nu weer 4 dagen vrij! *O* *O* Fuck die ochtenddiensten,nog maar een dag bijgenipperd,kan mij het ook schelen. O-) Zit liever mijn werkplaats.

Wat een slof! ge-ni-aal. Ziet er wel heel dik uit, zeker gezien de rest van de bike! op zon Vmax trekker springt zon band er al uit laat staan op deze fiets! petje af hoe je het allemaal weer voor elkaar krijgt Gerard!
 
Tis nog niet klaar hoor,zit straks nog mooi wat draai en freeswerk aan. O-)
De andere bracebuis zit er ook op,hier moest een extra knik in om om de ketting heen te komen.
full
 
Geweldig JerryT :}


Komen er nu nog driehoeken van de dubbele rechte naar boven richting de enkele gebogen buis?
wat is dit toch mooi, van een stukje rechte pijp zo`n organische brug bouwen *O*
 
MHz heb een supermagna zou ik.......... V max stijl bv? Of richting de stijl van een x4 _O-

Wordt een gave fiets zo, goed bezig hier.

*O* :W
 
Laatst bewerkt:
Bedankt weer voor de positieve reacties,heb uiteraard eerder met dit bijltje gehakt maar het is toch weer net even anders met zo'n brede slof en dit frame.
Heb net een buis gewalst,er komt een stuk tussen de bovenkant brace(daar komt de schokker op lijkt mij)en er komt een stuk tussen de dubbele ligger en de banaan.
 
ik woon praktisch 'naast' hem, maar ik laat hem zoveel mogelijk met rust zodat ik hem niet teveel afleid of belemmer in zijn creatieve brein spinsels.

*O* *O* *O* super mooi allemaal gerard *O* *O* *O*
 
_O- Ach,je bent van de weg. ;)

Zit nog effe te dubben of de schokker tussen brace en frame of de schokker in de brug laten vallen net als bij mijn eigen fiets.Denk dat die beter gaat werken als hij er in valt.(smoelt ook beter denk ik) :Y
full
 
ik woon praktisch 'naast' hem, maar ik laat hem zoveel mogelijk met rust zodat ik hem niet teveel afleid of belemmer in zijn creatieve brein spinsels.

*O* *O* *O* super mooi allemaal gerard *O* *O* *O*


Mooi dat we tevreden zijn!Je(of wie dan ook) mag altijd effe aanwippen hoor voor een bakkie.Het is maar hobby en het sociale aspect is voor mij net zo belangrijk dan dat geklooi met die buizen.(of wat dan ook) ;)
 
_O- Ach,je bent van de weg. ;)

Zit nog effe te dubben of de schokker tussen brace en frame of de schokker in de brug laten vallen net als bij mijn eigen fiets.Denk dat die beter gaat werken als hij er in valt.(smoelt ook beter denk ik) :Y [afbeelding]

laat em er maar in vallen, denk ook dat het mooier is. vond bij henkcamino's buell wel mooi hoe die schokker stond, maar dat was een hele andere motor
 
laat em er maar in vallen, denk ook dat het mooier is. vond bij henkcamino's buell wel mooi hoe die schokker stond, maar dat was een hele andere motor

Als je toch zo'n megaband hebt, is het geen idee om eens gek te doen, en de veer dwars te leggen?

edit: wou zeggen zoals de vyrus, maar klaarblijkelijk niet, welke motor had dit? (naast die geile supermono van Mj-Works!)
 
Laatst bewerkt:
Achja,je kunt het zo gek maken als je wil maar het is allemaal zo gemakkelijk gezegd maar in de praktijk komt er nog heel wat bij kijken en kosten om dingen te realiseren. O-)

Goed,de schokker komt in de brug,ga er wel van uit dat er een hardere veer op moet,je gaat nu een stuk dichter naar het scharnierpunt toe dus er komt meer druk op de veer te staan.Maar goed een veertje kost misschien 100 euries en dat kan er ook nog wel bij. _O-
 
Achja,je kunt het zo gek maken als je wil maar het is allemaal zo gemakkelijk gezegd maar in de praktijk komt er nog heel wat bij kijken en kosten om dingen te realiseren. O-)

Goed,de schokker komt in de brug,ga er wel van uit dat er een hardere veer op moet,je gaat nu een stuk dichter naar het scharnierpunt toe dus er komt meer druk op de veer te staan.Maar goed een veertje kost misschien 100 euries en dat kan er ook nog wel bij. _O-

:+ so true
 
Verdorie helemaal gemist deze. Snel even intsjekken ;) Geen uitdaging is ook te groot bij jou he..
 
Goed,de schokker komt in de brug,ga er wel van uit dat er een hardere veer op moet,je gaat nu een stuk dichter naar het scharnierpunt toe dus er komt meer druk op de veer te staan.Maar goed een veertje kost misschien 100 euries en dat kan er ook nog wel bij. _O-

Maar wel met 'n linksysteem toch? :Y
 
Laatst bewerkt:
Maar wel met 'n linksysteem toch? :Y

nope, less is more. ik deel deze visie met de bouwer gelukkig.

het wordt toch al geen geweldige stuurfiets met een 'tractor' achterband en gerard zegt dat die van hem ook prima stuurde zonder linksysteem. hij heeft aardig wat meer 'levenservaring' dan ik dus dan vertrouw ik hem op zijn woord.
 
nope, less is more. ik deel deze visie met de bouwer gelukkig.

het wordt toch al geen geweldige stuurfiets met een 'tractor' achterband en gerard zegt dat die van hem ook prima stuurde zonder linksysteem. hij heeft aardig wat meer 'levenservaring' dan ik dus dan vertrouw ik hem op zijn woord.

En het scheelt weer een hoop rekenwerk ;)
 
Precies,less is more! *O*

Effe een pic van de bovenkant,de schokker kan er tussen geprutst worden. :+
Hij is in het ecchie nog lekkerder,pracht klus dit! *O*
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan