gpz 900 "stealth"

:+
full
 
De WP schokker zint me niet,hij mag wat langer en een mooi gefreest exemplaar zou zeker mooier staan.Vind dat we daar een ander voor moeten regelen,wil je daar eens op sneupen?
Als daar nou ook een stuggere veer op zou zitten zou dat helemaal mooi zijn.....
Liefst 1 met 2 ogen en hij mag best 34/35/36 cm zijn.(oog op oog)

Heb hier nog een hele mooie Wilbers liggen maar die gaat in mijn eigen project. :+
 
Optisch nou niet je van het met dat gegalvaniceerde staal en hij blijft wel in het zicht. O-)
Gebruik ik deze wel weer voor een ander project.

Maar goed,als jij zegt deze is prima dan doen we dat,het is jouw feestje! ;)
full
 
ik ga eens sneupen. ik zou morgenochtend wel even langs kunnen komen. kinne we it der efkes oer hebbe. die wp is te kort?

nog even op het verhaal van de verhoging van een velg terug te komen (jerryt topic). hier een voorbeeld van een dwarsdoorsnede van een velg (en paint skills)
full
 
Ik heb het zelfde laten doen in Duitsland ,velg van 17'' naar 18'' en verbreed

Hoe ze het doen ? ze snijden de velg aan beide kanten door midden en draaien er een rand in ,dit doen ze ook van het 18'' velg en zo plaatsen ze beide velgbedden tegen het orginele kleinere 17'' velg aan ,en lassen alles weer vast ,daarna lassen wegdraaien en uitlijnen op de draaibank

full
 
Laatst bewerkt:
Das even mooi om te zien hoe of wat! :}
(Staat een bekende lasapparaat,heb dezelfde.)

De brug kan worden afgelast! *O*
Morgenochtend even om een bakkie is prima Piet! :Y
full
 
Yep,subfreempje/alu tank/zit e.d.
Maar het mag niet te snel.........dat moet je hier niet zijn nee..... _O-
Ach,hebben we ook tijd voor wat andere projecten tussendoor. O-)
 
Laatst bewerkt:
Zit even te dubben wat we hier mee doen,er zal nog een steunpunt moeten komen om de trekkrachten van de ketting op te vangen.Zit te denken aan een stevige subtiele plaat net achter de ketting tussen de framepunten zodat het brugscharnierpunt daar ook geborgt kan worden.Wil eigenlijk niks meer aan de buitenkant van de ketting hebben om het spul niet onnodig breed te maken. O-)
full
 
Yep,subfreempje/alu tank/zit e.d.
Maar het mag niet te snel.........dat moet je hier niet zijn nee..... _O-
Ach,hebben we ook tijd voor wat andere projecten tussendoor. O-)


OOOEEHH dat wordt lekker dus, het is maar goed dat het pokkeweer is voor Piet, anders ging je maar motorrijden of iets onzinnigs doen op het water, waar mensen heulemaal niet voor gemaakt zijn.....
 
Aaaaaargghhhhhh!!!!!Een vlakke plaat ertussen,de enigste manier om strak achter de ketting te komen en de trekkrachten van de ketting wat meer te verdelen wat op het brugscharnierpunt komt i.v.m.de kettinlijn.Word er uiteraard nog netjes tusen gelast.
Gaat straks ook wat minder opvallen met de cover waar het steunlager van het voortandwiel in komt.
full
 
Aaaaaargghhhhhh!!!!!Een vlakke plaat ertussen,de enigste manier om strak achter de ketting te komen en de trekkrachten van de ketting wat meer te verdelen wat op het brugscharnierpunt komt i.v.m.de kettinlijn.Word er uiteraard nog netjes tusen gelast.
Gaat straks ook wat minder opvallen met de cover waar het steunlager van het voortandwiel in komt.[afbeelding]
:} mooie oplossing!
 
Wat zou een veersysteem met een link en dan een paar mooie dogbones hier mooi op staan.
Dan heb je ook nog de mogelijkheid om de rijhoogte te verstellen of moet ik stahoogte zeggen,want gaat er wel mee gereden worden of komt ie ook op een plaat met spankabel's te staan.
Ofschoon ik die 300 band teveel van het goede vindt heb je het tot nu toe mooi gemaakt.
 
Wat zou een veersysteem met een link en dan een paar mooie dogbones hier mooi op staan.
Dan heb je ook nog de mogelijkheid om de rijhoogte te verstellen of moet ik stahoogte zeggen,want gaat er wel mee gereden worden of komt ie ook op een plaat met spankabel's te staan.
Ofschoon ik die 300 band teveel van het goede vindt heb je het tot nu toe mooi gemaakt.

wil er wel op rijden, maar zal nooit lange tochten op deze machine maken. en denk dat ik ook maar een bezoekje moet doen aan fighterama. de 300 band was eerst niet mijn bedoeling, maar het begint aan je te groeien. hoe langer je er naar kijkt hoe beter.
 
Mogge,Piet effe om een bakkie geweest en even wat dingen doorgesproken.
In het echt nog mooier zegt die,zei ik toch!

Bij het brugscharnierpunt een nieuwe plaat gemaakt en die ook nog even verbonden met
de as.Ook weer net effe sterker.We gaan de originele Speed Triple/Daytona schokker er tussen prutsen(had ik nog liggen met hardere veer)deze is langer en stugger dan de WP.
Kan die later altijd nog een aftermarket er tussen zetten.
En op deze manier komt de bovenste bevestiging mooi uit het zicht in het kontje.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan