Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 5 'Bananenbende'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanuit Zoetermeer vertrekken ook een aantal mensen. Want van Den Haag en Leidschendam komen er ook een paar. Die linken geloof ik met een aantal uit Zoetermeer en gaan dan pas, geloof ik, naar Bodegraven.

Banaan op m'n helm plakken ofzo :X of een sticker. Haha
 
Stickers op je helm schijnt niet goed te zijn, iets met oplosmiddel in de lijm ofzo die je buitenschaal verzwakt... Hoeverre dat nou écht slecht is, ik vraag het me af.... Anders doe je in plaats van een hanekam op je helm een banaan! :+
 
Blijf dit nog steeds een mooie uitvinding vinden :+

Banana-Guard-708418.JPG
 
Ik kom gewoon met een ander helm met een unieke warhawk haha }) Hanenkam e.d. rijdt niet zo lekker op de snelweg.

Bovenste, zwarte :9
dsc05665v.jpg
 
AdyF, zie nou pas op jouw foto in de OP dat je daar ook je Warhawk ophebt _O- Als je komt op het uitje, zeker die opdoen!! :P
 
Ja, klopt. Eigenlijk heb ik met alle 4 de helmen gelest. De warhawk helm vele malen gedragen met AVD... de hanenkam met AVB. En examen heb ik met de HJC gedaan.

Mensen kijken wel raar op, maar ze kijken wel. Dus het helpt wel met opvallen :9
 
Mwaa, ff gek doen toch.

Een dikke uitlaat om een teringherrie te maken is nog wel leuk, maar een prutseltje op je helm gaat opeens te ver :? ... gewoon doen wat je leuk lijkt.

Iemand die ik ken heeft ook een roze hanenkam gekregen, maar die weigert die op te doen :9
 
Laatst bewerkt:
Mwaa, ff gek doen toch.

Een dikke uitlaat om een teringherrie te maken is nog wel leuk, maar een prutseltje op je helm gaat opeens te ver :? ... gewoon doen wat je leuk lijkt.

Iemand die ik ken heeft ook een roze hanenkam gekregen, maar die weigert die op te doen :9

Mwah, als ik dat echt zou willen, zou ik het ook doen hoor :+ Doe ik misschien nog wel is.. :P Heb 't wel vaker gezien, vind 't wel wat hebben :P
 
Geeft dat idee wat de meeste mensen hebben van motorrijders, dat wij 'anders' zijn toch nog ff een extra boost! *O*
 
Ik pak de draad van het vorige topic hier even op over het geval flauwvallen/CBR.
Watdan? :o Doe eens een korte samenvatting van dat topic.. :+

Heel kort: ts is naar rechter gestapt, die heeft geconcludeerd dat het CBR niet kan aantonen dat er neurologische afwijkingen zijn, aangezien inmiddels 2 neurologen hebben geconstateerd dat er geen afwijkingen waren. Ook heeft het CBR verzuimd naar de omstandigheden van die dag te kijken.

CBR zet TS eigenlijk voor het blok, zij vinden toch dat TS onderzocht moet worden door hun neuroloog en dat hij zijn bezwaar moet intrekken.
Uiteindelijk doet TS dat maar, omdat het waarschijnlijk is dat CBR anders alsnog naar de Raad van State gaat....
Gelukkig heeft TS nog eens 3 maand na de uitspraak eindelijk zijn RBW weer terug.
 
Laatst bewerkt:
Ik pak de draad van het vorige topic hier even op over het geval flauwvallen/CBR.Heel kort: ts is naar rechter gestapt, die heeft geconcludeerd dat het CBR niet kan aantonen dat er neurologische afwijkingen zijn, aangezien inmiddels 2 neurologen hebben geconstateerd dat er geen afwijkingen waren. Ook heeft het CBR verzuimd naar de omstandigheden van die dag te kijken.

CBR zet TS eigenlijk voor het blok, zij vinden toch dat TS onderzocht moet worden door hun neuroloog.
Uiteindelijk doet TS dat maar, omdat het waarschijnlijk is dat CBR anders alsnog naar de Raad van State gaat....
Gelukkig heeft TS nog eens 3 maand na de uitspraak eindelijk zijn RBW weer terug.

Slaat toch helemaal nergens op, dat je een uitspraak/bevel van de rechter gewoon in de wind slaat als 'overheids' instantie? Lijkt me dat je júist als overheidsinstantie de wet moet volgen... :?
 
Dat weet jij wel Lady_Di, wat betekent 'oma' nou hier op 't forum? :P Iemand die een oud topic kickt, maar heeft 't nog een specifieke betekenis hier? :P
 
Ik heb het ook niet helemaal begrepen.
Maar als ik het goed heb, zegt de rechter dat het bezwaar van TS tegen de beslissing van het CBR terecht is.
CBR zegt vervolgens: òf je trekt je bezwaar alsnog in, ookal vindt de rechter het terecht (en dan moet je opnieuw gekeurd worden) òf wij stappen naar de RvS om de uitspraak aan te vechten.

Ze volgen de wet op zich dus wel, maar het riekt wel naar chantage. Een Raad van State-procedure kost immers weer heel veel tijd en geld, als je een advocaat in wilt schakelen.
 
Ben er weer, even een weekje bezig geweest met school, Rs, en lessen :+

Donderdag wat AVD gehad, en m'n eerste rode stoplicht gepakt }). Vrijdag 2 uur AVB gehad, precisiestop gaat voor m'n gevoel wel lekker, met de motor lopen en stapvoets rijden zitten nog redelijk wat verbeterpuntjes aan. Met lessen rijd ik nu op een Yamaha Xj6, ipv. de Suzuki Gn250, dus die kan Simon in de OP erbij zetten :)
 
Slaat toch helemaal nergens op, dat je een uitspraak/bevel van de rechter gewoon in de wind slaat als 'overheids' instantie? Lijkt me dat je júist als overheidsinstantie de wet moet volgen... :?
Overheidsinstanties vinden dat ze boven de wet staan, het CJIB, Brein en het koningshuis zijn daar goede voorbeelden van.
 
Vraagje: waar bewaren jullie je motorspullen? Met helm, twee jassen, broek, schoenen en een vriend die binnenkort ook gaat rijden lijkt ons huis nu al te klein (ahum, zeg ik als studentje met een drie slaapkamer huis) . Bewaren jullie het in de schuur of moet het binnenshuis i.v.m. vocht en kou?
 
Laatst bewerkt:
Vraagje: waar bewaren jullie je motorspullen? Met helm, twee jassen, broek, schoenen en een vriend die binnenkort ook gaat rijden lijkt ons huis nu al te klein (ahum, zeg ik als studentje met een drie slaapkamer huis) . Bewaren jullie het in de schuur of moet het binnenshuis i.v.m. vocht en kou?
Ik heb geen schuur, dus ik bewaar mijn spullen binnenshuis. Als ik een motor heb ben ik van plan om die ook in de gang neer te zetten.
 
Ben er weer, even een weekje bezig geweest met school, Rs, en lessen :+

Donderdag wat AVD gehad, en m'n eerste rode stoplicht gepakt }). Vrijdag 2 uur AVB gehad, precisiestop gaat voor m'n gevoel wel lekker, met de motor lopen en stapvoets rijden zitten nog redelijk wat verbeterpuntjes aan. Met lessen rijd ik nu op een Yamaha Xj6, ipv. de Suzuki Gn250, dus die kan Simon in de OP erbij zetten :)

Is aangepast! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan