Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 5 'Bananenbende'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje: waar bewaren jullie je motorspullen? Met helm, twee jassen, broek, schoenen en een vriend die binnenkort ook gaat rijden lijkt ons huis nu al te klein (ahum, zeg ik als studentje met een drie slaapkamer huis) . Bewaren jullie het in de schuur of moet het binnenshuis i.v.m. vocht en kou?

Mijn spullen hangen hier gewoon in mijn slaapkamer, motor staat helaas wel buiten... (onder een afdekzeil...)
 
Laatst bewerkt:
Vraagje: waar bewaren jullie je motorspullen? Met helm, twee jassen, broek, schoenen en een vriend die binnenkort ook gaat rijden lijkt ons huis nu al te klein (ahum, zeg ik als studentje met een drie slaapkamer huis) . Bewaren jullie het in de schuur of moet het binnenshuis i.v.m. vocht en kou?

Mijn helmen; zie foto een pagina terug. Mijn pak en extra jas hangen aan de muur.
 
naja, moet een beetje geluk hebben en goed m'n best doen.

AVB zo goed als klaar mee. maarjah moet de weg nog op voor de eerste keer een volle les.
En dan m'n rijbewijs binnen 2 en halve maand halen. naja

Wish me luck. heb ik nodig
 
Wish me luck. heb ik nodig

Ik duim voor je! Gelukkig ben ik te oud voor al die nieuwe regeltjes, maar ik vind dat de jonkies het wel erg moeilijk krijgen om nog leuk te kunnen rijden. Is het trouwens zo met de nieuwe regels dat als je wacht tot na je 24ste, je alsnog die drie keer moet afrijden?
 
Laarzen heb ik op een hoekje in de kamer staan, rest van de kleding komt waarschijnlijk ook gewoon ergens op de kamer als ik het heb gekocht. Schuur is te rommelig, dus veilig wegleggen kan daar niet, en de rest van het huis is vol genoeg.

Motor wil ik in de voortuin hebben. Heb vanmiddag nog even in de tuin gewerkt om wat onkruid weg te halen. Plan is om binnenkort wat plantjes weg te halen en een stukje te bestraten :)
 
Ik duim voor je! Gelukkig ben ik te oud voor al die nieuwe regeltjes, maar ik vind dat de jonkies het wel erg moeilijk krijgen om nog leuk te kunnen rijden. Is het trouwens zo met de nieuwe regels dat als je wacht tot na je 24ste, je alsnog die drie keer moet afrijden?

naja, als ik het niet haal. haal ik 125cc rijbewijs dan maar
wacht ik 2 jaar en haal ik35kw rijbewijs. naja duure grap maarjah moet dan maar zo :')


Lief van de regering..
 
Vraagje: waar bewaren jullie je motorspullen? Met helm, twee jassen, broek, schoenen en een vriend die binnenkort ook gaat rijden lijkt ons huis nu al te klein (ahum, zeg ik als studentje met een drie slaapkamer huis) . Bewaren jullie het in de schuur of moet het binnenshuis i.v.m. vocht en kou?

Mijn motor staat in de garage en daar gooi ik gewoon mn pak boven op. Mijn helm lig op een plank aan de muur in dezelfde garage ;) alleen mn schoenen staan binnen, anders moet ik op mn sokken na de voordeur lopen en dat is wat minder als het regent :P

Alleen als ik door een buitje ben geweest of als het heel warm is geweest gooi ik mijn pak niet gelijk op de motor, dan laat ik hem of eerst ff opdrogen op uitluchten..
 
Mijn pak hangt of op mijn kamer, of onder de trap. M'n helm/handschoenen/laarzen staan in een kast op m'n kamer. En mijn motor staat lekker droog in de schuur. Ideaal dat thuis wonen :P
 
Mijn pak hangt of op mijn kamer, of onder de trap. M'n helm/handschoenen/laarzen staan in een kast op m'n kamer. En mijn motor staat lekker droog in de schuur. Ideaal dat thuis wonen :P

Sja, daar in het buitenland hebben jullie de ruimte ja...



















:+
 
Weet niet of iemand dat in dit topic zei, maar toch de weerstanden van mijn LED knippertjes net ff aan een metalen stukje vast gezet met tierips... Mochten ze nou warm/heet worden...
 
Ik zal dan beginnen met een eerste officiële bananenfoto.

naamloosfy.png


Dit mag wel onder mijn naam Simon.

thump_7843644banana.gif
 
Laatst bewerkt:
Zo, ik ga hier ook maar eens meelezen in dit topic.
Ben nu druk aan het lessen om mijn rijbewijs voor 19 januari te halen, hopelijk lees ik hier nog wat waar ik iets van op kan steken =)
 
Zo, ik ga hier ook maar eens meelezen in dit topic.
Ben nu druk aan het lessen om mijn rijbewijs voor 19 januari te halen, hopelijk lees ik hier nog wat waar ik iets van op kan steken =)

He welkom, ik ben ook pas een weekje hier. Veel plezier.
En het gaat vaak over bananen dus wen er maar aan, ik snapte het eerst ook niet O-)
 
Hmm, de bananen snap ik ook niet helemaal..
Moet ik nu echt alle vorige pagina's en topics door gaan spitten om erachter te komen waar dit op slaat? :p
 
Hahah the Stig _O-

Mijn bananenscore was trouwens 3, 2 thuis op en 1 voor het voorrijden.

Hmm, de bananen snap ik ook niet helemaal..
Moet ik nu echt alle vorige pagina's en topics door gaan spitten om erachter te komen waar dit op slaat? :p

Kan wel, maar als je een samenvatting wilt. Het is zowat traditie geworden sinds een aantal 1 tot wel 2 bananen opeten voor hun theorie, AVB of AVD. Een banaan heeft bepaalde stoffen dat helpt tegen de zenuwen, het kalmeert je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan