Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 5 'Bananenbende'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahah the Stig _O-

Mijn bananenscore was trouwens 3, 2 thuis op en 1 voor het voorrijden.Kan wel, maar als je een samenvatting wilt. Het is zowat traditie geworden sinds een aantal 1 tot wel 2 bananen opeten voor hun theorie, AVB of AVD. Een banaan heeft bepaalde stoffen dat helpt tegen de zenuwen, het kalmeert je.

Sja, daar heeft het toch wel wat weg van of niet? ;)
 
Ja. Dat moet ik wel toegeven. Ik vraag mezelf alleen af of m´n rijkunsten ook ietwat deugen :X

Sja, dat weet ik niet hé :+ Dat ga ik hopelijk meemaken tijdens het uitje :P

Mocht je nou geen motor hebben, en ik falen voor AVD, kunnen we miss samen rijden met de auto ofzo?
 
Mocht je nou geen motor hebben, en ik falen voor AVD, kunnen we miss samen rijden met de auto ofzo?

NEE!

Jij haalt gewoon je A´tje en ik huur wel een schuurijzer :Y

Maar mocht het toch niet kunnen, kunnen we dit wel doen. Als het zover is dat dit helaas moet, kunnen we het via PM bespreken.
 
NEE!

Jij haalt gewoon je A´tje en ik huur wel een schuurijzer :Y

Maar mocht het toch niet kunnen, kunnen we dit wel doen. Als het zover is dat dit helaas moet, kunnen we het via PM bespreken.

Dat hoop ik ook hoor, dat eerste dan!! :P Ik wil echt niet met de auto gaan... Is gewoon not-done... :P

Wat is trouwens een schuurijzer? :+
 
Laatst bewerkt:
Materiaalwagen :+

2012-06-17%2019.10.58.jpg


Maare, ik ga ervanuit dat we gewoon op de motor kunnen komen... *O*
 
't zal wel druk zijn bij de rijscholen nu. Iedereen (onder 24) wil z'n rbw voor 19 januari halen....

Probeer me voor te stellen wat dit voor de rijscholen betekenen gaat. Straks moeten ze minstens 2 11kW,35kW en vol vermogen motoren aanschaffen :') Waar ik leste hadden ze altijd 1 25kW en 2 vol vermogen motoren (kleine school). Nu moeten er dus wel extra motoren aangeschaft gaan worden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan