Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 5 'Bananenbende'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Extra kosten. Alles voor de overheid :9

Ben erg blij dat ik al klaar mee ben. Ik moet er niet aan denken om alleen maar in de kou en regen te rijden. En dat het extra druk is, waar ik dus problemen krijg met werk, school en rijles.

Phew
 
Extra kosten. Alles voor de overheid :9

Ben erg blij dat ik al klaar mee ben. Ik moet er niet aan denken om alleen maar in de kou en regen te rijden. En dat het extra druk is, waar ik dus problemen krijg met werk, school en rijles.

Phew

Hou is op B| :+
 
Hehe :9

Trouwens... lekker he, benzineprijs omhoog vanwege 21 BTW? Heb gelezen dat het 1,89 per liter benzine (euro 95) gaat worden! Dit gaat echt honderden mensen nekken... Mijn moeder zal er ook onder lijden. Die moet elke dag naar Papendrecht heen en weer (vanuit Zoetermeer). Zit je lekker mee met bijna 1,90 per liter. ******lijers.... Dat geldt ook voor diesel.

3 jaar geleden tankte ik een volle tank voor nog geen 6 euro (op de scooter). Als ik nu kijk betaal ik zeker 8 - 9 euro.

Niet te harden dit.
 
Hehe :9

Trouwens... lekker he, benzineprijs omhoog vanwege 21 BTW? Heb gelezen dat het 1,89 per liter benzine (euro 95) gaat worden! Dit gaat echt honderden mensen nekken... Mijn moeder zal er ook onder lijden. Die moet elke dag naar Papendrecht heen en weer (vanuit Zoetermeer). Zit je lekker mee met bijna 1,90 per liter. ******lijers.... Dat geldt ook voor diesel.

3 jaar geleden tankte ik een volle tank voor nog geen 6 euro (op de scooter). Als ik nu kijk betaal ik zeker 8 - 9 euro.

Niet te harden dit.

Sja, je hebt een punt, maar ik vind het ook wel weer een beetje overdreven... Nu betaal je straks een euro meer ofzo op een bedrag van 60-70 euro... Waar hebben we 't over...
 
Gvd, ben ik wéér off-topic bezig.

Valt tegen hoor, ex-lesser zijn. Moet.. me.. meer.. over.. motorrijles.. focussen..
 
[modbreak] Beste mensen, het begint alweer aardig op een chat-topic te lijken, en daar hebben we er echt wel genoeg van. Houd het on-topic aub. [/modbreak]
 
Het is alweer oktober.

Is het misschien geen idee om per maand een volgorde op datum te zetten van lessers die op examen gaan? Zo heb je een overzicht welke lessers aan de beurt zijn en wat voor type examen.

En dan aan het begin van de maand (bijv. net als nu 01-10-2012):

1. Piet: 7 oktober, AVB
2. Jan: 18 oktober, theorie
3. Roland: 19 oktober, AVB
4. Klaas: 23 oktober, AVD

Done or not done?

Ik vind het opzich wat hebben. Het is gewoon duidelijker, maarja nadeel is dat het wat energie vergt om het samen te stellen.
 
Ach, zoveel energie kan het niet zijn. Aantal lessers, aantal examens. Kun je zo in de OP zetten. Heb je wel een mooi overzicht met wie wat wanneer heeft.
 
zo ik heb ff bijgelezen na 3 dagen in dat Bonjour land rond te hebben gereden met die truck, dus ff gelijk weer op het MF kijken hehe, enneh AdyF zeer leuke foto je lijkt wel een aap :P, ik heb thuis ook nog zo'n hanekam als in die bananenfoto van jou weet alleen nog niet wanneer ik er eens aan denk om em erop te plakken :). ik zie dat er nog niet geslaagden bij zijn gekomen, maar zie ook dat simon volgende week maandag onder het hakmes moet, dus dat wacht ik ff rustig af hihi. eet 10 bananen komt et wel goed simon (je poept ff 3 dagen niet maar je bent wel geslaagd :P ) ik vind adyF zijn idee wel goed idee zo heb je IETS meer overzicht.
 
Hehe :9

Trouwens... lekker he, benzineprijs omhoog vanwege 21 BTW? Heb gelezen dat het 1,89 per liter benzine (euro 95) gaat worden! Dit gaat echt honderden mensen nekken... Mijn moeder zal er ook onder lijden. Die moet elke dag naar Papendrecht heen en weer (vanuit Zoetermeer). Zit je lekker mee met bijna 1,90 per liter. ******lijers.... Dat geldt ook voor diesel.

3 jaar geleden tankte ik een volle tank voor nog geen 6 euro (op de scooter). Als ik nu kijk betaal ik zeker 8 - 9 euro.

Niet te harden dit.
En dan heeft de regering ook nog eens plannen om de reiskostenvergoeding afschaffen. Het lijkt wel of ze willen dat niemand meer rond kan komen en het land failliet gaat. Voor mij is het een van de redenen waarom ik het A'tje wil, kan ik geld besparen. Hopelijk geven die slome imbecielen van het CBR mijn examen snel vrij.
 
't zal wel druk zijn bij de rijscholen nu. Iedereen (onder 24) wil z'n rbw voor 19 januari halen....

Probeer me voor te stellen wat dit voor de rijscholen betekenen gaat. Straks moeten ze minstens 2 11kW,35kW en vol vermogen motoren aanschaffen :') Waar ik leste hadden ze altijd 1 25kW en 2 vol vermogen motoren (kleine school). Nu moeten er dus wel extra motoren aangeschaft gaan worden...


Er zijn rijscholen die niet aan de dwaasheid meedoen... Zoals de mijne. Ze doen nu alleen vol vermogen en zijn zeker niet van plan om andere of aangepaste motoren aan te schaffen.

En toch hebben ze het druk!

Tsja.. keuzes :)
 
Over de AVD data, als het een beetje meezit kan ik misschien nog eind deze maand afrijden, anders zal het wel november worden :( Gelukkig heb ik een pak met (uitneembare) binnenvoering :D
 
Laatst bewerkt:
Slagingspercentage Amsterdam (Gemeten periode: 1-7-2011 t/m 30-6-2012)

AVB: 86-90%
AVD: 71-75%

Nou theorie en AVB in één keer, dan moet op 17 oktober AVD ook wel lukken :D
 
Het is alweer oktober.

Is het misschien geen idee om per maand een volgorde op datum te zetten van lessers die op examen gaan? Zo heb je een overzicht welke lessers aan de beurt zijn en wat voor type examen.

En dan aan het begin van de maand (bijv. net als nu 01-10-2012):

1. Piet: 7 oktober, AVB
2. Jan: 18 oktober, theorie
3. Roland: 19 oktober, AVB
4. Klaas: 23 oktober, AVD

Done or not done?

Ik vind het opzich wat hebben. Het is gewoon duidelijker, maarja nadeel is dat het wat energie vergt om het samen te stellen.


why u forget me O-)

3 oktober avd :D

vanavond laatste les,
zaterdag ook les gehad ging echt heel erg goed, terwijl die les ervoor echt k*dt ging :P
 
Hehe :9

Trouwens... lekker he, benzineprijs omhoog vanwege 21 BTW? Heb gelezen dat het 1,89 per liter benzine (euro 95) gaat worden! Dit gaat echt honderden mensen nekken... Mijn moeder zal er ook onder lijden. Die moet elke dag naar Papendrecht heen en weer (vanuit Zoetermeer). Zit je lekker mee met bijna 1,90 per liter. ******lijers.... Dat geldt ook voor diesel.

3 jaar geleden tankte ik een volle tank voor nog geen 6 euro (op de scooter). Als ik nu kijk betaal ik zeker 8 - 9 euro.

Niet te harden dit.


Benzine prijs was hier 1,79
en nu 1,90

zie ik dit verkeerd of is dit een prijs stijging van maar liefst 6 % ? -O-



Vandaag brommer kieken *D
 
Laatst bewerkt:
Het is alweer oktober.

Is het misschien geen idee om per maand een volgorde op datum te zetten van lessers die op examen gaan? Zo heb je een overzicht welke lessers aan de beurt zijn en wat voor type examen.

En dan aan het begin van de maand (bijv. net als nu 01-10-2012):

1. Piet: 7 oktober, AVB
2. Jan: 18 oktober, theorie
3. Roland: 19 oktober, AVB
4. Klaas: 23 oktober, AVD

Done or not done?

Ik vind het opzich wat hebben. Het is gewoon duidelijker, maarja nadeel is dat het wat energie vergt om het samen te stellen.

Ik ga zo wel ff een lijstje maken met de info uit de OP :)
 
Er zijn rijscholen die niet aan de dwaasheid meedoen... Zoals de mijne. Ze doen nu alleen vol vermogen en zijn zeker niet van plan om andere of aangepaste motoren aan te schaffen.

En toch hebben ze het druk!

Tsja.. keuzes :)

Geloof dat ik mijn instructeur ook wel is wat heb horen zeggen dat ze de 11kW stap misschien ook wel gaan overslaan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan