Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 5 'Bananenbende'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou zal ik dan ook nog maar een post in het zakje doen zodat het volgende topic van start kan gaan :P

Gefiliciteerd aan de geslaagden....volgende keer beter voor de mensen di ehet net niet hebben gehaald :Y

En over theorie....als je een beetje verstand gebruikt en de stof een beetje leert moet je toch over het algemeen een heel eind komen denk ik....(maar dat is slechts mijn mening en ik heb zowel A als B alles in 1x gehaald)
 
Ik les op het moment veel in Purmerend veel verschillende situaties daar ;)

Ow, bij wie les je? Als het mooi weer is, en je moet weer is lessen, let me know, rijdt ik misschien wel effe stukje mee :] En hoe kan ik jullie herkennen, zal ik effe zwaaien als ik jullie zie.. (Doe ik eigenlijk sowieso wel op de motor eigenlijk :+)
 
Nou zal ik dan ook nog maar een post in het zakje doen zodat het volgende topic van start kan gaan :P

Gefiliciteerd aan de geslaagden....volgende keer beter voor de mensen di ehet net niet hebben gehaald :Y

En over theorie....als je een beetje verstand gebruikt en de stof een beetje leert moet je toch over het algemeen een heel eind komen denk ik....(maar dat is slechts mijn mening en ik heb zowel A als B alles in 1x gehaald)

Ha, daar hebben we Spades ook weer :W
 
Als eerste post in het nieuwe topic moet je gewoon een link plaatsen naar het brommerforum :P
 
Deze donderdag mijn eerste 3 uur les gehad, en het was echt geweldig.
Even een korte introductie wat ze verwachten op het examen & hoe ze mij les gaan geven, en dan meteen het terein op. Korte introductie van de motor, een Honda CB600f, en wat korte lapjes rond het terrein.
Alle oefeningen verliepen relatief vlot, slalom, de achtjes. Enkel de uitwijkmanoeuvre verliep nog wat stroef. Volgende week de laatste 3 uur & een tocht op de baan!
Vrijdagvoormiddag meteen langs het stadhuis voor de papieren in orde te maken & ik mag de baan op!
 
Nee, dat blijkt maar weer :+ Enne, welk topic help je nou weer om zeep dan?

Ik help zelden topics om zeep, in sommige gevallen heet dat in "vaktermen" "collateral damage" en daar valt dan weinig aan te doen :+

Stevige discussies zou ik het eerder noemen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan