Suzuki GSR 750 deel 1

Goede dag allen,

Ik zal me even voorstellen !
Ben Daan kom uit Noordwijkerhout en sinds een half jaar in het bezit van een mooie witte
gsr :D !
Heb al de nodige kmers gereden en de nodige dingen gewijzigd.
mooie knippertjes, kentekenplaathoudertje, dikke yoshi demper eronder.

Krijg er alleen geen foto's op :S

groet,
Daan
 
welkom Daan :W
voor foto`s moet je kiezen voor "kies reageren voor uitgebreide mogelijkheden."daar staan ook alle smileys en dergelijke.
want we zijn uiteraard wel benieuwd naar de pics 8-)

het is trouwens prachtig weer om te rijden alleen hebben ze hier al gestrooid |( |(
zo jammer '(
 
Goede dag allen,

Ik zal me even voorstellen !
Ben Daan kom uit Noordwijkerhout en sinds een half jaar in het bezit van een mooie witte
gsr :D !
Heb al de nodige kmers gereden en de nodige dingen gewijzigd.
mooie knippertjes, kentekenplaathoudertje, dikke yoshi demper eronder.

Krijg er alleen geen foto's op :S

groet,
Daan


:W welkom

anders moet je even kijken bij de faq, daar staat vrij duidelijk uitgelegd hoe je een foto kunt posten :)

klik hier maar
 
Het is hier aan de kust behoorlijk klote weer, nat, bewolkt en koud :S
Gister wel heerlijk lekker een paar km gestuurd :d
Als het goed is moet er nu een foto bij zitten :D

Groet
full
 
@ daan,
ook in voor een meeting volgend jaar als het zonnetje weer op de perfecte afstand van de aardbol staat :) ?
 
Hebben jullie al last gehad van een F1 code. Bij mij vandaag nu al de tweede keer. Gelijk terug naar dealer, die hebben de melding eruit gehaald. Die zeiden dat het kwam omdat ik hem een keer heb laten vallen. Nu vandaag weer precies hetzelfde. Ken toch niet, ding is gloednieuw?
 
Hebben jullie al last gehad van een F1 code. Bij mij vandaag nu al de tweede keer. Gelijk terug naar dealer, die hebben de melding eruit gehaald. Die zeiden dat het kwam omdat ik hem een keer heb laten vallen. Nu vandaag weer precies hetzelfde. Ken toch niet, ding is gloednieuw?



Heb ik ook gehad. Schijnt in het blok van de gsxr vaker voor te komen (bekend euvel) 2 keer gehad, telkens me de tering geschrokken en gauw naar huis/motor uitzetten en dan even later met starten weer weg. Een keer later resetten en daarna nooit meer last van gehad.
Heeft te maken met een of ander klep, de exup klep geloof ik. De sensor geeft een waarde door, en het fi lampje gaat branden.

Maar zoals gezegd, mijn dealer zei dat het niks ernstigs was.

Wel een beetje krom dat ze zeggen dat het komt omdat je hem hebt laten vallen :?
 
Laatst bewerkt:
Hebben jullie al last gehad van een F1 code. Bij mij vandaag nu al de tweede keer. Gelijk terug naar dealer, die hebben de melding eruit gehaald. Die zeiden dat het kwam omdat ik hem een keer heb laten vallen. Nu vandaag weer precies hetzelfde. Ken toch niet, ding is gloednieuw?

dat lijkt mij heel sterk dat dat kan doordat je hem hebt laten vallen dit heeft niks met je brandstof injectie te maken.het enige wat er in werking kan treden is je valschakelaar(deze is wel verbonden met je brandstof systeem) maar deze moet enkele seconden nadat je hem rechtop zet weer normaal functioneren en al helemaal nadat ze hem gereset hebben.ik zeg fabrieksgarantie als er echt wat aan de knikker is :Y
 
welkom daan, je staat erbij...de enige echte yoshi gsr 750 :W

beetje rare reactie, ze hebben de dealer vroeger zeker ook laten vallen van de commode _O-

ben de stand een beetje kwijt, is makkelijkst met de foto's maar nog niet iedereen heeft z'n foto ingestuurd.
 
Laatst bewerkt:
Hmm moet toch maar eens een nieuwe foto van mijn motor gaan maken :p
en dan zonder de puintuin haha. Staat er wel sneu bij in de OP zo :')
 
welkom daan, je staat erbij... :W

beetje rare reactie, ze hebben de dealer vroeger zeker ook laten vallen van de commode _O-

ben de stand een beetje kwijt, is makkelijkst met de foto's maar nog niet iedereen heeft z'n foto ingestuurd.

:Y _O-

Denk 't ook. Maar ga van de week maar weer ff terug. Motor loopt met nieuwe uitlaat niet meer zo lekker stationair. Krijgt volgens mij teveel lucht. Alleen last van als ik hem net start, na een tijdje rijden niet meer. Kan daar ook misschien die fout code door op zijn getreden. Ben nog niet zo heel technisch, B| als het op motoren aankomt.
 
:Y _O-

Denk 't ook. Maar ga van de week maar weer ff terug. Motor loopt met nieuwe uitlaat niet meer zo lekker stationair. Krijgt volgens mij teveel lucht. Alleen last van als ik hem net start, na een tijdje rijden niet meer. Kan daar ook misschien die fout code door op zijn getreden. Ben nog niet zo heel technisch, B| als het op motoren aankomt.


Sorry voor de late reactie maar ik heb daar ook last van gehad op me Z1000 (ja ik weet het, het is geen suzuki)
Dit was toen opgelost nadat er een 1 of andere klep in de uitlaat (laser extreme) was verwijderd. Die F1 error gebeurt bij sommige sportuitlaten bij het afstellen op de motor.

Anyway klepje dus.... hopelijk heb je er wat aan.

En hopelijk kan ik me foto's posten op dinsdag O.o
 
Bedankt voor de reacties

Nog wijzer geworden wat betreft de F1 storing(en)?
Kunnen ze hem niet uitlezen ??
Heb in het verleden op mijn andere suzuki ook deze storingen gehad, was de lambasensor die in het spruitstuk zat.
Maar bij het wisselen vd uitlaat komen we daar niet eens in de buurt...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan