Suzuki GSR 750 deel 1

Een bellypan is een mooie aanvulling. Ik ga voor de bellypan van Puig mat zwart. Is ongeveer €190 bij BS Motoparts. Valt nog wel mee toch.
 
Een bellypan vind ik wel een aanvulling. Ik ga voor de bellypan van Puig mat zwart. Die is ongeveer €190 bij BS Motoparts. Valt wel mee toch.
 
Mijn vriendin heeft hem ook van puig in mat zwart...ziet er strak uit...ik heb een witte...originele van Suzuki!!...maar vering staat wel op mn lijstje..achtervering is of te hard of te zacht...heb ook led licht nu in koplamp en parkeerlicht..
full
 
Mijn vriendin heeft hem ook van puig in mat zwart...ziet er strak uit...ik heb een witte...originele van Suzuki!!...maar vering staat wel op mn lijstje..achtervering is of te hard of te zacht...heb ook led licht nu in koplamp en parkeerlicht..[afbeelding]


Te hard en niet instelbaar op een brommer zit het zelfde
bij sportief rijden een ramp als je wat oneffenheden hebt verneukt totaal je bochten werk :N
ook bij normaal rijden is een instelbare een wereld van verschil :Y

9 van de 10 mensen weet niet beter helaas.
Heb laatst een vriend van me zo ver gekregen ze motor te verkopen voor 1 met goede vering, gezien een upgrade de motor niet meer waard was.Hij noemt ze oude motor nu een boot zonder wegligging _O- heeft 2 jaar geduurd maar hij is wakker
 
Ja we moeten iets beter ons best doen! Haha
Ik wacht totdat de stuurenden van Puig weer op voorraad zijn en dan bestel ik gelijk de motorspoiler/bellypan van Puig er bij *O*
 
Ik heb de stuureinden van Puig net gemonteerd. Ik heb de lange versie genomen. De bellypan van Puig staat ook op mijn verlanglijstje..
 
@Alberto merk je er wat aan of is het puur uiterlijk?
@Rayman, thanks! Site is mij bekend en ga einde vd ochtend naar grote dealer (mp) om te kijken wat zij met de prijs doen aangezien ze *laagste prijsgarantie hebben..
 
Vraagje jongens, ik ga eerdaags m'n eerste motor aanschaffen en de GSR is een mooie kandidaat :)
Hebben jullie misschien punten waarvan je zegt hier moet je echt even op letten? Kwaaltjes van deze motor of iets dergelijks?
 
Ik heb de gsr 750 (2013) nu een paar maanden in mijn bezit en heb nog geen moment spijt gehad voor de verkoop van mijn supersport gsxr 750. Heb je al een proefrit gemaakt? Zo niet, zeker doen! Trekt super snel op en kan prima meerijden met supersport-motoren. Voor mij heeft de g&g gp demper, verkort kentekenplaathouder en de led knippers deze bike echt afgemaakt
 
Nee heb nog geen proefrit gemaakt zal ik eerdaags zeker doen! Ik heb veel zitten afwegen tussen verschillende naked bikes maar keer op keer vind ik deze toch echt het mooiste lijnenspel hebben! Als die nou ook nog top rijdt dan zal die er toch moeten komen :)
 
Nee heb nog geen proefrit gemaakt zal ik eerdaags zeker doen! Ik heb veel zitten afwegen tussen verschillende naked bikes maar keer op keer vind ik deze toch echt het mooiste lijnenspel hebben! Als die nou ook nog top rijdt dan zal die er toch moeten komen :)


Beste advies is ........................proefrijden.
En ik zou haast zeggen, veel plezier met je nieuwe gsr !!
:W
 
hey gissers! :)

Hier ben ik weer na een drukke zomer!

Bij deze maar ff melden dat ik me gsr heb ingeruild. Na 3 jaar op de gsr was ik het een beetje zat. Vond het nogal saai (mijn mening). Wilde iets meer pit en wilde altijd al een 2 cilinder hebben dus ik had proefgereden op de Superduke en de Streetfighter en ben voor de Superduke gegaan :)

Het was ff wennen maar ik ben super blij met de gemaakte keuze!

Jullie ook nog veel plezier en nu ff kijken of ik nog een foto kan plaatsen van me nieuwe lieveling :P

Het gaat jullie goed! en rij voorzichtig!

groeten! :)

Supah
full
 
hey gissers! :)

Hier ben ik weer na een drukke zomer!

Bij deze maar ff melden dat ik me gsr heb ingeruild. Na 3 jaar op de gsr was ik het een beetje zat. Vond het nogal saai (mijn mening). Wilde iets meer pit en wilde altijd al een 2 cilinder hebben dus ik had proefgereden op de Superduke en de Streetfighter en ben voor de Superduke gegaan :)

Het was ff wennen maar ik ben super blij met de gemaakte keuze!

Jullie ook nog veel plezier en nu ff kijken of ik nog een foto kan plaatsen van me nieuwe lieveling :P


Het gaat jullie goed! en rij voorzichtig!

groeten! :)

Supah[afbeelding]


NICE :Y
veel plezier ermee, en hou 't heel
 
Beste advies is ........................proefrijden.
En ik zou haast zeggen, veel plezier met je nieuwe gsr !!
:W

Haha thnx, je had gelijk! kon ´m niet laten staan *D ! Heeft er hier iemand toevallig nog een mooie uitlaat te koop?
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd! Heb niets te koop maar g&g gp is echt een aanrader. Zwaar geluid en knalt ook lekker!
Ik heb de Mivv Suono. Echt aan te raden. Super bruut geluid, ook met de db killer erin.

Thnx voor de adviezen. De g&g gp en de suono klinken beide heerlijk maar mijn voorkeur gaat toch naar een wat kleinere pijp zoals de g&g gp, mivv double gun.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan