Triumph Speed Triple topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
@MDS..dit is wat ik weet over het stuur?


fatbarstuur magura [ triumph optie ] bovenplaat risers kroonplaat gecoat.

Ik vind hem ook heel mooi..heel veel customize, gezien de verkoper zelf monteur is..(ik dacht dat 21000km al een beetje veel was, maar niet dus)
Onze '10 staat inmiddels op ruim 13.000km, en dan hebben we dit jaar niet veel gereden ;)
 
vorig weekend 265 km op een tank gereden vanaf Aken naar huis. moet nog ff kijken of dit mn zuinigste ritje ooit was, maar denk ut zo niet met een gemiddelde van 130.

wat ik begrijp is het een tank van 18 liter. maar het reserve lampie gaat bij mij al bij 220 km branden over het algemeen, dan tank ik ongeveer 13/14 liter zo uit mn hoofd dus opzich kan je dan nog wel ffkes

bij mij gaat de reserve branden rond de 180.. en gaat er 15 liter in...

heb een T509, maar loopt veel te rijk.. dit najaar oplossen bij de expert... ik baal zo onwijs dat ik maar zo weinig op 1 tank rijd.. m'n auto is zuiniger.. -O-
 
bij mij gaat de reserve branden rond de 180.. en gaat er 15 liter in...

heb een T509, maar loopt veel te rijk.. dit najaar oplossen bij de expert... ik baal zo onwijs dat ik maar zo weinig op 1 tank rijd.. m'n auto is zuiniger.. -O-
265 is mij ook nog nooit gelukt hoor :N
180 km ,s is misschien wel heel weinig :/
rond de 200 brandt bij mij ook het lampje wel hoor :)
 
vorig weekend 265 km op een tank gereden vanaf Aken naar huis. moet nog ff kijken of dit mn zuinigste ritje ooit was, maar denk ut zo niet met een gemiddelde van 130.

wat ik begrijp is het een tank van 18 liter. maar het reserve lampie gaat bij mij al bij 220 km branden over het algemeen, dan tank ik ongeveer 13/14 liter zo uit mn hoofd dus opzich kan je dan nog wel ffkes

Hmm, bij de 2006 van mij gaat het lampje al bij 180 km branden. :?
 
Er stond een zwarte Speed(?) Triple stil in Hillegom met een MF sticker, iemand van hier?
Ik reed langs met de bus, dus kon helaas niet stoppen. -O-
 
265 is mij ook nog nooit gelukt hoor :N
180 km ,s is misschien wel heel weinig :/
rond de 200 brandt bij mij ook het lampje wel hoor :)

260 is nu de 2e keer; eerste keer was het 40km zoeken naar een pomp in demiddle of nowhere, 16 litertjes ging er in, ongeveer netzoveel als ik zweette dat ik nergens meer zou aankomen.

de 265 nu is echt alleen snelweg, gashouden en lampje negeren. morgen haal ik de motor op van een beurtje. zal dan eens kijken hoeveel erin gaat
 
260 is nu de 2e keer; eerste keer was het 40km zoeken naar een pomp in demiddle of nowhere, 16 litertjes ging er in, ongeveer netzoveel als ik zweette dat ik nergens meer zou aankomen.

de 265 nu is echt alleen snelweg, gashouden en lampje negeren. morgen haal ik de motor op van een beurtje. zal dan eens kijken hoeveel erin gaat
nice , veel plezier morgen btw *O* *O*
 
Zo word het rotweer, ook meteen sleutel weer. Lekke keerring rechterpoot, eenmaal gedemonteerd aantal putjes in de veerweg tegen gekomen. 2á3 kleine putjes gezien precies in de veerweg.

Nu moeten we een oplossing vinden, wetsteen weg werken en nieuwe keerring plus olie proberen.

Laten behandelen bij R,weerts in Zwolle bekend bij iemand?

Nieuwe of 2dehandse goede poten in de aanbieding iemand?

Weer mooi shit dus met dit shitweer.

Laat jullie wijsheid eens spreken!
Alvast bedankt.

Denk overheen gelezen, iemand tips ervaringen.
 
Dat goud van je remschijven he ;) dat past echt niet bij je fiets :N ik zeg T-drives :Y ;)

full


Ja een inbus 6 of 8 en een stuk zeskant 22 en sleutel 22


bijdehand :+
 
Benji-gt schreef op 09 oktober 2012 @ 19:32:Denk overheen gelezen, iemand tips ervaringen.

Ik heb in de hydraulica gewerkt en daar deden ze wel eens plunjerstangen van cilinders oplassen en dan polijsten :Y met speciale chroom electrodus :Y weenie of dat ook bij poten kan maar zou best kunnen denk ik :Y alleen die hitte zou het wel van kunnen kromtrekken natuurlijk :(
 
ooooh die lsl triple's zijn vet :Y :Y clips ons blijven het mooist...
Alleen superbike stuurt beter op tourtochten |(


270km op 1 tank!?.. rond 180/200km gaat het lampje branden!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan