Triumph Speed Triple topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uiteraard plaats ik foto's als ik hem heb!! Mijn vrouw zeurt alweer..Waarom nu kopen en niet vlg jaar? Staat die motor de hele tijd stil, bla, bla..Was ook in eerste instantie mijn idee, maar als je eentje tegenkomt die al aan alle eisen voldoet en helemaal af is, waarom dan wachten?

Nee vrouw, dit is mijn hobby!! Punt..haha...
:+ _O-
 
Wie kan mij vertellen wat de lengte is van deze demper voor o.a. de speed triple. Het gaat mij om de hoge uitvoering op de foto. Graag de afmeting van carbon tot carbon.

Heeft toevallig iemand hem ook nog te koop?[afbeelding]
Dees bedoel je!?, als je het nog wil weten meet ik hem morgen op...
full
 
:W

goedemorgen!

Nu kopen levert meestal wel de beste deal. Anders zit de verkoper er nog de hele winter mee en dat kun je zo'n man toch ook niet aandoen :N
 
:W

Iemand bekend welke temperatuur poedercoat kan hebben?
Ik zit er over te denken de hitteschildjes van de uitlaat mee te laten poedercoaten.
Volgens mij moet dit wel kunnen maar weet het niet zeker.
 
Klopt ja, maar een bekende van mij laat het op z'n werk poedercoaten samen met het rem-schakelsetje en duosteppies.
Kost mij niks. *O*

Deze zijn wel de 2e optie. :Y


Poedercoaten, wil ik ook laten doen de steppies etc enig idee wat normaal de prijzen daarvan zijn?

middag btw! :Y
 
Leufie1970 Dre heeft er idd een te koop!!!

Heb al met Dre contact gehad maar op de foto's vind ik hem er niet zo mooi uit zien. Heb al een gekocht maar dat was niet deze variant. Gewoon de lage uitvoering maar die demper is veel te lang. Dus als iemand nog belangstelling heeft voor de lage variant, kijk dan even in het te koop topic of stuur me een PM. Gaat om deze demper, zie afbeelding.

@ Daytona Woutje : Klopt maar zou je het wel Doen? Zijn herrie pijpen hoor

En zeker dat ik die pijp wil hebben, beetje lawaai houdt ik wel van.


Bedoeling is dat hij onder een Sprint ST komt te hangen ter vervanging van mijn custom leovince.
full
 
Heb al met Dre contact gehad maar op de foto's vind ik hem er niet zo mooi uit zien. Heb al een gekocht maar dat was niet deze variant. Gewoon de lage uitvoering maar die demper is veel te lang. Dus als iemand nog belangstelling heeft voor de lage variant, kijk dan even in het te koop topic of stuur me een PM. Gaat om deze demper, zie afbeelding.En zeker dat ik die pijp wil hebben, beetje lawaai houdt ik wel van.


Bedoeling is dat hij onder een Sprint ST komt te hangen ter vervanging van mijn custom leovince. [afbeelding]
De high level is een stuk korter dan deze demper idd. Die lage had ik op mijn T509 Speed zitten...
 
Etienne21 schreef op 11 oktober 2012 @ 11:52:
:W

Iemand bekend welke temperatuur poedercoat kan hebben?
Ik zit er over te denken de hitteschildjes van de uitlaat mee te laten poedercoaten.
Volgens mij moet dit wel kunnen maar weet het niet zeker.

Volgens mij kan het wel :Y je hebt ook nog rijwind enzo en je zou ze ook nog aan de binnenkant kunnen afplakken he :Y

zo ken ik r nog een paar :9~

[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding]
[http://i1152.photobucket.com/albums/p491/3ple-t/_DSC6101.jpg (afbeelding)]
[afbeelding]

Jij hebt altijd wel mooi speelgoed he ;) Ik heb ook nog wat voor jou :Y ;) :W

full
 
Dat is een net prijsje toch ?

Geen sporen bij de heelplates ?
Zeker een net prijsje :Y We zijn nu zo'n 12.500km verder, en er is nu alleen lichte slijtage zichtbaar op de punten van de stepjes. Heelplates zijn nog als nieuw.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan