Triumph Speed Triple topic deel 33

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wtf!! Krijg ik net een email dat de Verkoop niet doorgaat??? Lekker om 2130 savonds..ik heb een vrije dag genomen, 2x naar de bank geweest voor contant geld en alles moeten regelen om vervoer te krijgen..sorry, maar ik vind dit niet kunnen!! Verkoop niet meer noodzakelijk zegt de verkoper..ik baal als een stekker!!!
full

Dit voor hem:

full

Zoiets doe je gewoon niet !! Melding doen bij MP :Y
 
Zie wel wat staan, maar altijd in het zuiden, dik 2,5 uur rijden alleen heen al..Vaak ook nog bij dealers waarvan ik denk..hmmm..Zo eentje zit hier ook in het noorden, daar wil je gewoon niet kopen...

Nee, ben bang dat het niks wordt!!
 
Zie wel wat staan, maar altijd in het zuiden, dik 2,5 uur rijden alleen heen al..Vaak ook nog bij dealers waarvan ik denk..hmmm..Zo eentje zit hier ook in het noorden, daar wil je gewoon niet kopen...

Nee, ben bang dat het niks wordt!!
Als Lelystad niet te ver is ................ :P
 
Ik vrees dat 't niet helemaal meevalt: in 2010 ben ik al eens aan mijn nek geopereerd (gevolg van 'n ongelukje in 1995), en toen zei de chirurg al dat ze nog een slechte plek zagen, maar dat nog niet wilde opereren. Hij had me wel al gewaarschuwd voor bepaalde verschijnselen die ik zou kunnen krijgen (constant tintelende voeten en handen), en heb ik die verschijnselen inmiddels een tijdje, maar daar viel mee te leven. Echter, sinds 25 september is alle kracht in m'n schouder verdwenen (ik kan niet een een koffiekan optillen met gestrekte arm), dus toch maar weer eens naar de dokter geweest, die me uitkafferde dat ik weer eens te lang heb gewacht.....ofwel hij gaf me gelijk een verwijsbrief voor de chirurg.......nu eerst contact met hem opnemen, en dan zie ik wel verder :')
Mooi K Pina, maar heu... je mag wel mee een stukkie achterop :?
Nee... sterkte! Slecht nieuws :r
 
Wtf!! Krijg ik net een email dat de Verkoop niet doorgaat??? Lekker om 2130 savonds..ik heb een vrije dag genomen, 2x naar de bank geweest voor contant geld en alles moeten regelen om vervoer te krijgen..sorry, maar ik vind dit niet kunnen!! Verkoop niet meer noodzakelijk zegt de verkoper..ik baal als een stekker!!!

Belachelijk! :(

Ik zeg gelijk verbannen van MP!!!

Sterkte met zoeken naar een andere....

:W
 
Balen man.. Maar je hebt de tijd gelukkig.


De tijd... als je je zinnen er op gezet hebt is dit heul irrie


Budget niet toereikend..2005/2006 misschien..

In deze barre tijden is er mischien onderhandelingsruimte O-)


Dat dan weer wel!


Daar zeggen jullie zoiets. We hebben het al tien pagina's niet over vering gehad O-)


Hahaha!


Daar zeggen jullie zoiets. We hebben het al tien pagina's niet over vering gehad O-)
Vering OK:

full

full

_O-


Zo te zien wel ja!
 
Wtf!! Krijg ik net een email dat de Verkoop niet doorgaat??? Lekker om 2130 savonds..ik heb een vrije dag genomen, 2x naar de bank geweest voor contant geld en alles moeten regelen om vervoer te krijgen..sorry, maar ik vind dit niet kunnen!! Verkoop niet meer noodzakelijk zegt de verkoper..ik baal als een stekker!!!
http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/m...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/m...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
*O*
 
:W @all...
en SUA ik sta verbaasd van je "STERK romantisch verhaal" *D
*O* _O- :W

:$ wist niet dat ik het in me had...

Maar het kotsen is uitgebleven. Een van de boot eigenaren is een dokter en die gaf me een pil zo groot als een pannekoek en ik ben de heledag high geweest. Dat ze me niet van de boot geflikkert hebben.

speed gerelateerd (net als pilleke)
1349997013NKlein_Curacao_002.jpg


AYOOOOOO, waar is de wind :?
1349997215NKlein_Curacao_004.jpg


Nu worden we blij
1349997380NKlein_Curacao_007.jpg


Het gaatje uit de see op
1349997549NKlein_Curacao_0091.jpg


1/3 van de bemanning en de volledige bevrouwing, Curacao op de achtergrond...
1349997875NKlein_Curacao_014.jpg


Sua en Jan
1349998009NKlein_Curacao_016.jpg


Woeste zeeën en ogen rekken om klein Curacao te zien (vandaar de naam?) Maar midden op de foto is net de (nietwerkende) vuurtoren te zien.
1349998164NKlein_Curacao_020.jpg


Yeuhhh, goed gestuurd. Niet 3 - 4 uur maar in 6 uur....
1349998314NKlein_Curacao_022.jpg


AYOOOO nuts eiland
1349998314NKlein_Curacao_022.jpg


Boot in zun 6e, curacao aan de horizon en GPS zegt nog 4 uur ;(
1349998468NKlein_Curacao_027.jpg


Onweer kruipt over Curacao
1349998580NKlein_Curacao_033.jpg


Avondrood in de haven
1349998701NKlein_Curacao_035.jpg


Curacao, spaanse water, by sun set
1349998834NKlein_Curacao_037.jpg


Nee geen vissen gevoerd. Ben heel trots op mezelf.
Was leuk, wel inspannend, blaren op de bips....


8-)
 
Ik zal ook maar snel gaan poetsen, want ongeacht of er nog mooie dagen komen dit jaar, ik kan niet meer rijden ;(
Nee, nix aan de hand met met trouwe tweewieler hoor *D , 't is m'n lijf wat voorlopig niet meer kan volgens de dokter '(

Heeft de dokter wel verstand van motorrijden })
Tering das klote man. Nek hernia, uitstralende pijn wat een feest. Hopelijk hebben ze nog een aftermarket nekkie. ff opereren en zgan.

Sterkte en hopefully will de dokter suck seed, fixing you.
 
Wtf!! Krijg ik net een email dat de Verkoop niet doorgaat??? Lekker om 2130 savonds..ik heb een vrije dag genomen, 2x naar de bank geweest voor contant geld en alles moeten regelen om vervoer te krijgen..sorry, maar ik vind dit niet kunnen!! Verkoop niet meer noodzakelijk zegt de verkoper..ik baal als een stekker!!!


:? ;( ;( ;(

dat is geen zaken doen |( Alles geregeld en dan dit. Idd zoals tripleklus zegt erg irritant. Maar nu kom je vast mooiere motoren met een betere prijs tegen. Oei al dat geld thuis en dan een motor willen kopen.

Succes met de vernieuwde speurtocht.

:W
 
Laatst bewerkt:
quote:
DarkGiMO schreef op 11 oktober 2012 @ 22:07:Met jou durf ik niet te florissen

_O- _O- _O- hahahhaha ;)
quote:
Dré Pistolet schreef op 11 oktober 2012 @ 22:34:
Daar zeggen jullie zoiets. We hebben het al tien pagina's niet over vering gehad

Ik ben overgestapt op bladvering :Y wereld van verschil met al die WP ohlins troep ;)

quote:
Pdavie3026 schreef op 11 oktober 2012 @ 22:11:
Zie wel wat staan, maar altijd in het zuiden, dik 2,5 uur rijden alleen heen al..Vaak ook nog bij dealers waarvan ik denk..hmmm..Zo eentje zit hier ook in het noorden, daar wil je gewoon niet kopen...

Nee, ben bang dat het niks wordt!!

Je hebt ook nog goeie dealers hè ;) daar kan je ook gaan kijken :Y
 
Wtf!! Krijg ik net een email dat de Verkoop niet doorgaat??? Lekker om 2130 savonds..ik heb een vrije dag genomen, 2x naar de bank geweest voor contant geld en alles moeten regelen om vervoer te krijgen..sorry, maar ik vind dit niet kunnen!! Verkoop niet meer noodzakelijk zegt de verkoper..ik baal als een stekker!!!

Dat zuigt egt ;( ook wel vervelend van dat geld ik weet niet of hij dit persee wou hebben.
Maar ik heb bij de laatste grote aankopen gewoon via internetbankieren gedaan even mn reader meegenomen en je bent al klaar :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan