MF Gooi & Vechtstreek >>> Nr. 128 >>> Noppies?

Status
Niet open voor verdere reacties.
imagehost


J-Allison-Nanaimo.jpg


p1030671gg6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat kunnen ze pas met 100% zekerheid zeggen als de laborant het biopt van de operatie heeft onderzocht. Maar de tweede MRI laat geen groei zien en geen 'nest' wat op type III zou duiden.

Dat is toch mooi nieuws jop in deze moeilijke tijden. Geniet met volle teugen van de dagen die gaan komen met zijn allen en dan er even vol tegenaan :j
 
ik ga door de kou voor 'm dus ik laat 't geld thuis en verwacht veel koffie :9
:') het was toen 15 graden

Het zal je kind maar zijn, met zijn- of haar smoel op opsporing verzocht. Klappen zou die krijgen, gewoon ouderwets klappen......... B|
Maar ja, tegenwoordig wordt voor 24 uur hun mobieltje afgepakt en zeggen de ouders "foei". Ik weet wel dat ik met een dergelijk verhaal niet thuis hoefde te komen. :/
je vergeet geen internet dat is heel erg :X :')

van die leeftijd? Er is een leeftijd dat een zoon terug slaat he O-)
zou kunnen inderdaad

Hey Erwin, hoe is het??


De engel van clau heeft geholpen denk ik.
Met grootst mogelijke waarschijnlijkheid is het een type II glioom, en geen type III.
Dat betekent dat we iets langer de tijd hebben én dat de levensverwachting een stuk beter is!
Operatie wordt nu over de kerst heengetild, zodat mijn zus nog Kerst kan vieren met de kindjes.
Dus dan in 2013 de operatie.
Voor nu kunnen we ons dus een klein beetje ontspannen!

Dank voor alle lieve berichtjes, dat helpt echt!
beter nieuws
 
Blij met positieve vooruitzicht voor je zus, jj. We blijven duimen! :Y

Mn leven staat beetje weer op de rails, helemaal 100% is het nog niet. Maar het gaat goed kant op. Heb hoop van geleerd.
 
Blij met positieve vooruitzicht voor je zus, jj. We blijven duimen! :Y

Mn leven staat beetje weer op de rails, helemaal 100% is het nog niet. Maar het gaat goed kant op. Heb hoop van geleerd.
Heb kennelijk wat gemist maar hou je haaks maatje!!! ;)
 
Blij met positieve vooruitzicht voor je zus, jj. We blijven duimen! :Y

Mn leven staat beetje weer op de rails, helemaal 100% is het nog niet. Maar het gaat goed kant op. Heb hoop van geleerd.
... klinkt bekend


Kop op, komt goed! :Y
 
Laatst bewerkt:
Goed nieuws Jopje... geniet van alle tijd die er is, en volgend jaar komt er gewoon een succesvolle operatie.

Hey Erwin, goed dat je weer beter gaat :)

Zussie vroeg of ik een OP fotootje wilde plaatsen hier... Als deze toegevoegd kan worden...

full
 
JJ, Sterkte en succes. En "gefeliciteerd" met het toch positieve bericht qua type en levensverwachting.

Erwin, heel veel succes met de laatste paar procenten van die rails, fijn dat het de goede kant op gaat, en gezellig dat je weer eens post!



Hier geen nieuws, eigenlijk alleen een beetje zwaaien. Vrijdag eens voorzichtig kijken bij een huisje, al verwacht ik er niet te veel van. En dan überhaupt alleen maar als ik vrijdag nog verlof kan krijgen, anders gaat het feest al helemaal niet door.
 
mja geen idee, ze verstuurde deze via whatssapp naar mij, ik heb hem op FB gezet, daar weer vanaf gehaald op me comp gezet, geresized met photoshop en geupped naar mf...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan