MF Gooi & Vechtstreek >>> Nr. 128 >>> Noppies?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook weer present :W

Zou deze in de OP mogen?

dsc09599t.jpg
 
Laatst bewerkt:
Doe 'm ff op 600 breed hier uploaden als je wil :Y
 
zo presentatie gegeven voor de afdelingshoofden van Gooi en Vechtstreek en Flevoland O-)
is een baan vrij gekomen, de vraag is of ingevuld gaat worden of dat ze hem wegbezuinigen.
als ie ingevuld gaat worden krijg ik een belletje *D
 
zo presentatie gegeven voor de afdelingshoofden van Gooi en Vechtstreek en Flevoland O-)
is een baan vrij gekomen, de vraag is of ingevuld gaat worden of dat ze hem wegbezuinigen.
als ie ingevuld gaat worden krijg ik een belletje *D

wordt je 3 maanden later weg bezuinigd. Ik snap die ambtenarij niet :')
 
Waarom krijg ik toch steeds mailtjes van de ABN dat de veiligheid van mijn rekening in gevaar is en dat ik op dat linkje moet klikken? :/

Ben niet eens klant bij ABN, als je dan toch aan het oplichten slaat, doe het dan goed, amateurs B| :')
 
Waarom krijg ik toch steeds mailtjes van de ABN dat de veiligheid van mijn rekening in gevaar is en dat ik op dat linkje moet klikken? :/

Ben niet eens klant bij ABN, als je dan toch aan het oplichten slaat, doe het dan goed, amateurs B| :')

Oh heb ik de verkeerde gestuurd? Komt zo een nieuwe aan...moment :+ ;)
 
Waarom krijg ik toch steeds mailtjes van de ABN dat de veiligheid van mijn rekening in gevaar is en dat ik op dat linkje moet klikken? :/

Ben niet eens klant bij ABN, als je dan toch aan het oplichten slaat, doe het dan goed, amateurs B| :')

Ik ben wel klant bij ABN en ik krijg die mailtjes niet.
Misschien zit daar het verschil _O-

*knock on wood*

Krijg dergelijke spam helemaal niet eigenlijk.
 
Waarom krijg ik toch steeds mailtjes van de ABN dat de veiligheid van mijn rekening in gevaar is en dat ik op dat linkje moet klikken? :/

Ben niet eens klant bij ABN, als je dan toch aan het oplichten slaat, doe het dan goed, amateurs B| :')
Die krijg ik ook. En ook van die ING, dat klopt wel :)

En er zijn mensen die er intrappen :X










@ Rick: Gooi 'm ff op MF, dan kan er nooit iets verdwijnen uit de OP.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan