The Riding Game MF Style [Deel 10]

Status
Niet open voor verdere reacties.
:] :] :] , klopt, maar hij draait nog 1 keer per maand en dat duurt nog effe.

Bovendien mag je hier bij deze molen niet eens komen op de motor. Nu was er niemand, wanneer hij draait is er veel volk en heb ik zo een prent......, maar eerlijk is eerlijk, hij draait niet.
 
Laatst bewerkt:
Of ie nou goed of afgekeurd wordt maakt voor de volgende opdracht niet uit, omdat ie toch al verlopen is. Ik stel voor dat Homecargo alvast de volgende opdracht neerkalkt, want ik ga morgen een leuk stukje rijden en kan dan gelijk even de nieuwe opdracht meepikken. :P
 
Ik ken er wel één of twee.. Mij alleen te koud nu ;)

zijn die pontjes met een touw waar je aan moet trekken of draaien ;)
 
Dan zou ik wel eens willen weten waar er zo eentje (of meer) te vinden is. Met de gewone veerbootjes heb ik intussen al kennis gemaakt, en vind dat best leuk, maar die handbediende ben ik nog niet tegengekomen, wist zelfs niet dat ie nog zouden bestaan.
 
Dan zou ik wel eens willen weten waar er zo eentje (of meer) te vinden is.

Kaag eiland naar Vogelskamp bijvoorbeeld. Daar moet ik nog wel ergens een foto van hebben liggen.

edit: Deze dus. Hier ga ik alleen niet met de motor op :N

img2740r.jpg
 
Laatst bewerkt:
Er zijn ook nog nieuwere te vinden....[afbeelding]

Nu die motor er nog op
Waar kan je deze vinden? Zou het wel eens willen doen (als je erop mag met de motor tenminste). Voor de foto zal ik natuurlijk wel véééééééél te laat komen vanuit het "verre zuiden", maar wil het gewoon een keertje doen :P
 
Kom ik net bij het pontje aan, hebben ze 'm vervangen voor een dieselexemplaar. Op streetview staat ie nog met kabel. Misschien dat ik nog ff verder zoek en zo weer ff op de brommert stap.
 
Was je in de buurt???

Jazeker. :)

Net hierlangs gereden:

IMAG0975.jpg


Maar ik heb het niet aangedurft om 'm erop te duwen. De opgang naar het pontje gaat aardig stijl naar beneden. Zoals ie daar ligt, ligt ie scheef naar links. Toen ik erop ging staan, was dat andersom. Mijn motor weegt twee keer zoveel als ik, plus mij erbij is ruim 300 kilo. Daarnaast vond ik het gat tussen het pontje en de steiger ook wat groot. Misschien dat het met z'n tweeen een beter idee is, maar om 'm er alleen op te zetten leek me een slecht plan.
 
Jazeker. :)

Net hierlangs gereden:

[afbeelding]

Maar ik heb het niet aangedurft om 'm erop te duwen. De opgang naar het pontje gaat aardig stijl naar beneden. Zoals ie daar ligt, ligt ie scheef naar links. Toen ik erop ging staan, was dat andersom. Mijn motor weegt twee keer zoveel als ik, plus mij erbij is ruim 300 kilo. Daarnaast vond ik het gat tussen het pontje en de steiger ook wat groot. Misschien dat het met z'n tweeen een beter idee is, maar om 'm er alleen op te zetten leek me een slecht plan.
Ik zou vooral bang zijn dat zo een pontje om kantelt door het gewicht van de motor erop :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan