The Riding Game MF Style [Deel 10]

Status
Niet open voor verdere reacties.
[me="Basch"]doet voorlopig even niet meer mee.[/me]

Ik ben zowel gisteren als vandaag op m'n smoel gegaan. Nooit heb ik wat en nu twee keer achter elkaar. Ik kan het nog niet geloven. Gisteren omdat er een ouwe taart vlak voor mij de weg overstak zonder te kijken (en kennelijk luisteren) en vandaag omdat er twee auto's voor mij een noodstop maakte en ik iets te enthousiast m'n voorrem inkneep. Gisteren rechtsom gevallen, vandaag linksom, dus al het plastic is naar z'n moer.

Gelukkig had ik m'n pak niet aan, want die was duur. :P Ohnee, wacht, die had ik wel aan. En dat was maar goed ook, anders had ik m'n vel van het asfalt kunnen schrapen.

Deze herfst/winter maar eens rustig sparen voor nieuwe knippers en nieuw plastic.
 
[me="Basch"]doet voorlopig even niet meer mee.[/me]

Ik ben zowel gisteren als vandaag op m'n smoel gegaan. Nooit heb ik wat en nu twee keer achter elkaar. Ik kan het nog niet geloven. Gisteren omdat er een ouwe taart vlak voor mij de weg overstak zonder te kijken (en kennelijk luisteren) en vandaag omdat er twee auto's voor mij een noodstop maakte en ik iets te enthousiast m'n voorrem inkneep. Gisteren rechtsom gevallen, vandaag linksom, dus al het plastic is naar z'n moer.

Gelukkig had ik m'n pak niet aan, want die was duur. :P Ohnee, wacht, die had ik wel aan. En dat was maar goed ook, anders had ik m'n vel van het asfalt kunnen schrapen.

Deze herfst/winter maar eens rustig sparen voor nieuwe knippers en nieuw plastic.

Das balen man !

Achteraf had je hem ook wel op dat pontje kunnen proppen, als je toch gaat slopen :] :] :]
 
[me="Basch"]doet voorlopig even niet meer mee.[/me]

Ik ben zowel gisteren als vandaag op m'n smoel gegaan. Nooit heb ik wat en nu twee keer achter elkaar. Ik kan het nog niet geloven. Gisteren omdat er een ouwe taart vlak voor mij de weg overstak zonder te kijken (en kennelijk luisteren) en vandaag omdat er twee auto's voor mij een noodstop maakte en ik iets te enthousiast m'n voorrem inkneep. Gisteren rechtsom gevallen, vandaag linksom, dus al het plastic is naar z'n moer.

Gelukkig had ik m'n pak niet aan, want die was duur. :P Ohnee, wacht, die had ik wel aan. En dat was maar goed ook, anders had ik m'n vel van het asfalt kunnen schrapen.

Deze herfst/winter maar eens rustig sparen voor nieuwe knippers en nieuw plastic.

-O- hoeveel pech kan je hebben maar goed dat je pak aanhad als ik het zo lees
 
-O- Gelukkig ben je er zelf goed afgekomen (behalve een gekrenkt ego)

Is het plastic echt stuk of alleen beschadigd? Anders zou je nog kunnen overwegen om te gaan wrappen.
 
-O- Gelukkig ben je er zelf goed afgekomen (behalve een gekrenkt ego)

Is het plastic echt stuk of alleen beschadigd? Anders zou je nog kunnen overwegen om te gaan wrappen.

De linkerkant is alleen stevig afgeschaafd en rechts is er een stukje afgebroken, maar dat stukje heb bewaard. Wat is dat wrappen precies? Want ik ben er inmiddels wel achter dat een Bandit met volle kuip vrij zeldzaam is en nieuw plastic absurd duur is. Dus als het fatsoenlijk te repareren is, dan wil ik dat zeker gaan proberen. De kleurcode heb ik inmiddels achterhaald en die kan ik nog gewoon krijgen, dus zelf spuiten wil ik ook wel proberen.
 
Wrappen moet ik zelf ook nog gaan proberen, maar dat is een folie die je om een onderdeel heen krimpt. Je moet nog wel zorgen dat het glad is (polijsten enzo) maar je hoeft niet meer te spuiten. Kleuren zijn wel beperkt dus je krijgt een unieke motor. Er zijn wel een paar topics over wrappen te vinden alhier.
 
Nu met foto.
full


En mocht hij goedgekeurd worden:


Nieuwe Opdracht. Je motor samen met een blusboot van de brandweer vooruit dit keer hoeft hij er niet bovenop te staan.
 
Laatst bewerkt:
http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/fotografie-camera-s-digitaal/612029676-te-koop-complete-mobiele-flitsinstallatie.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1 :W :W :W
:} :+
 
http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/fotografie-camera-s-digitaal/612029676-te-koop-complete-mobiele-flitsinstallatie.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1 :W :W :W

_O- _O- _O-
 
http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/fotografie-camera-s-digitaal/612029676-te-koop-complete-mobiele-flitsinstallatie.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1 :W :W :W

_O- _O- _O- Alleen daarvoor zou ik al een punt willen geven :P
 
Nu met foto.[afbeelding]

En mocht hij goedgekeurd worden:


Nieuwe Opdracht. Je motor samen met een blusboot van de brandweer vooruit dit keer hoeft hij er niet bovenop te staan.

:( Had ik nou maar even gelezen voor ik naar huis reed... Afgezien van de brandweer heeft de havendienst er ook een paar..... :X Als niemand hem voor 04.30 heeft gedaan, doe ik een poging onderweg naar het werk....
 
Vanmorgen even langs gereden, maar het was niet alleen te donker voor een knappe foto, er lag voor zover ik kon zien geen blusboot... Misschien vanmiddag nog een poging doen....
|( lees gewoon nu pas dat het er echt een van de brandweer moet zijn :$
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan