The Riding Game MF Style [Deel 10]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen even langs gereden, maar het was niet alleen te donker voor een knappe foto, er lag voor zover ik kon zien geen blusboot... Misschien vanmiddag nog een poging doen....
|( lees gewoon nu pas dat het er echt een van de brandweer moet zijn :$

De Hephaistos (PA8) lag dus eerst bij de Hemhaven, maar toen ik 's avonds laat aankwam lag hij daar niet meer. Op dit moment zou hij bij de Capriweg moeten liggen.

De Poseidon (PA7) ligt volgens die site nu bij Droogbak.

Maar het is koud en donker nu en ik ben moe... :') :Z :z
 
We hebben wel een aansluiting voor een blusboot op mijn werk maar om nu het bedrijf in de fik te steken voor een punt gaat wat ver. :+
 
Nou, nou, valt tegen blijkbaar. Wanneer ik google zie ik er genoeg, maar ze zijn blijkbaar erg beweeglijk. Nijmegen, Tiel, Dordrecht, Rotterdam, Amsterdam, Zaanstad etc etc.... :? :? :?

Ik kan er zo effe heen rijden, maar om nu zelf de oplossing te scoren zal niet de bedoeling zijn.
 
Laatst bewerkt:
ik moet zo naar Gorinchem zal daar ff kijken

Hoeft niet meer! :P

Hier, een tweetal:

punt28.jpg


(/edit: dit zijn PA4, PA7 en PA8.)

Nieuwe opdracht:

Je Motor Bij Een Babyspulletjes-Speciaalzaak
 
Laatst bewerkt:
mijn 1ste punt *O*

Ok, nieuwe opdracht:

Je motor bij de graffitikabouter

Voor wie hem niet kent, da's deze dus:

Ook wel de Utrechtse kabouter of KBTR, in vele soorten, maten en variaties, en tot ver buiten Utrecht te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Ik zal mijn ogen eens openhouden in Amsterdam. (Want normaal rijd ik altijd met mijn ogen dicht door de spits om het spannend te houden ;)) Kan me niet herinneren deze kabouter ooit te hebben gezien maar hij schijnt ook in Amsterdam te spotten te zijn.
 
:( Die ben ik dus ook in het pikkedonker langsgeweest....
Zijn niet van de brandweer :X

Als Homecargo zich nou even zou kunnen uitspreken over het al dan niet goed zijn van mijn blusbotenfoto... :?

Inderdaad, nu ik wat beter oplet snap ik ook dat dit weliswaar blusboten zijn, maar van de Port Amsterdam zelf blijkbaar. Daarom maken ze zeker ook steeds surveillancerondjes over het IJ?
 
Laatst bewerkt:
Sorry, soms moet ik ook nog werken.

De bedoeling was inderdaad een blusboot van de brandweer, en i.d.d. heeft de havendienst er ook enkele in de grote steden.

Ik wil niet te streng zijn, mijn watermolen draaide ook niet, en de volgende opdracht was toch al gegeven en geraden, dus puntje erbij en op naar de volgende......


GOED LEZEN DUS !!! :W
 
Ah dat valt wel mee, toch? Volgens de kabouterfansite zijn er tenminste in de volgende plaatsen wel eens kabouters gesinaleerd.

Utrecht (Had je niet verwacht he:p)
Amersfoort
Rotterdam
Amsterdam
Woerden
Eindhoven
Maarssen
Hengelo
Nieuwegein
Breukelen
Schiedam
Delft
Gouda
Den Bosch
Dordrecht
Mexico-city
Kockengen
Alphen A/D Rijn
Arnhem
Leeuwarden
Zutphen
Zeist
De Bilt
Vianen
Leiden
Zevenhuizen
Koog A/D Zaan
Zoetermeer
Katwijk
Nijmegen
Doetinchem
Apeldoorn
Den Haag
Kockengen
Doel (Belgie)
Harmelen
Houten
Bunnik
Biddinghuizen (Bij Lowlands)
Zwolle
Tilburg
Raalte
Brugge (Belgie)
Aalsmeer


kwestie van zoeken :P
 
Laatst bewerkt:
Aha, mexico city, dan cruise ik daar wel even heen....
Tijd zat xD

Dat red je nauwelijks op een tank, dan moet je toch echt wel aan een extra jerrycannetje gaan denken.

/edit: en je banden hééééél hard oppompen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan