MF Flevoland Topic LXVIII

Dat klinkt weer als een flink aantal uren werk. Zal vast weer een mooi resultaat opleveren :9~ :9~

Zelf heb ik alleen een rempomp modificatie laten uitvoeren ;) Met het gebruik van de soes is het matig gesteld tegenwoordig. Ben meer op pad met de auto en/of kinderwagen :P

Ik hoop het Marcel,

enneh op pad met de kinderwaen is voor mij al lang geleden... :Y
 
paul-sr.png


En nu nog een fluovestje met "Sateh Babi", "health angels", "bandietjes" of "neus rendier" er op.

:+
 
Laatst bewerkt:
Lekker projectje. :)

Ik heb al drie jaar een Monster stil staan ofzo. momenteel ligt hij helemaal uit elkaar om ook iets moois ervan te gaan maken. Alleen geen tijd en eigenlijk geen ruimte om het af te maken.
 
Vanavond telefoon van "the Pope"

Ik mag haar morgen ophalen......
loopt als een malle en stuurt als een scheermes......das wat ie zei....

ben reuze benieuwd.....

toch afgesteld op de K&N filters.....wel sproeiers vernieuwd en vlotternaalden....
en vers rubber eronder !


Wordt vervolgd na de testrit van morgen !!
 
Zijn we weer !

wow.....

:} hulde weer voor "the Pope"

wat een wereld van verschil zeg !!




nog wat kleinigheden via PB !
 
Ok,......pffff.....

VS gekocht met led knippers achter ( werkend en kan geen weerstanden vinden )
geen knippers aan de voorzijde

bedrading ligt er nog wel....als ik meet op de draden welke mee gaan met de achterzijde
( waarbij ik er vanuit ga dat zwart/wit de massa is voor beide lampjes, en 1 van de andere draadjes 12 V moet komen :? ....ofzo ? )

en ik sluit op desbetreffende draden 1 knipperlichtje aan de voorzijde aan, PATS zekering eruit !

achterknippers losgemaakt, op dezelfde draden 1 knipper aangesloten, PATS weer zekering weg.....

owow wat ben toch een noob met stroom....

wat doe ik verkeerd.....HELP
 
Zekering eruit betekent dat er teveel stroom doorheen loopt. Dit komt 99% van de tijd doordat er te weinig weerstand in het circuit is. Zijn je knipperlichten niet toevallig serie geschakeld waardoor je met 1 lampje te weinig weerstand in je circuit hebt zitten?
 
Zekering eruit betekent dat er teveel stroom doorheen loopt. Dit komt 99% van de tijd doordat er te weinig weerstand in het circuit is. Zijn je knipperlichten niet toevallig serie geschakeld waardoor je met 1 lampje te weinig weerstand in je circuit hebt zitten?

geen flauw idee.....ik weet er niets van en snap er niets van....wordt er wel gestoord van.
 
:W

Geen brommer meer. Vorig jaar de Z verkocht. Tegenwoordig iets meer met bootjes.

Heftig verhaal Hank. Fijn om te horen dat je er nog bent en nog steeds aan het rijden bent.
 
Laatst bewerkt:
:W

Geen brommer meer. Vorig jaar de Z verkocht. Tegenwoordig iets meer met bootjes.

Heftig verhaal Hank. Fijn om te horen dat je er nog bent en nog steeds aan het rijden bent.

Hahaha....tis net een soort reunie hier....

1 voor 1 komen ze allemaal weer ff binnen....de een is mama geworden, de volgende papa, zelfs iemand die nu schipper is "captain Ray "

Ozzy en mijn Zoon.... still on the circuit,

Wilco praat nog steeds in gebarentaal soms _O-

Ruud ( The Pope ) weer eens gesproken en dingen laten oplossen.... *O*

Die kutkabouter heeft nu een hond.....( Gijs heet ie....Merel luisterde niet goed genoeg denk ik ) :X

Marjo still single ( dat geloof je toch ook niet ! :9 )

Joopst doet het nog steeds ongetrouwd....( waarom zou zo een mooie vrouw ook trouwen met zo een lelijke vent ;) )

leuk !
 
Laatst bewerkt:
Nou.....,ik dan ook maar ff....

Allereerst....bedankt voor de kilo`s Marjo....die heb ik erbij nu _O-

Nog steeds een eigen rijschool, alle kindjes op zichzelf ( Roy, Mascha en Demi )
nog steeds verliefd op en samen met Renate. *O*

Bijna dood geweest ( 2 maal infarct en 1 maal hartstilstand, coma en dat alles binnen een half uurtje )....nu weer lekker in het velletje. :9


nu plm, 2 jaar motorloos, maar momenteel erg hard op zoek naar iets van een uche....uche Harley o.i.d......het liefst een compleet verbouwde chopper. :$


Hank.

-O- zo dat is heftig.
gelukkig gaat het weer goed.
loopt je eigen rijschool goed.
tegenwoordig planner bij de NS, dus gewoon op kantoor _O-
;) heb je ook een website, dochter is bijna 16,5 })



*O* nieuwe hobby, en ook een racefiets.

25ku0yr.jpg


alleen blijft de motor zo wel erg achter -O-
 
Laatst bewerkt:
-O- zo dat is heftig.
gelukkig gaat het weer goed.
loopt je eigen rijschool goed.
tegenwoordig planner bij de NS, dus gewoon op kantoor _O-
;) heb je ook een website, dochter is bijna 16,5 })



*O* nieuwe hobby, en ook een racefiets.

[afbeelding]

alleen blijft de motor zo wel erg achter -O-

Richard.... :W

geen website, moeilijk verhaal....bellen kan altijd....en eigenlijk geen voorstander van 2todrive ( 16.5 jaar )
 
:W

hee idd een soort reunie hier :)

Iris en ik hebben inmiddels ook een dochtertje. De Hypermotard gebruik af en toe ik voor woon/werk en voor de rest zit ik veel op de racefiets en MTB.

Leuk om de huidige status van veel mensen te zien. Toevallig sprak ik Tyl vorige week nog ff.
 
Terug
Bovenaan Onderaan