MF Flevoland Topic LXVIII

dan haal je het gewoon zelf op, dan val je er niemand verder mee lastig met je eigen principes.

:^ Wij een beetje voor lul gaan staan bij die leverancier, "Ja ik kom een dingetje ophalen voor iemand die te beroerd is om de verzendkosten te betalen." Mij niet gezien.
 
:?

546900_330006320437995_1251355315_n.jpg


_O- _O-
 
Tegen mijn principe, overbodig geld uitgeven... das een krat bier weggeven! :P
Stel dat diegene uit Lelystad er 5km voor moet rijden, dan kost het:
- 10km à 0,64 = €6,40
- Envelop met postzegel = €1,-
- Tijd 0,5 * 79 = €39,50

Totaal = €46,90

Als je mij het geld van een krat bier stort en her onderdeeltje laat opsturen, dan heb ik je €26,90 bespaard.

Niet gek verdiend voor je postinkie hier.
 
Stel dat diegene uit Lelystad er 5km voor moet rijden, dan kost het:
- 10km à 0,64 = €6,40
- Envelop met postzegel = €1,-
- Tijd 0,5 * 79 = €39,50

Totaal = €46,90

Als je mij het geld van een krat bier stort en her onderdeeltje laat opsturen, dan heb ik je €26,90 bespaard.

Niet gek verdiend voor je postinkie hier.
_O- _O-
 
Tielemans, van harte met je verjaardag, maak er wat moois van en ik hoop dat je dit jaar een klein beetje meer gas durft te gaan geven :9 *O* *O*


Dat doe ik al jaren niet meer whaha
 
Hierpedepiep, hoera!
Gefeliciteerd, Tyl.
Nu je getrouwd bent krijg je dus geen seks meer voor je verjaardag.
Heb je sokken gekregen?
 
Gisteren een enorme smaak verrijking gehad, een niet te beschrijven sensatie die te weeg is gebracht door de alwetende en meester chef Pruts. En cultuurshock zou je het bijna kunnen noemen! 1 van de kippen van Wieggie moest wel nog even geplukt worden, dan heb je het ook direct over top gevogelte, dus dat was gewoon even doorbijten. Maar het zou natuurlijk geen Ammehoela feest moment zijn geweest, als er geen plens bier bij is komen kijken.

Fenomenaal!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan