KTM 990 SM-R, SM-T, 990/1190 ADV en meer LC8 topic deel VI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah dank.
Tis een lastige site.
Ga jij een bod doen? Is dat bod openbaar?
Ik heb wel zin in een gokje :)

nee gesloten bieding. je hoort het als de veiling gesloten is.
ik hoorde het pas 's avonds laat. let wel; een bod uitdoen is bindend!

trouwens : vorige maand stond er ook een 530 op. dan in enduro trim en uit 2009.
is gegund voor 4600 inclusief. kan je meenemen in een eventueel bod.
 
Laatst bewerkt:
nee gesloten bieding. je hoort het als de veiling gesloten is.
ik hoorde het pas 's avonds laat. let wel; een bod uitdoen is bindend!

trouwens : vorige maand stond er ook een 530 op. dan in enduro trim en uit 2009.
is gegund voor 4600 inclusief. kan je meenemen in een eventueel bod.

klopt wel; je kan best laag inzetten, maar voor een te laag bedrag wordt hij niet gegund.
Ik overweeg ook een gokje.....maar wat moet ik met een 530 eigenlijk....laat maar.
 
Dan moet je je tank ook verhogen! :')

Niice! Dat zijn mooie knoeperts? Waar komt dat uit?


Haha, mooi hé. Komen uit een Brons gasmotor. 9 Cilinder lijnmotor. Bij 1000rpm 680 pk 8-)
Loopt op Biogas op een waterzuivering.
 
Toch mooi alles zelf doen - doe het zelf ook allemaal zelf (mijn motor is zelfs nog in garantie!)

Nu niet meer uiteraard ;)

Is idd leuk werk, op het gemak in de verwarmde schuur. Gelijk alles weer netjes schoon en nieuw maken. Klepspeling is nog mooi binnen de voorgeschreven toleranties.
 
Heeft iemand hier zo'n ding liggen, die ik zou kunnen lenen in december?

31hD52Tzs6L._SL500_AA300_.jpg
 
Een uitgebreid artikel met on- en off-road test van pre-productie modellen van de 1190 Adv uit Bike magazine is te vinden op Advrider forum:

19.jpg


2013 KTM Adventure 1190
 
Laatst bewerkt:
Een SMR met dat blok zou wel heel mooi zijn - dan alle restricties slopen, motohooligan eronder, full Akra - 170PK ??
 
Ziet er uit als een koppelings-sleutel ;)
Lucht-tol doet ook wonderen! 8-)
Is een koppelings sleutel idd. Luchttol kan, ik kan ook bovenop mn achterrem gaan staan en dan dat ding los beuken, maar ik doe het liever wat beheersder :) en vastzetten moet op 130nm geloof ik, dat gaat lastig met een luchttol.
 
Godverdomme! Ik vind het toch wel een erg stoer en interessante motor!

Ik wil er op rijden! :)

zo! ik ben ook erg benieuwd! wat een geil apparaat...
als mijn kinderen oud genoeg zijn dat ik weer langer op pad kan met de fiets dan komt er zo'n machine... al zal het tegen die tijd wel weer een geupdate model zijn.
 
Ik wil er op rijden! :)

ik niet.....wordt een duur proefritje 8-)

Maar ik hoop nog steeds dat KTM in de toekomst wel komt met een 1190SMT, ik rij nooit off road (behalve het gras/grind op de camping dan :+ ) dus heb geen allroad nodig, ik wil gewoon een echte wegfiets en zeker geen spaakwielen :N
 
ik niet.....wordt een duur proefritje 8-)

Maar ik hoop nog steeds dat KTM in de toekomst wel komt met een 1190SMT, ik rij nooit off road (behalve het gras/grind op de camping dan :+ ) dus heb geen allroad nodig, ik wil gewoon een echte wegfiets en zeker geen spaakwielen :N
Stiekem wil ik ook bij de SMT blijven. Maar deze Adventure komt toch wel erg straatgericht over. Daar waar de vorige Adv voor mijn doen teveel offroad was (riante zit, softe gasreactie, slappe remmen). En daar heb ik toch al een crosser voor :) .

Ik vind de 1190 steeds leuker worden *D .
 
veel te veel poetsen zeker :+

(tenminste ik ben zelf niet zo'n poetser)

idd

Heb met de ouwe Adv toch wel heel veel plezier beleefd. :Y Zeker, de remmen waren niet echt brilliant maar je kon echt super vegen met dat ding :}

Nieuwe zal vast een super goede fiets zijn, maarja wel dik 16ruggen '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan