KTM 990 SM-R, SM-T, 990/1190 ADV en meer LC8 topic deel VI

Status
Niet open voor verdere reacties.
True!

Maar het betekent ook weer extra gewicht, kan dus wel zijn dat minder inhoud met ook boelveel pk's ook een way to go is... :)

Is dat zo?
De 1190 Adv is rijklaar 5 kg zwaarder dan de 990Adv (volgens opgave KTM), en heeft een 3 liter grotere tank, dus fiets zelf is dan zo'n 2,5 kg zwaarder, geloof niet dat je dat gaat merken. Dus waarom zou dat ook niet gelden voor de 1290 SD-R.

En veel peekaa's is goed :Y Ik wordt steeds ouder dus ik moet de gebreken van mijn leeftijd compenseren met een steeds sterkere motor :P
 
Het gaat om een prototype; dus de uiteindelijke versie kan nog behoorlijk afwijken.
Wel mooie skills en bizarre sound!!

is ook zo, met dat geluid krijgen ze nooit goedkeuring en als ik zelf de db-killers bij mij verwijder brult ie ook heftig. Maar zoals reeds gezegd, is mij niet praktisch genoeg, je kunt er zelfs geen roltas op kwijt wat ik op de smr wel kan. Ook de huidige duke heeft geen bagage-accesoires in het boekje staan dus een weekje weg ermee met wat bagage achterop gaat denk ik niet lukken. Maar ik vind hem wel bloedmooi. Vroeger, in mijn jonge jaren vond ik de ss mooier dan de nakeds maar tegenwoordig heb ik toch meer met nakes zoals z750/800/1000, monster, smr en hyper etc, zelfs een er-6n vind ik mooi vormgegeven...maar ze maken mooie dingen die lui bij KTM...
 
Laatst bewerkt:
Vraagje: ik ben mijn beugels van de koffers aan het monteren op de smt. Maar als ik de originele beugels verwijder ben ik ook mijn ophangpunt voor mijn demper kwijt. Klopt dat? En zo ja hoe gaat de demper nu vast?
 
Vraagje: ik ben mijn beugels van de koffers aan het monteren op de smt. Maar als ik de originele beugels verwijder ben ik ook mijn ophangpunt voor mijn demper kwijt. Klopt dat? En zo ja hoe gaat de demper nu vast?

ja ophangpunt voor uitlaat zit in de beugel.
Optie 1: zie eerste post, ombouwen naar SM achterkant (Erik_1967)
Optie 2: zelf een extra beugeltje maken
 
Heb alleen de uitlaat conversie. Dus geen ophangbeugels voor de tassen geen groot hitteschild. Alleen de kleine plastic schildjes. Je bagageplaat kan blijven zitten.
 
%5BUNSET%5D


dit zijn de kappen en de aanpassing voor de ophanging van de uitlaten
 
Je kan ook de beugels voor de koffers afzagen van de huidige beugels op de smt.
Dan blijft alles zitten zoals het zit onder de kap.
En je ziet er niks van als je alles weer terug monteert.

Scheelt een hoop geld.

greetz
 
Laatst bewerkt:
tijd voor een fotootje, was weer lekker gisteren :]
fantastische motor!
20121118124554.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan