Offroad topic Deeltje 6 In je string door de slijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
6 jan 2008
4.193
5
Walhalla
mqdefault.jpg


Welkom bij hèt zandhappers- en modderflosserstopic.



Deeltje 6 alweer!!


Waar het allemaal mee begon: DEEL 1
DEEL 2
Numero Très
IV
Deeltje Fünf


LINKS

KNMV offroad kalender 2013

Enduro Kalender 2013

Noppenforum

Enduro.nl


Ritten en deelnemers
De locaties van de onder ons georganiseerde ritten, worden niet meer herkenbaar in de OP geplaatst. Wil je weten waar een ritje gereden wordt pb dan even.


Filmpjes

Highdncreaz helmcam "Rondje peel" 30-7-11 deel 1 en deel 2

Highdncreaz helmcam oirschotse hei KLIK
Mike_the_Bike's helmcam "rondje peel" 30-7-11 Klik
Gemonde helmcam offroad Havelte 26-09-11 KLIK
Makrolon helmcam Havelte offroad 26-09-11 KLIK
Onbekende filmer, leuk filmpje, Lichtenvoorde 16-10-2011 KLIK
Enduro zoals ze dat vroegah deden.... KLIK
Oldschool enduro KLIK
Motorbeheersing op z'n best! KLIK
Crosskabouters Helmcam 1-4-12 KLIK
Crosskabouters helmcam Dour 27-5-12 KLIK
Enduro op zn best, Matthew Philips KLIK
Verseveld offroad 4-11-2012 Helmcam Paulus KLIK
Paulus de crosskabouter in Hengelo KLIK
Enduro techniek


Eigenaren


Barry86
63769341.jpg


Gemonde
full


Duckman
full


Highdncreaz (en de crosskabouter) :+
full


Deanevo
IMG_85922.jpg


R88
GroteFoto-4KSHS7GR.jpg


Twinair
OTR1STH.jpg


Pieter29
DSC_4167.jpg


Makrolon
DSC_4414.jpg


JWHijmans
615079_3762960792671_818007080_o.jpg


RoyVDP
GroteFoto-JO6EZU8O.jpg


Straatpiloot :+
101vkf.jpg


mxhissink
eb68me.png


Mister C
full


*Fuse*
523219_340134436080856_1011586131_n.jpg


Repsol
hengelo20112e.jpg


MVT
full


(fast) Martin
full


DBR
Foto-CHUFMIXA.jpg


Paulus de Crosskabouter
5f053ae10202059e5ec7d3289be108cc
 
Laatst bewerkt:
'Offroad topic Deeltje 6 In de string door de slijk!' > 'Offroad topic Deeltje 6 In je string door de slijk!'
 
Ook present en straks onderweg naar Ruurlo .............. zonder motor :(

Ik weet zeker dat jullie meer plezier zullen hebben dan ik, een beetje publiek is echter ook wel fijn. :)
 
Present en ook morgen in handel.

Nondejuuu Handel ligt er mooi bij! Vanmorgen eerste rondje, kom een zandpad afgereden, moet je schijn baar rechtsaf, maar dat was mij echt niet duidelijk. Dus ik rechtdoor, ik denk dat gaat goed tussen twee bomen, kut.....sloot en :( prikkeldraad. Dus ik spring die sloot over recht de prikkers in, bleef maar net overeind. Gelukkig ging ik hard zat, anders had ik die sloot niet gehaald en was ik voorover eraf gegaan, recht in de prikkers. Dadelijk derde rondje, dan is het mooi geweest. Armen beginnen nu al te verkrampen, en de gaten worden steeds dieper. Heerlijk (stationair :+ ) rondknallen!
 
Hier ook 3 rondjes maar dan in Ruurlo.

Armen zijn pudding nu maar erg mooi weer gehad en een erg mooie route wel veel knippen vandaar de pudding armen :P
 
ruurlo was opzich wel leuk,wel redelijk veel openbare weg,crossbaantje halverwege vond ik toch wel leuk,en het weer had niet beter gekund. alleen de vering van de husky voelt echt aan als steigerpijpen(vering is weggeweest) wat een klappen in mn armen elke keer.tijd voor een cr500 voor de ritjes....
 
Hier 3 rondjes. Handen en onder armen zijn dood. Voor de rest lekker gereden

Handel was super, nu wel kapot. Alleen JW van het forum gezien op het eind, voor de rest niemand van hier. Wel een paar KTM etjes zien zwaaien en roepen vandaag maar heb geen idee wie dat waren haha.
 
Pfff.. 1e rondje alleen maar mensen voorbij geknald. 2e rondje een paar keer ingehaald, en een opkomend hoofdpijntje en brakke handen/vingers.
3e rondje was handel 45km knippenpad. Nogsteeds lekker gereden, maar het enduro tempo was eruit.. :)

Was wel superweertje! En mooie droge route!
 
Ik ben in handel nog begonnen aan een 4e ronde. Maar na de crossbaan in Gemert ben ik over de weg terug gegaan. Mijn handen en onder armen konden niet meer. Branden. Was niet normaal, kon mijn koppeling niet eens meer inknijpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan