MF Gooi & Vechtstreek Deel 129: Modjes draaien dooooorrr!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen naar Hilversum om contract te tekenen en te gaan genieten, lees laatste dingen regelen, van mijn laatste vrije dag. Het was best leuk om een 5 maanden durende verplichte sabbatical te hebben gehad.

Blijkbaar lacht de toekomst je weer toe, mag ook wel na vijf maanden verplichte sabbatical. ;)


Bijgelezen en het nieuwe deeltje ook weer gevonden. *D

Vandaag even stug doorwerken.... er ligt een flinke stapel werk!
 
Morning stelletje spammerts.... :W

Heb het weer gevonden, deeltje 129 en welkom worden geheten in deeltje 128 volgens de OP hier ;)

Vind het leuk overigens die foto's in de LaPo in vorig deeltje en een eer dat ik ook mee mag :W

Vanmorgen naar Hilversum om contract te tekenen en te gaan genieten, lees laatste dingen regelen, van mijn laatste vrije dag. Het was best leuk om een 5 maanden durende verplichte sabbatical te hebben gehad. Veel motor gereden onder andere dus veel geleerd en heel veel nieuwe mensen zowel direct als indirect mogen leren kennen en er komen er nog meer bij. Super!

Toch altijd weer fijn om weer aan de slag te gaan, geniet van vandaag! *O*
 
Mogguh Gooi en Beffert. :Z

Vandaag half dagje werken en vanavond in de Effenaar Walter Trout met z'n bende aanschouwen. Ik heb nog geen idee hoe want ik ben zo gaar als een koekie.
 
Stig: geniet van het tekenmomentje! *D

Detox: volhouden op karakter 8-)


Moggeh peeps :W
 
Hahahahahahaha en twee seconde later zit er gewoon een slotje op het vorige deeltje! _O-
:+

Morning stelletje spammerts.... :W

Heb het weer gevonden, deeltje 129 en welkom worden geheten in deeltje 128 volgens de OP hier ;)

Vind het leuk overigens die foto's in de LaPo in vorig deeltje en een eer dat ik ook mee mag :W

Vanmorgen naar Hilversum om contract te tekenen en te gaan genieten, lees laatste dingen regelen, van mijn laatste vrije dag. Het was best leuk om een 5 maanden durende verplichte sabbatical te hebben gehad. Veel motor gereden onder andere dus veel geleerd en heel veel nieuwe mensen zowel direct als indirect mogen leren kennen en er komen er nog meer bij. Super!
_O-

niet bijgelezen, gisteren nieuw spel binnen gekregen, niet veel geslapen :')
 
3331_480517828649661_1464786961_n.jpg

:}
 
@ ministig : veel plezier je laatste "vrije" dag. Over een paar weken moet ik ook weer op zoek (ben al bezig naast mijn werk), mijn jaarcontact (project) loopt dan af want deze wordt niet verlengd (wist ik van te voren, dus geen tegenvaller of zo).

Zit zelf in de R&D (natuurkunde (fotonica) en fijn-mechanica), erg lastig op dit moment. Weinig bedrijven willen investeren in onderzoek en ontwikkeling vanwege de korte termijn strategie.

Succes in je nieuwe baan, ik durf te wedden dat je met veel plezier aan de slag gaat als je vijf maanden hebt thuis gezeten !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mogguh :W
spicy Thaifood :9 :9
ook weer present, nog niet helemaal bijgelezen maar komt nog wel :) zag dat ministig een nieuwe baan heeft, gefeli!

schoonpa gaat wel aardig goed, gister een echo en hartcatheterisatie gehad, zit een vernauwing in de kranslagader. Moet waarschijnlijk gedotterd worden maar daar horen we een dezer dagen meer over hoe en wat. Helaas nog niet op bezoek kunnen gaan vanwege griep van m'n vriendin (niet zo'n goed idee...) en debiele bezoekerstijden...

verder alles z'n gangetje, nieuwe winterhandschoenen gaan weer terug naar de winkel, nog nooit zulke natte handen gehad eergister, en dat moet dan goretex zijn... :')
 
Mooi dat ze 'm zo onder handen nemen, Daan, beter dan dat ze 'm zo weer naar huis sturen.

En die handschoenen, Revit Alaska toch? Zou toch niet moeten mogen....ben benieuwd wat de winkel (c.q. Revit zelf) daarvan zegt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan