Triumph Speed Triple topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
u vraagt?
bij deze })

aangezien de speed uit ge-pastdipt is, heb ik een nieuw slachtoffer gevonden *O*

[afbeelding]

was voor mrs.X even wennen toen ze thuis kwam na het sporten :X



Lees dit nu pas _O- :+


Hoe zit het met plastidip en warmte eigenlijk? dus bv in de buurt van je motorblok, gaat het dan niet bladeren?
 
Allemaal bedankt voor de reacties.
De bedoeling is mei/juni te gaan.
Meestal zetten we zelf de routes in elkaar. Gaat erom of je makkelijk slaapplaatsen kunt krijgen daar. We willen niet met de tent gaan.
Ik begrijp dus dat je wel op de bonnefooi bij een camping kunt aankomen voor zo´n hutje. Wat kost een overnachting ongeveer?
Overtocht dus wel van tevoren regelen.

ik ben in 2009 naar scandinavie geweest, die Hytter zijn ideaal en neit duur, wat het exact kost weet ik niet meer, zal eens kijken of ik dat nog kan vinden.
wij zijn gewoon op de bonnefooi gegaan en maar 1 avond echt aan het zoeken geweest, en dat was in midden zweden. verder nooit echt problemen gehad wat te vinden.

ik ga zeker nog eens terug
 
quote:
Tripledude³ schreef op 06 november 2012 @ 22:11:hij heeft straf van mrs omdat de vloer geplastidipt is

Misschien heeft Mrs. hem wel achter het behang geplastidipt ;)

Lees dit nu pas _O- :+


Hoe zit het met plastidip en warmte eigenlijk? dus bv in de buurt van je motorblok, gaat het dan niet bladeren?

Ik heb de hitteschildjes van mijn uitlaat ermee gedaan en het bleef gewoon zitten hor :Y ook als je vooor het stoplicht staat :Y ;)

Smorgens
 
Mogge all :W :W

Jumping-Jack zou je mijn foto in de OP willen vervangen door deze.
Alvast bedankt. :W

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan