Triumph Speed Triple topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]
[afbeelding]

Ok dan..zie bovenstaande foto's..wat moet ik exact loshalen en hoe? Als ik ook de steunen en steps wil mee laten poedercoaten? Die inbussen snap ik, maar hoe krijg ik de achterrem los?

Zit een gek soort veertje? Zelfde aan de andere kant, bij de schakelset..inbussen geen probleem, maar de schakelvoet los? Ook een veertje ofzo? De steps kun je er zo afhalen of?

Is hier geen handleiding voor? Haha..
Misschien heb je hier wat aan: http://www.worldoftriumph.com/triumph_motorcycle_parts_catalogue.php?model_id=232937
Op deze tekeningen legt het al uit elkaar en is het misschien wat makkelijker te zien.
 
|( |( |(
net de rizoma knipper om zeep geholpen kan blijkbaar niet zonder weerstand dingetje :+ _O-


Weerstanden parellel aan de knipperlichten zorgen alleen voor de juiste knipperfrequentie maar niet om de led's te beschermen.

Het heb wel vaker gehoord dat Rizoma's kapot gingen dus zal wel aan de qualiteit van het printplaatje in de knipper liggen ( komt natuurlijk ook uit China )
 
_O- mooi man !! Ik hoop het ook 1 keer te kunnen vieren. Bj '74. |(

Mietjes! Ik moet tot 90 :+

Foto-SQ3MATGV.jpg

Flyscreen van Polly overgenomen, leuk je even gesproken te hebben :W
Binnenkort ga ik ook zoveel mogelijk zwart maken. Eerst even met plastidip om te kijken of het wat is. Denk dat de zwarte flyscreen niet eens zo verkeerd staat dan :)
 
Dat wordt al moeilijker _O-
:Y

_O-
_O- mooi man !! Ik hoop het ook 1 keer te kunnen vieren. Bj '74. |(

Mietjes! Ik moet tot 90 :+

Foto-SQ3MATGV.jpg

Flyscreen van Polly overgenomen, leuk je even gesproken te hebben :W
Binnenkort ga ik ook zoveel mogelijk zwart maken. Eerst even met plastidip om te kijken of het wat is. Denk dat de zwarte flyscreen niet eens zo verkeerd staat dan :)
-O-
Dan gaat het veur joe heel lastig wurden denk O-)
 
Mietjes! Ik moet tot 90 :+

[afbeelding]
Flyscreen van Polly overgenomen, leuk je even gesproken te hebben :W
Binnenkort ga ik ook zoveel mogelijk zwart maken. Eerst even met plastidip om te kijken of het wat is. Denk dat de zwarte flyscreen niet eens zo verkeerd staat dan :)
Snotjong :+
 
Mietjes! Ik moet tot 90 :+

[afbeelding]
Flyscreen van Polly overgenomen, leuk je even gesproken te hebben :W
Binnenkort ga ik ook zoveel mogelijk zwart maken. Eerst even met plastidip om te kijken of het wat is. Denk dat de zwarte flyscreen niet eens zo verkeerd staat dan :)
Jij laat er ook geen gras over groeien. Meteen erop gezet :) Ziet er toch beter uit dan zonder vind ik :Y
Was prettig zaken doen :W
 
Weerstanden parellel aan de knipperlichten zorgen alleen voor de juiste knipperfrequentie maar niet om de led's te beschermen.

Het heb wel vaker gehoord dat Rizoma's kapot gingen dus zal wel aan de qualiteit van het printplaatje in de knipper liggen ( komt natuurlijk ook uit China )
Gefeliciteerd *O* *O* *O*
 
Allemaal bedankt voor de reacties.
De bedoeling is mei/juni te gaan.
Meestal zetten we zelf de routes in elkaar. Gaat erom of je makkelijk slaapplaatsen kunt krijgen daar. We willen niet met de tent gaan.
Ik begrijp dus dat je wel op de bonnefooi bij een camping kunt aankomen voor zo´n hutje. Wat kost een overnachting ongeveer?
Overtocht dus wel van tevoren regelen.

Mei is voor sommige passen nog vrij vroeg (lees: niet open). Juni is vaak goed te doen, maar ook dan kan het koud zijn. Trollstigen was bijvoorbeeld dit jaar een paar dagen dicht in juni. In deze tijd zijn er zat hutjes vrij op campings en er zijn ook genoeg campings. Dus dat zou ik niet vastleggen. Prijzen liggen zo tussen 30 en 100 euro. Ligt er aan hoe groot en luxe je wilt. Wij deden vaak toch een 4 persoons hut voor ons tweeën. Was net wat ruimer.
Noorwegen is zeker niet goedkoop, maar wel een enorme belevenis.
Overtocht Hirthals-Kristiansand is een korte overtocht en vonden wij redelijk goedkoop. Ik vond het prettig om dit van te voren te regelen en wanneer je rond 21 juni terug zou gaan is het handig om ook van te voren te regelen, want dan gaan alle Noren op vakantie en dan kan het druk zijn. Over andere overtochten kan ik niks zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Smorgens....
@Sua tis alsof de duvel er mee speelt....^333^ weet je zeker dat et geen VOODOO in ut spel is?

B|

Had ik dan toch ook na de dochter de moeder moeten doen :? :?

Tis wel kut, maar zo leer je je motor wel kennen.
En ach die kan er ook niets aan doen. Dat tie het uberhaupt nog gereden heeft :} Daarom begon die altijd te stotteren bij hard remmen. Sloeg de vonk door in de olie.. Totdat het niveau te hoog werd (vliezen braken) toen werd het haar toch wat teveel. Mij ook ;(

Kijken wat ze morgen zeggen :/




Een erg goed jaar *O*

Ganz einfach das bestteste jahr von den vorigen jahr hunderd Jawolh!!

German.gif



knappe jongen die 'm met zo'n achterband nog normaal een bocht om krijgt :N



Maar ja het gaat dus ook niet over normaal.

Wel vette techniek :9~ Maar zo'n dikke achterband hoeft voor mij ook niet. Of wel, lekker geen standaard meer nodig :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan