Triumph Speed Triple topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
:N
drie verdiepingen naar beneden kan ook vanzelf gaan :P_O- _O- _O- voor wat hoort watDan was het wel een leuk feessie.... toch?geslaagd :?Hier staan de echte riders :} :}


en ik ;( ;( ;( ;( ;(


heb mijn brommert weer aan de kant gezet :( :( :( :X :X B| B| B| |( |( |(

De laatste tijd begon die wat last te krijgen van stotters, vooral laag in toeren. Dat was maar licht irrietant. Gisteren werd het bijna onrijdbaar. Vanmiddag maar de tank en airbox er vanaf gesloopt. Daarna de bobines eruit gerukt. Tot mijn verbazing en schrik was de linkse helmaal nat van de motorolie. Ik kon zelfs de bougie niet meer zien, zoveel olie zat erin.

[afbeelding]


De oorzaak kwam aan het licht toen ik, pissig als ik was opzoek ging naar de boosdoener. Gelukkig was dat niet erg moeilijk te ontdekken. Toen ik eindelijk de kleppendeksel los had (kolere paspennen) zag ik dat er een seal miste. Mixed feelings op dat moment. Als eerste kwaad op de dealar en dan opluchting dat er niets ernstig aan de hand was.

[afbeelding]

Ik vraag me werkelijk af hoe je zo'n afdichting kunt vergeten. Dat zie je toch als je de deksel eropzet..... LULLOOS. Ook maar een mailtje naar dealer gestuurd om naar het missende onderdeel te vragen (+ bougies en nieuwe pakking). Kijken hoe die reageerd


B|

Mooie prutsers!! Zijn dat die lui uit florida??
 
ff nog sfeerpiccies van 2010

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Kan niet ophouden, zijn allemaal mooie foto's O-)

:P lekker hoor.

full
 
vanavond verder met de rest van de vorkpoten, stuur, kroonplaat, koplamp zijn gedaan.

full
 
Morgen breng ik mijn spulletjes naar de poedercoater..ik laat toch eerst maar alleen de hielplaten doen en de hitteschildjes...Eigenlijk om 2 redenen..Ik hou er gewoon niet van om de boel los te halen en dat ik niet weet waar ik mee bezig ben..

En hoe meer ik er naar kijk, vind ik de zilveren accenten ook wel goed staan bij de oranje Speed..Behalve dus dat bling, bling chroom vind ik persoonlijk niet zo mooi, vandaar dat ik uitkom op de hielplaten en hitteschildjes om te laten poedercoaten...

Voor de rest vind ik mijn Speed al gewoon heel erg mooi..volgend jaar mss nog een nieuw stuur erop, maar dan is hij ook wel af voor eerst...
 
vanavond verder met de rest van de vorkpoten, stuur, kroonplaat, koplamp zijn gedaan.

[afbeelding]

Ziet er mooi uit! :}
Draai je eerst alle boutjes eruit of plak je alles zo netjes af?
Hoe is het met de gedipte speed? Nog geen hapjes eruit?

Het lijkt me ideaal voor mijn koplamp en kroonplaat :Y
 
vanavond verder met de rest van de vorkpoten, stuur, kroonplaat, koplamp zijn gedaan.

[afbeelding]

Ik wil mijn voorpoten opnieuw laten anodiseren, maar dit is wel een makkelijk en goedkoop alternatief. Ben je niet bang voor steenslag etc.? Ik ben erg nieuwsgierig naar het resultaat!
 
Ziet er mooi uit! :}
Draai je eerst alle boutjes eruit of plak je alles zo netjes af?
Hoe is het met de gedipte speed? Nog geen hapjes eruit?

Het lijkt me ideaal voor mijn koplamp en kroonplaat :Y

thanks!
alle boutjes worden mee gedipt, als het droog is trek je het daar gewoon vanaf.
de speed zit er nog goed onder. Het beschadigd iets sneller als lak, maar is heel makkelijk bij te werken, en in originele staat terug te brengen.
 
Ik wil mijn voorpoten opnieuw laten anodiseren, maar dit is wel een makkelijk en goedkoop alternatief. Ben je niet bang voor steenslag etc.? Ik ben erg nieuwsgierig naar het resultaat!

dit kan je altijd proberen.
de steenslag ben ik niet bang voor, omdat het als 1 geheel, als een folie er overheen zit. plak er alleen niets overheen. dan trek je de dip mee bij het verwijderen.
en het is wat gevoeliger voor krassen e.d.

ik zal vanavond het eindresultaat vastleggen!
 
mr.X schreef op 06 november 2012 @ 09:04:u vraagt?
bij deze

aangezien de speed uit ge-pastdipt is, heb ik een nieuw slachtoffer gevonden

[afbeelding]

was voor mrs.X even wennen toen ze thuis kwam na het sporten

Wat is dat voor een vaag ding wat daar op de eerste foto aan een touwtje hangt :? Kuip montage beugel ofzo :?
 
dit kan je altijd proberen.
de steenslag ben ik niet bang voor, omdat het als 1 geheel, als een folie er overheen zit. plak er alleen niets overheen. dan trek je de dip mee bij het verwijderen.
en het is wat gevoeliger voor krassen e.d.

ik zal vanavond het eindresultaat vastleggen!
Ik ben er ook heel beneuwd naar. Heb al wat filmojes op jijbuis bekeken. Ik had alleen het gevoel dat het snel beschadigd is en dus eraf gaat.
Was eerst van plan om mijn velgen ermee te doen maar denk dat coaten sterker is.

Ben benieuwd naar de pics vanavond :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan