Het VTR-SP 1 & 2 _ topic deel 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd heel netjes :Y
Hebben zich 2 kopers voor mijn motor gemeld dus met een beetje geluk kan ik hier binnenkortook in de OP *O*

Zat er zelf aan te denken het frame te laten powder coaten in constructie zwart (dat is niet mat, niet gloss maar er tussen in met een vleugje grijs). :9~~
Zal zeker mooi zijn, beter als er eentje ook daadwerkelijk over gaat tot de koop van je bike... :Y

Vind 'm origineel wel mooi, dus laat ik het wel zo, was alleen ff nieuwsgierig hoe het zou staan als ie in die kleurstelling. Als ik dat zou laten doen, dan wordt moeders de vrouw helemaal gek, heb m'n blade-project ook nog..

Heb laatst mijn autovelgen laten richten en coaten, stonden ook dikke matzwart gecoate X5-velgen. Dat was echt gaaf, als je er overheen ging met je vingers, leek het net of het een soort schuurpapier-effect was. Het frame en de achterbrug van mijn blade-project laat ik ook zo coaten :9
 
Zal zeker mooi zijn, beter als er eentje ook daadwerkelijk over gaat tot de koop van je bike... :Y

Vind 'm origineel wel mooi, dus laat ik het wel zo, was alleen ff nieuwsgierig hoe het zou staan als ie in die kleurstelling. Als ik dat zou laten doen, dan wordt moeders de vrouw helemaal gek, heb m'n blade-project ook nog..

Heb laatst mijn autovelgen laten richten en coaten, stonden ook dikke matzwart gecoate X5-velgen. Dat was echt gaaf, als je er overheen ging met je vingers, leek het net of het een soort schuurpapier-effect wasl. Het frame en de achterbrug van mijn blade-project laat ik ook zo coaten :9

Zal wel lekker te poetsen zijn dan... :+
 
met de pair mod heb je geen winst wel hetere uitlaatgassen en mischien een paar gram gewicht eraf.
flappermod is wel interessant voor sterker middengebied waar de milieudip zat in het koppel.
ik meen tussen 4 en 6 duizend toeren word de luchttoevoor door middel van een klepje geremd en presteerd de motor niet optimaal.
wel minder uitstoot zodat ie door de milieutest heen kwam.
 
pictures added in OP van nobrains en ghetto bassie

more?.........

edit: KTM-er ook geplaatst
 
Laatst bewerkt:
de flappervalve mod kan wel verschil maken denk ik, setjes koop je op ebay.com van TPO parts
 
Ja dat is hem.

Eigenlijk is het setje alleen een afdek cover van waar nu je flappervalve zit.

Wat je ook kan doen is de flapper valve laten zitten, het slangetje lostrekken en afdoppen met een schroefje.

Vervolgens de voorkant van de motor losmaken, daarna het covertje van de air intake halen, en dan zie je het klepje zitten waar het allemaal om gaat..

Haal het asje eruit, en vervolgens het klepje.. Daarna zet je het front weer terug op de motor en dan ben je klaar..
 
met een goede magneet krijg je dat asje er zo uit

Ja dat is hem.

Eigenlijk is het setje alleen een afdek cover van waar nu je flappervalve zit.

Wat je ook kan doen is de flapper valve laten zitten, het slangetje lostrekken en afdoppen met een schroefje.

Vervolgens de voorkant van de motor losmaken, daarna het covertje van de air intake halen, en dan zie je het klepje zitten waar het allemaal om gaat..

Haal het asje eruit, en vervolgens het klepje.. Daarna zet je het front weer terug op de motor en dan ben je klaar..
 
Alleen het slangetje afdoppen moet toch al voldoende zijn??
Het klepje staat standaard open en door het afdoppen van het slangetje ontstaat er nooit meer een (onder)druk waardoor het klepje dicht kan slaan.


Ja dat is hem.

Eigenlijk is het setje alleen een afdek cover van waar nu je flappervalve zit.

Wat je ook kan doen is de flapper valve laten zitten, het slangetje lostrekken en afdoppen met een schroefje.

Vervolgens de voorkant van de motor losmaken, daarna het covertje van de air intake halen, en dan zie je het klepje zitten waar het allemaal om gaat..

Haal het asje eruit, en vervolgens het klepje.. Daarna zet je het front weer terug op de motor en dan ben je klaar..
 
Heb al op ebay gekeken en MP in de gaten gehouden, maar niet echt veel resultaten.

Weet iemand hier een adresje voor een mooie, beetje betaalbare hugger voor de SP1? (of zijn die dingen standaard rond de 100,-?)
 
paste daar ook geen van een cbr600 op :? dacht dat ik dat is gelezen had
full
 
Van de RR of de F? Ik heb dat nog niet eerder gehoord, zou de kans om wat leuks te vinden wel vergroten.

Nadeel als je er geen hebt en je rijd door die ranzige meuk heen, dat alles onder zit, is dus het 1e onderdeel waar ik naar op zoek ga...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan