Het VTR-SP 1 & 2 _ topic deel 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, bedankt! En voor hoeveel wil je ze kwijt? Banden en schijven heb ik echter niet nodig, heb de originele schijven nog liggen en er komen volle regenbanden om.

Degene die een leuk (reeel) bod doet mag ze komen ophalen.

Schijven kunnen er zo af, bandjes laat ik zitten, die zijn toch bijna op.

Nee, minder dan 350 vind ik niet reeel :N

nee eg nie -O-
 
NR750 is echt :9~ :9~ :9~ , wat een machine :}


:^

zo setje wil ik idd best in me schuurtje hebben staan :} :} :}

nrp17.jpg


heb der wel 3 van die nr750 schaal 1 op 18 _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Nu we het over velgen hebben, zoek nog een voorwiel van een Sp2 en dan graag zwart :P Dan heb ik mooi een setje extra.... achterwiel heb ik nog wel. Of iemand wil mijn achterwiel overnemen voor heel veel geld bestel ik een setje van Italiaanse fabrikant :D ;)
 
Is er iemand met internetskills die d'n nieuwe pagina kan aanmaken? We zitten inmiddels al weer op pagina 100! Helaas kan ik zelf daar helemaal niets mee... (ben blij dat ik íets kan posten.. :+ ) sorry!
 
Hee, als daar belangstelling voor is, ik heb een setje goudkleurige SP1 wielen met goede schijven en goede regenbanden. Mooi voor op het circuit als het slecht weer is. Niet op straat gebruiken, behalve als het kletsnat is. Voor € 450 is alles voor jou.
 
Hee, als daar belangstelling voor is, ik heb een setje goudkleurige SP1 wielen met goede schijven en goede regenbanden. Mooi voor op het circuit als het slecht weer is. Niet op straat gebruiken, behalve als het kletsnat is. Voor € 450 is alles voor jou.
Heb je een foto Hakman? Mogelijk ben ik geïnteresseerd :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan