KTM 390 Duke

Jeej een fb pagina :+

ze zouden wat meer resources in de productie moeten stoppen, en wat minder in de marketing
 
Ik bedoelde daarmee dat die bijna uit komt en niet de Facebook pagina zelf natuurlijk, haha
 
Laatst bewerkt:
Je had niet helemaal naar India gehoeven om er op te zitten hoor. :+

Opschieten met die Duke! Wachten duurt lang... ik haat wachten en moet al teveel wachten in het leven op van alles en nog wat. Wachten op zomers weer duurde ook al zo lang. :P Maar het is er gelukkig dan eindelijk en met de release van de Duke 390 dus perfect weer voor de eigenaren straks. Ben benieuwd naar jullie ervaringen straks.
 
Nou ben benieuwd of juli klopt.. Op een ktm forum heeft net iemand een bericht gedaan die hem in oostenrijk heeft besteld, die gene kreeg het bericht van zijn dealer dat er dit jaar geen 390 uit geleverd word in verband met een defect. De 390 zou in 2014 uit komen nu..

Wat dat betreft he.. Wat is ktm dan kut zeg. Lekker onduidelijk, alleen maar speculaties geen enkel fatsoenlijk bericht uit oostenrijk, tjonge jonge wat trekken ze hun imago zo enorm naar beneden zeg.

Ik heb ook al heel veel mensen gezien die niet meer willen wachten en maar een ander merk hebben gekocht, opzich goed te begrijpen op deze manier.
 
Denk en hoop toch niet dat dat waar is. KTM heeft de launch in India namelijk officieel bevestigd. Volgende week ga ik even mijn dealer mailen. Hoop dat het nog steeds eind juni, begin juli is.

Edit: Zie het inderdaad net staan op het forum dat ik ook volg (ben er zelf niet lid)... Kan me het, zoals ook vele anderen daar, niet voorstellen, maar we gaan het zien...
 
Laatst bewerkt:
Juist jij houd dus ook ktmforum.eu in de gaten haha,

Ik weet het ook niet een ander zegt nu weer dat het wel 4 weken opgeschoven word, tja ik weet het allemaal niet. Mocht hij nu toch komen dan ga ik me eigen toch afvragen wat voor problemen we er mee gaan krijgen.
 
Voor de mensen die duits kunnen lezen.. Het ziet er toch aardig uit.

Volgende ff gecopieerd van ander forum:

Servus beinand !

Nachdem Ihr hier Gruselgeschichten erzählt,hab ich mal meine Beziehungen bei KTM spielen lassen und den Projektleiter für die 390ger fragen lassen wies damit ausschaut !

Hab folgendes Mail am 19.06.13. mit diesem Inhalt erhalten:

"""bzgl. 390er Duke ist folgendes Stand der Dinge: Nächste Woche kommt der erste Container mit Fahrzeugen an. Bis Ende Juli sollten dann alle bestellten in Europa angekommen und verteilt sein. Das deckt sich also ganz gut mit den Infos von Deinem Händler wenn ich mich recht erinner...

Die paar Wochen können wir jetzt auch noch warten, weil Wettertechnisch ists und wars bisher ja auch noch nicht der Hit !!

Diese Info ist wie immer ohne Gewähr !!

Wia sogt da Kaiser:

Schau ma moi !!!
 
Net contact gehad met mijn dealer. De planning is weer ietsje opgeschoven maar dit keer maar 1/2 weken. Hij staat namelijk gepland voor de 2e of 3e week van juli. Hopelijk komt hij dan echt, want dan hoeven we niet lang meer te wachten!
 
wel ik hoop dat het gaat om de demo modellen en dat de bestellingen eerder binnen komen :) Anders is dit weer langer wachten
 
Geduld is een schone zaak. Ik wacht ook nog op een andere motor die maar blijft verplaatsen qua leverdatum. :)
 
Oh een 125cctje voor in de stad.. een Kymco K-Pipe. Zou eigenlijk in mei in de winkels moeten staan, toen werd het juni, nu half juli. Is echt een stadsdingetje, zie het als een snelle brommer. Je mag het niet echt een motor noemen. :) Maar daarvan heb ik al wel gereden op een demo in maart.

Krijgt KTM Nederland nog een demo van de 390?
 
We zullen gewoon moeten afwachten vrees ik. De demo modellen zullen er naar mijn gevoel zeker in het najaar of in 2014 zijn.
 
Monomuis: Geinig motortje!

Inderdaad het blijft wachten. Vandaag onverwachts een mailtje van mijn dealer. Ik was al helemaal blij, maar het blijkt weer uitgesteld te zijn tot eind juli :-(..... We blijven hoop houden, dat het nog in juli gebeurd!
 
Vanaf juli zou het transport gebeuren, en een beschikbaarheid bij de dealers in augustus. En we wachten... :)
 
Altijd leuk om te lezen... beetje lekker maken voor de komst van de motor.
Wel mooi dat je maar 1x per jaar de bandenspanning hoeft te controleren volgens het serviceschema. :+
 
Laatste nieuws: de ktm 390 duke's staan nog in India klaar om verscheept te worden, ware het niet dat in die haven een staking aan de gang is. Vrijdag meer nieuws daarover...
 
Terug
Bovenaan Onderaan