TRX 900

spondontrx

MF veteraan
22 sep 2002
1.440
1
Hallo

Als regelmatige meelezer van deze afdeling en knutselaar wou ik hier ook wat dingen laten zien van mijn bescheiden winter project.
Onlangs namelijk een 900TDM blok aangeschaft om te kijken of dit in mijn spondonframe past . Voor wat betreft ophangpunten is dit geen probleem , maar de tandwielen waren echter niet op één lijn te krijgen zonder het frame te veranderen :/ .

Dit is dus plan B : het blok in een TRX850 frame hangen en dan daar iets van maken.
Ben nu dus een paar weken aan het prutsen en denk dat het wel wat worden kan :)
word vervolgt...

Groet Theo
 


Hey Ron , m'n eerste topic .. heb ik altijd al gewild ;)

Fotootje van het slachtoffer (zonder kuip en met het 900 blok er ingelepelt )



full
 
En eentje met de stand tot nu toe
Met YZF 750 brug en achterwiel , kawa zx6 schokbreker , en het zitje in wording :)
full
 
En eentje met de stand tot nu toe
Met YZF 750 brug en achterwiel , kawa zx6 schokbreker , en het zitje in wording :) [afbeelding]

Hallo Theo,

Jaja een trx project *O*
Iets totaal anders als mijn trixie maar dit model vindt ik ook mooi, zo met dat zitje een beetje een caferacer in een modernjasje.
Wat ga je met het zitje doen? (ik ken iemand die ze bekleed :X )

Gr.Maarten
 
Wat ga je met het zitje doen? (ik ken iemand die ze bekleed :X )

Gr.Maarten

Tja ik plak er meestal van dat neopreen op , maar misschien laat ik 'm dit keer wel door een vakman bekleden :9 maar dat kan nog wel even duren (ik ga niet zo snel als jij :P )

Toch wel weer wat vorderingen al : achterframe er aan gelast en het (model van het) zitje voorzien van glasvezel en dat nu aan het plamuren en schuren en plamuren en schuren enz. enz....
 
Laatst bewerkt:
Word mooi Theo :) . Komt er nog een ander voorvorkje in?

Dankje :) , voorlopig komen er nog even geen dure spullen op ,het originele zal ook wel goed genoeg werken , en afhankelijk wat ik er mee ga doen en of hoe die bevalt kan het altijd nog. . . . (bovendien heb ik net de remmen gereviseerd )
 
Tja het gaat misschien niet hard, maar er zijn vorderingen :Y
Het zitje maken neemt zoals verwacht een hoop tijd in beslag , al is het modelletje wel bijna klaar (vind ik ;) )

Fotootje met wat nieuwe dingen (o.a. lamp en teller ) het word zoals je ziet geen echte streetfighter maar meer een Caféfighter-racer of hoe je het ook wil noemen (ik noem het gewoon een leuk motorfietsje :9 )
full
 
Tja , hij leek me eerst iets te groot maar achteraf helemaal goed :9
Teller is ook wel leuk (als het gaat werken) alles zit er in (behalve temp.)
full
 
mooie teller :)

Wat ziet m'n oog op de achtergrond? Ook iets met een teller ;) (kawa zo te zien :? )
 
mooie teller :)

Wat ziet m'n oog op de achtergrond? Ook iets met een teller ;) (kawa zo te zien :? )


Ja m'n circuit fiets (zx636r) ik heb overal een fiets voor ;) ,

Is die spuiter van jou al een keer klaar ?? (als eens keer eens iets niet zelf doet hé :N ;) )
 
Ja m'n circuit fiets (zx636r) ik heb overal een fiets voor ;) ,

Is die spuiter van jou al een keer klaar ?? (als eens keer eens iets niet zelf doet hé :N ;) )

Morgen tank ophalen...
Vanavond maar eens met benzine knoeien en kijken of er leven in zit ;)

Wat zijn de plannen kwa uitlaat?
 
Morgen tank ophalen...
Vanavond maar eens met benzine knoeien en kijken of er leven in zit ;)

Wat zijn de plannen kwa uitlaat?

Ik heb een (stealth) conisch dempertje van laser gekocht (Bij dezelfde handelaar uit Hapert waar jij 'm vandaan hebt ) past er perfect bij :9
Dus word het een 2 in 1 , de rvs bochten die er nu onder hangen had ik nog liggen en misschien maak ik daar wat van , hoef ik alleen het tussen stuk te maken .
 
Mezelf opgesloten in m'n hokje en weer wat verder gekomen :)
Uitlaat er provisorisch onder gehangen en er een steuntje bij gefotoshopt:
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan