TRX 900

Daar is tie weer :)
Wou even melden dat de motor te zien is op de Motorbeurs in Utrecht bij de TDM/TRX club stand, mocht iemand 'm willen zien.

Er zijn nog wat dingen gewijzigd zoals een andere achterbrug (van een thunderace) en Keihin FCR flatslide carburateurs , zitje bekleed door Yellowrider, voor de rest er voornamelijk mee gereden :] (en dat beviel goed :Y )

12012867866_ae7c92c344_z.jpg
 
Laatst bewerkt:
staat hij er donderdag al? wij gaan er dan heen en vorig jaar nog een heerlijke vlamtosti gehad bij de tdm clubstand. ben wel benieuwd hoe die oogt in het echt. op foto HEEL MOOI
 
staat hij er donderdag al? wij gaan er dan heen en vorig jaar nog een heerlijke vlamtosti gehad bij de tdm clubstand. ben wel benieuwd hoe die oogt in het echt. op foto HEEL MOOI

Ja ,daar ga ik wel van uit (vanaf donderdag) , tosti erbij kan ik niet garanderen :)
 
Ben nog even een spatbordje aan het fabriseren ,om het zandstralen van de schokbreker tegen te gaan :)
12160185825_248e05b8ab_z.jpg
 
Mal van gemaakt :
12404536414_3c9d8da088_z.jpg

Carbon met vacuüm :
12404093825_0d2664ff22_z.jpg

Resultaat:
12404239523_8bfb3175c8_z.jpg

Op de motor (moet nog verder afgewerkt worden):
12404080195_b3dfa21378_z.jpg


Er gaat nog een matte lak over om het wat meer bij de rest te laten passen denk ik.
:)
 
Mooi gemaakt weer Theo!

Het is bewerkelijk en geduld is een goed zaak bij zulke onderdelen.
Geduld..iets wat bij mij ontbreekt :X :N
 
Heb vandaag aandachtig naar deze mooie machine gekeken. Klinkt lullig maar mijn aandacht viel vooral op de teller van T&T. Zit er namelijk zelf ook over te denken om deze aan te schaffen voor mijn project. Hoe bevalt hij? Wat zijn de plus- en minpunten volgens jou?
 
Heb vandaag aandachtig naar deze mooie machine gekeken. Klinkt lullig maar mijn aandacht viel vooral op de teller van T&T. Zit er namelijk zelf ook over te denken om deze aan te schaffen voor mijn project. Hoe bevalt hij? Wat zijn de plus- en minpunten volgens jou?

De teller bevalt mij goed , goed af leesbaar en makkelijk in te stellen .
Temperatuur zit er helaas niet op dat zou 'm nog beter maken, verder een goed ding dat volgens mij door koso word geproduceerd (de sensor is bijvoorbeeld exact hetzelfde).
Voor de snelheid sensor heb ik er twee magnetische boutjes bij gekocht dat werkt iets makkelijker (zitten in de achter remschijf).
En in het zwart had bij mij ook wel goed gestaan (die was er toen nog niet :/ ).

Verder ben ik blij dat de motor in ieder geval niet is tegen gevallen (in het echt) *D .
 
Laatst bewerkt:
Hij zag er schitterend uit op de beurs, zo clean!
Geen frutsels en franjes, helemaal mijn smaak. :9~
En als je dan ernaast ziet staan wat voor soort iets het oorspronkelijk was :} :}
 
Laatst bewerkt:
heb je gezien wat er naast stond :X , lakschade op die fiets is een duur grapje. ben geen tdm fan dus zelfs met die paintjob vind ik het niks, maar hij valt wel op en je moet er naar kijken.

de stand zag er VEEEEL mooier uit dan vorig jaar en ik hoef volgens mij niet te zeggen hoe dat komt :} :}
 
Ik heb vol bewondering naar jouw motor staan kijken... Knap stukje vakwerk :} :} :}
Spuitwerk zag er ook zeer netjes uit, ben nu zelf ook bezig met een projectje, en ik ervaar nu ook hoe moeilijk het is om een mooi stukje spuitwerk te maken. Petje af voor je hoor, super nette fiets !!! ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan