Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 6 'The last banaan'

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dan is er sneeuw, veel sneeuw, daar gaan de lessen en exames worden afgelast.
Ik hoop dat jullie allemaal nog de kans krijgen op rose pasje te krijgen.
 
Hier nog niets eind volgende week moet ik afrijden mits het niet sneeuwt en spekglad is (de vooruitzichten zijn nog goed) gaat het door:-)
 
Ik ben er weer even :W

examens zijn ingepland,
AVB: 6 december 2012 (morgen dus...)
AVD: 9 januari 2013

zaterdag en maandag ging vrijwel alles goed, alleen de vertragingsoefening zit er niet echt lekker in. Gisteren de uitwijkoefening nog even herhaald, had die niet meer gedaan nadat ik was gaan glijden anderhalve week terug :+ (alleen een schaafwondje van gekregen), aantal keer herhaald en hij zit er nu weer lekker in.

Zit hier nu al zenuwachtig te worden voor morgen, examen is om half 2 in Zoetermeer. Om kwart over 12 wegrijden, dus ik heb nog even de tijd om wat oefeningen te doen.

Oh, en voor ik het vergeet, de bananen liggen klaar *D
 
Ik weet zeker dat ze op het examen rekening houden met de weersomstandigheden, ik denk dat de kans om te slagen dan groter is, niet kleiner.

Ik denk dat je gelijk hebt, dat ze met rotweer en kou de rit wat korter doen, en misschien met regen en natte sneeuw ook minder streng zijn in hun beoordeling.
Mijn instructeur zei maandag dat de examinator had gezegd: "We gaan wel terug, het is echt rotweer."
Ik heb wel drie kwartier gereden ongeveer, maar ik had niet het idee dat hij het me echt lastig maakte.
 
Morgenochtend 10:00 uur laatste twee uur les voor ik af mag rijden volgende week donderdag. Alleen als ik nu naar buiten kijk kan ik al wel gokken dat de les morgen niet doorgaat. Sneeuw blijft hier (Apeldoorn) wel liggen helaas. Morgenochtend maar even afwachten en volgende week dan nog maar gaatje prikken.

Begin nu wel te twijfelen of ik mijn A'tje nog ga halen voor 19 januari met die sneeuw. Hopelijk is het volgende week beter weer! :)
 
Balen! Zo te lezen een combinatie van factoren, die bij elkaar net te veel waren.
Ik hoop echt dat je het de 17de wel haalt!

Inderdaad. Hij zei dat ik wel leuk reed, maar bepaalde uitvoeringen simpelweg te onveilig waren, waardoor hij niet omheen kan.

De voorbereiding was ook erg onrustig. Mijn Motorschoenen vergeten waardoor ik als een gek weer na huis moest. Alles in een keer meer gehaast. Kort na aankomst op het CBR moest ik al na de examinator. Het is lekkerder denk ik als je nog even 10 min kan zitten alvorens je opmoet om je gedachten nog even te verzetten,..misg nog een kop koffie ofzo.

Die Motorschoenen vergeet ik ieder geval niet meer |(
 
Stress is altijd slecht persoonlijk heb ik niet gewerkt voor mijn exames, ik merkte met het lessen al dat niet werkte. Mijn lessen op zaterdag waren altijd veel beter. Zeker tijdens de avb oefeningen scoorde ik beduidend hoger.

Succes aan allen in deze omstandigheden. Ik kan maar een ding zeggen wij leren echt rijden nu :W
 
Laatst bewerkt:
viel glück.. want hier in z'meer ligt er zeker 5cm sneeuw. Weetniet of hier z'meerders lessen, maar ik denk dat het momenteel lastig wordt met lessen..
 
Mijn les van 9:00 is zojuist afgelast (regio Rotterdam), hopen dat het om 12:00 wel lukt.
 
Zoals verwacht is mijn les van 10:00 uur ook afgelast. Ik heb nu een nieuwe les gepland, woensdag om 12:00 uur. Donderdag om 10:45 uur mijn AVD examen, heb er een hard hoofd in als ik nu naar buiten kijk '(
 
Gelukkig zodadelijk alleen maar theorie, en de 19e december AVB. Hopelijk blijft die rotsneeuw mooi waar hij hoort, in Scandinavië.
 
Helaas spijtig zeggen dat mijn examen AVD is afgelast vanwege het weeromstandigheden. Oh wat ben ik enorm kwaad. Echte baalmoment heb ik vandaag. Ik moet hem zoiezo voor 17 januari zo niet dan moeten ze maar buiten werktijd maar doen, kan me niets schelen.
 
Helaas spijtig zeggen dat mijn examen AVD is afgelast vanwege het weeromstandigheden. Oh wat ben ik enorm kwaad. Echte baalmoment heb ik vandaag. Ik moet hem zoiezo voor 17 januari zo niet dan moeten ze maar buiten werktijd maar doen, kan me niets schelen.

Balen! in vrees daar ook voor.. in welke regio moet je afrijden?
 
Ohzo.. netjes zeg! instructeur van mij had ook een slechthorend leerling. Hij zei dat het veel moeite kost van beide kanten. Wel netjes bezig!!


Klopt, het kost ook heel veel moeite. Ik moet steeds in beide spiegels kijken welke richting hij aangeeft en dan ook nog moet ik op de weg letten en vooruit kijken en keuzes maken en kijken,richting, en hoppa. Maar dit valt echt niet mee. want door het kijken constant overal slinger ik wat met de motor, dat is natuurlijk ook wel logisch. Helaas examen afgelast vandaag.
 
viel glück.. want hier in z'meer ligt er zeker 5cm sneeuw. Weetniet of hier z'meerders lessen, maar ik denk dat het momenteel lastig wordt met lessen..

Ah, fijn. Heb ik natuurlijk weer. De rijschool heeft niet gebeld, en de wegen hier zien er redelijk begaanbaar uit. Zometeen gewoon naar de rijschool en dan hoor ik het daar wel.
 
en respect voor deze tante,


haha, dankje voor je respect.
Het slippen was wel kicken. Het leek alsof ik een slippcursus had. 1 slip was echt eng want ik slipte wel bijna 1 meter naar rechts met mijn kontje dus ik deed de koppling in en gas dicht, toen slipte ik nog even door en kwam weer recht. oeh mijn hart bonste ook haha.
daarna langzaam gereden, toen was het niet leuk meer.
 
Helaas spijtig zeggen dat mijn examen AVD is afgelast vanwege het weeromstandigheden. Oh wat ben ik enorm kwaad. Echte baalmoment heb ik vandaag. Ik moet hem zoiezo voor 17 januari zo niet dan moeten ze maar buiten werktijd maar doen, kan me niets schelen.

Balen! Enig idee wanneer je weer op mag?
 
Helaas spijtig zeggen dat mijn examen AVD is afgelast vanwege het weeromstandigheden. Oh wat ben ik enorm kwaad. Echte baalmoment heb ik vandaag. Ik moet hem zoiezo voor 17 januari zo niet dan moeten ze maar buiten werktijd maar doen, kan me niets schelen.

-O-

Balen... Maar kwaadmaken heeft helaas weinig zin, hun kunnen er ook weinig aan doen... Geloof echt wel dat er goodwill is bij het CBR personeel.. Hun maken ook extra uren nu, om zoveel mogelijk mensen voor de 19e te kunnen laten afrijden..
 
Ik zou de hoop nog niet laten varen, aangezien ik aanstaande zaterdag op moet heb ik al opgezocht hoe ze omgaan met uitstel. Met een beetje geluk zou je binnen twee weken weer op kunnen.
8. De kandidaat van wie het examen is uitgesteld, krijgt de mogelijkheid om zo spoedig mogelijk opnieuw examen te doen. Het CBR streeft ernaar dat dit binnen 2 weken kan. Bij langdurig uitstel als gevolg van de weg- en weersomstandigheden gelden de vastgestelde normen voor de reserveringstermijnen (maximaal 5 weken voor herexamens B en 7 weken voor de overige
examens).
http://www.cbr.nl/download/Informatieblad uitstelregeling.pdf

Succes alvast!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan