Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 6 'The last banaan'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had er twee op voor m'n examen (in totaal 2 uur in de kou, in de sneeuw gereden met weinig zicht) maar ik heb m'n a'tje binnen!


Maar wat was het koud! Ik had 's avonds nog last van m'n vingers..
 
Allen gefeliciteerd, gezakte succes de volgende maal en kop op.

Deze jongen hebt eindelijk zijn theorie en mag dus vrijdag 14 December om 13:00 afrijden. Superblij hier 2 fouten totaal.

Grtzz Ulleke
 
Maar wat was het koud! Ik had 's avonds nog last van m'n vingers..
Dat is dan een nuttig examen, dan kun jij tenminste rijden in barre weerstomstandigheden. Ik had alleen maar gelest en geexamend met prachtig weer. Nooit geleerd met regen of sneeuw te rijden, dat moest ik allemaal dan maar zelf uitvinden.
 
ja, alleen is het niet echt een meepakkertje als je van plan bent om met lekker weer te rijden.. rij je met kloteweer waar de kans groter is om te zakken, daar heb je ook nix aan.
 
ja, alleen is het niet echt een meepakkertje als je van plan bent om met lekker weer te rijden.. rij je met kloteweer waar de kans groter is om te zakken, daar heb je ook nix aan.
Ik weet zeker dat ze op het examen rekening houden met de weersomstandigheden, ik denk dat de kans om te slagen dan groter is, niet kleiner.
 
Ik weet zeker dat ze op het examen rekening houden met de weersomstandigheden, ik denk dat de kans om te slagen dan groter is, niet kleiner.

Klopt mijn instructeur zei hetzelfde daarnaast is het leerzame lestijd nu. Hij zei ook al nu leren jullie echt rijden. We hebben van de week nog binenndoor gereden weg vol slik en troep. Dat wisten we van te voren en hij heeft ons echt goede en nutige uitleg gegeven.
 
zou je mij ook willen bijzetten?

Mariska
Eerste rijles: 2 augustus 2012
Theorie: individueel 25 september 2012 (tweede keer *geslaagd)
AVB: 19 oktober 2012 *geslaagd
AVD: 6 december 2012
Rijschool: Verkeersschool Tilstra (friesland; - Leeuwarden)


 
mogen er vanuit gaan dat vanaf vrijdag de examens er een week uitliggen ofzo denk ik?
als er 10cm sneeuw valt voor de wegen dan weer schoon zijn
 
Grote zorgen? Je hebt toch voldoende lessen gehad en bent er klaar voor..? Waarom dan zorgen maken?? :? vanwege het weer..?
 
Ja opzich heb ik wel voldoende lessen maar niet echt genoeg. Ook vanwege het weer en ik ben namelijk ook slechthorend. De examinator in de auto gaat dan met knipperlichten laten zien waar ik heen moet. Maar dan moet ik veel op de spiegels letten en het verkeer en ook nog keuzes maken enz. Komt heel veel bij kijken. Ik en mij instr. twijfelen nog of ik het ga halen. Dus hopenhopen :D Heb vanmiddag nog een uurtje gereden en was slecht ook 4x geslipt met achterband door het sneeuw, niet gevallen gelukkig.
 
mogen er vanuit gaan dat vanaf vrijdag de examens er een week uitliggen ofzo denk ik?
als er 10cm sneeuw valt voor de wegen dan weer schoon zijn

dat hoop ik niet, maar het moet echt slecht zijn voor we niet meer kunnen rijden. Mijn instructeur had goede hoop en ik ook:-)
 
Ja opzich heb ik wel voldoende lessen maar niet echt genoeg. Ook vanwege het weer en ik ben namelijk ook slechthorend. De examinator in de auto gaat dan met knipperlichten laten zien waar ik heen moet. Maar dan moet ik veel op de spiegels letten en het verkeer en ook nog keuzes maken enz. Komt heel veel bij kijken. Ik en mij instr. twijfelen nog of ik het ga halen. Dus hopenhopen :D Heb vanmiddag nog een uurtje gereden en was slecht ook 4x geslipt met achterband door het sneeuw, niet gevallen gelukkig.

hier nog geen sneeuw, morgen nog een lesje rond 13:00. Zal me benieuwen.
 
Ja opzich heb ik wel voldoende lessen maar niet echt genoeg. Ook vanwege het weer en ik ben namelijk ook slechthorend. De examinator in de auto gaat dan met knipperlichten laten zien waar ik heen moet. Maar dan moet ik veel op de spiegels letten en het verkeer en ook nog keuzes maken enz. Komt heel veel bij kijken. Ik en mij instr. twijfelen nog of ik het ga halen. Dus hopenhopen :D Heb vanmiddag nog een uurtje gereden en was slecht ook 4x geslipt met achterband door het sneeuw, niet gevallen gelukkig.

Ohzo.. netjes zeg! instructeur van mij had ook een slechthorend leerling. Hij zei dat het veel moeite kost van beide kanten. Wel netjes bezig!!
 
Ja opzich heb ik wel voldoende lessen maar niet echt genoeg. Ook vanwege het weer en ik ben namelijk ook slechthorend. De examinator in de auto gaat dan met knipperlichten laten zien waar ik heen moet. Maar dan moet ik veel op de spiegels letten en het verkeer en ook nog keuzes maken enz. Komt heel veel bij kijken. Ik en mij instr. twijfelen nog of ik het ga halen. Dus hopenhopen :D Heb vanmiddag nog een uurtje gereden en was slecht ook 4x geslipt met achterband door het sneeuw, niet gevallen gelukkig.

en respect voor deze tante,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan