Motorrijles: kletsen over lessen -> Deel 6 'The last banaan'

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij moet vol !

houd-vol.jpg
 
zooooo.. paar weken niet zo consequent gekeken en we zitten alweer bij deel 7 :o gaat hard! Lijstje met exlessers is een ook stuk langer geworden trouwens, dus iedereen die daar nu bij mag staan GEFELICITEERD!!! *O* *O*
 
Klopt dat het een 17KW is , alhoewel latere Cagiva mitootjes ook met 11KW de 160 schijnen te halen . Ja ik heb de keus dat klopt , en ik vind die hele regeling omtrent het rijbewijs ook onzin . Ik wil alleen maar aangeven dat het op een 125cc mits je een beetje snelheid kan maken ook leuk kan zijn . Ik heb ook wel ondervonden dat ik soms niet serieus genomen word door mede motorrijders maar daar moet je je niks van aantrekken . Heb ook wel andere motoren die veel meer vermogen hebben en dik 200 willen maar daar zit minder uitdaging aan . Je bent dan altijd sneller dan de meeste autoos , maar met een tweetakt 125cc trek je ook nog behoorlijk op .
 
Blij dat je er in ieder geval om kan lachen :)

Zit er eigenlijk helemaal niet mee..
Tjah, het duurt wat langer voordat je op de 80 / 120km/h zit.. en eigenlijk is de snelweg levensgevaarlijk.. maar verder verbruikt zo'n 4 takt 125cc dubbel niets aan benzine..
Perfect voor woon/werk verkeer *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan