Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 57!

Status
Niet open voor verdere reacties.
woonwerk naar amsterdam lijkt me sowieso een drama :X ben blij dat ik gewoon busvervoer kosteloos van me werk heb *O* lekker slapen, muziekje op, geen stress, lekker warm *O*
 
Met de motor leg ik er per dag 2 eu op toe qua benzine, onderhoud en banden niet meegerekend. Gelukkig heeft de ntv dat amper nodig :p

Voor die 2 eu kan ik dan wel 30mins langer in bed liggen, en 30mins eerder thuis zijn waardoor ik nog kan trainen. Easy choice als het weer maar niet zo richting winter en gladheid ging. Na de winter sowieso op de motor.
 
woonwerk naar amsterdam lijkt me sowieso een drama :X ben blij dat ik gewoon busvervoer kosteloos van me werk heb *O* lekker slapen, muziekje op, geen stress, lekker warm *O*
Ach, m'n broer doet het al 5 jaar elke dag met de auto. Schijnt dat je er aan went.
 
Btw giel: heeft deen je terug genomen? En ik neem aan dat je nu op jobhunt gaat?

Had ze gebeld maandag en ze zouden terugbellen. Uiteraard nog niet gebeurd. Bel vanmiddag wel weer.

En idd, nu op jobhunt. :)
 
ik werk nu bij www.apxendex.com in amsterdam als market operator. heel druk, bedrijf zit in grote groei en veranderingen. als het goed is moeten de uren wat minder worden in de komende weken. tevens kan ik een hoop reistijd besparen als ik emt de motor ga, maar het begint net te sneeuwen enzo. dus ik ben nog hard aan het denken of ik de 100% vergoeding voor OV neem, of de magere 13c p/km tot een max van 40, terwijl ik op 53 km zit. dus dan leg ik wel wat toe. maarja, dan kan ik weer langer slapen en eerder thuis, waardoor ik misschien nog kan trainen.

choices choices...
ff checken, met een beetje pech krijg je alleen de 1e 40 km naar je werk en nix terug naar huis.
 
Ach, m'n broer doet het al 5 jaar elke dag met de auto. Schijnt dat je er aan went.

uiteindelijk went alles, de eerste weken dat ik om 5:15 uit me bed moest vond ik het een drama, maar zelfs dat wende ook snel (en ik ben al zo'n ochtendmens B| )

16:10 thuis gedouched en wel, is dan weer lekker })
 
moet je is het nieuws in de gaten houden !
vrijdag word er in het westen van NL 10 tot 20 cm verwacht *O* leuk !!

en daarbij staat :

NS neemt geen maatregelen :')

en vrijdag staat er weer bericht van de NS dat er op dit weer niet voor te bereiden was _O-
 
moet je is het nieuws in de gaten houden !
vrijdag word er in het westen van NL 10 tot 20 cm verwacht *O* leuk !!

en daarbij staat :

NS neemt geen maatregelen :')

en vrijdag staat er weer bericht van de NS dat er op dit weer niet voor te bereiden was _O-

10-20cm. Dat valt in de praktijk nog wel mee denk ik. :P Maar met de NS zal het wel weer een zooitje worden. :')
 
@diekooi: wat was het nou? Een allergie?
:Y en die heeft jaren de tijd genomen om mijn immuunsysteem af te breken. en als je dan nog 3 allergie testen moet doorstaan dan gaat het goed mis. en als de allergoloog nou effe nalcrom had voorgeschreven voor 3 maanden(voorstel bij de eerste keer maar paste niet in haar behandelplan. en toen nog niet naar de huisarts geweest om het dan maar zelf te halen.) had ik nooit thuis gezeten

naja en daarna is het steeds iets beter geworden om daarna weer 3 stappen naar achter te gaan. allerlei ziektes gehad terwijl ik aan het begin al riep dat de oorsprong mijn allergie was.

dus voorlopig nog optijd naar bed en voor de rest weer conditie en spieren opbouwen. en wat kilotjes voor nood erbij kweken. maar dat gaat nu makkelijker dan voorheen *O* (1kg p week)
 
Laatst bewerkt:
moet je is het nieuws in de gaten houden !
vrijdag word er in het westen van NL 10 tot 20 cm verwacht *O* leuk !!

en daarbij staat :

NS neemt geen maatregelen :')

en vrijdag staat er weer bericht van de NS dat er op dit weer niet voor te bereiden was _O-
Verschrikkelijk....Ik heb er zo'n hekel aan! Het mag van mij alleen gaan sneeuwen als ik vakantie ofzo heb.
Ik maak echt super veel gebruik van het OV. En als het sneeuwt, dan is het zooooooooo bout allemaal. Vorig jaar ben ik met sneeuw vertrokken vanuit Brabant rond de klok van 8:00....ik was 's avonds om 22:00 thuis! :')
Wel mooi om te zien hoe mega, mega, megaaaaaa druk het was op CS Utrecht en Amsterdam. En iedereen doet dan gezellig in de trein. Dat moet ook wel, want je staat dan hutje mutje op elkaar. Als de trein dan begon te rijden, iedereen hoeraaaaaaa roepen en zingen.
 
Verschrikkelijk....Ik heb er zo'n hekel aan! Het mag van mij alleen gaan sneeuwen als ik vakantie ofzo heb.
Ik maak echt super veel gebruik van het OV. En als het sneeuwt, dan is het zooooooooo bout allemaal. Vorig jaar ben ik met sneeuw vertrokken vanuit Brabant rond de klok van 8:00....ik was 's avonds om 22:00 thuis! :')
Wel mooi om te zien hoe mega, mega, megaaaaaa druk het was op CS Utrecht en Amsterdam. En iedereen doet dan gezellig in de trein. Dat moet ook wel, want je staat dan hutje mutje op elkaar. Als de trein dan begon te rijden, iedereen hoeraaaaaaa roepen en zingen.

warme kleren en een slaapzak mee. en wat sleutel gereedschap om de bank te verbouwen B|

of een gevulde portemonnee en zuipen tot de treinen weer rijden _O-
 
Laatst bewerkt:
Verschrikkelijk....Ik heb er zo'n hekel aan! Het mag van mij alleen gaan sneeuwen als ik vakantie ofzo heb.
Ik maak echt super veel gebruik van het OV. En als het sneeuwt, dan is het zooooooooo bout allemaal. Vorig jaar ben ik met sneeuw vertrokken vanuit Brabant rond de klok van 8:00....ik was 's avonds om 22:00 thuis! :')
Wel mooi om te zien hoe mega, mega, megaaaaaa druk het was op CS Utrecht en Amsterdam. En iedereen doet dan gezellig in de trein. Dat moet ook wel, want je staat dan hutje mutje op elkaar. Als de trein dan begon te rijden, iedereen hoeraaaaaaa roepen en zingen.

ja ik moet ook 2 x per dag met de trein.. :)

noob ns
 
Relaxt, vandaag voor t eerst weer naar A'dam sinds eind juni.
Alles van NS reed op tijd!
Jammer dat metro net een minuut te laat was en ik dus trein mistte, tja niks aan te doen :)
 
Morgen en overmorgen moet ik gewoon met de motor. Van Obdam naar Alkmaar. Busje heeft het opgegeven, dus die kan ik niet pakken. En als ik met het OV ga, moet ik met de taxi het laatste stuk doen en dat is me veels te duur, dus ik ga gewoon maar met de motor.

Ik merk het wel, als het vrijdag ochtend echt te gek is, dan bel ik wel dat ik niet kom, of ik neem morgen wel een vrachtauto/busje mee naar huis. Ik moet morgen van 8.00 tot 21.45 uur werken.

Maak me er nog niet zo druk om... Ging vorig jaar ook best goed met de sneeuw.

mvg Rick
 
Laatst bewerkt:
ik ben benieuwd naar vrijdag! geen idee nog waar ik naar toe mag, dus wordt een uitdaging :)

Zaterdag springen, of op teuge of op texel. op teuge wordt -4 aangegeven als grondtemperatuur, wat inhoudt dat het boven ergens rond de -25 zal zitten :D
 
moet je is het nieuws in de gaten houden !
vrijdag word er in het westen van NL 10 tot 20 cm verwacht *O* leuk !!

en daarbij staat :

NS neemt geen maatregelen :')

en vrijdag staat er weer bericht van de NS dat er op dit weer niet voor te bereiden was _O-

En wie moet er vrijdag weer heerlijk in Enschede bij de Voedselbank staan B| Zal mij benieuwen hoeveel vertraging ik heb *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan