Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 57!

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom trouwens in enschede? ik zag volgens mij ook apeldoorn langs komen?? is er niets dichterbij, of speciale reden, of???

Dit is laatste deel van de studie, studies hiervoor deden van groningen tot rotterdam van alkmaar tot enschede voedselbanken mee. Enschede, alkmaar en apeldoorn zijn degene die uitgekozen zijn voor dit deel vanwege de groep/diversiteit/aanmeldingen enz enz, ook gastvrijheid enzo. (Een bepaalde plek kan wel een mooi voorbeeld zijn voor de populatie, maar als je er niet gewenst bent schiet het ook niet op :P )

edit: als ze bij deze drie voedselbanken niet genoeg aanmeldingen zouden hebben, zouden ze ook huizen, arnhem en amsterdam vragen als ik het goed heb. Maar dat was dus niet nodig :P
 
Laatst bewerkt:
so... je begint ver weg en eindigt dan in alkmaar? maar nou snap ik waarom je telkens richting andere kant van het land gaat :P
 
so... je begint ver weg en eindigt dan in alkmaar? maar nou snap ik waarom je telkens richting andere kant van het land gaat :P

Ligt aan de uitgifte dagen :) Dinsdag is Apeldoorn, Donderdag heeft Alkmaar uitgifte en Enschede heeft op vrijdags uitgifte. (ook nog een van de redenen waar ze naar kijken met VB keuze :P ) Alleen Enschede is de grootste groep, dus daar moeten we dan ook vaak met zn alle heen. Alkmaar en apeldoorn aanzienlijk minder, omdat ze daar veel minder hoeven te regelen :P
 
dan ga je in je eentje naar Alkmaar :+ stuk dichter bij huis!

Hoezo is alkmaar ten opzichte van enschede een heel stuk kleiner? heeft dat met de geografische ligging te maken(werkgelegenheid dus armoede), bereikbaarheid van de voedselbank, taboe in het westen etc etc etc?
 
dan ga je in je eentje naar Alkmaar :+ stuk dichter bij huis!

Hoezo is alkmaar ten opzichte van enschede een heel stuk kleiner? heeft dat met de geografische ligging te maken(werkgelegenheid dus armoede), bereikbaarheid van de voedselbank, taboe in het westen etc etc etc?

Alkmaar is opgedeeld, in heiloo en castricum zit ook een deel en wij hebben maar een stuk of 40 man daar die aangemeld zijn (apeldoorn idem ). Enschede daarentegen heeft totaal zo'n 500 man bij 1 locatie, in ons onderzoek nu nog een stuk of 80 dacht ik. (dacht dat Enschede sowieso een van de grootste van NL is)
Wij hebben niks met de rest te maken, maar moeten wel onze 'eigen' kratten aan die clienten geven, vragenlijsten afnemen, metingen verrichten. We hebben daar ongeveer 2 a 2,5 uur voor. Als je dan maar 40 man moet meten heb je minder mensen nodig dan de dubbele hoeveelheid in dezelfde tijd :') (joh :+ ) En als ze dan extra mensen in Alkmaar nodig hebben worden wij wel eerder gevraagd ofcourse. Maar het is een beetje lullig om de meid uit Den Haag constant naar apeldoorn en enschede te sturen.
We hoeven niet iedere keer mee, maar vrijdag moeten er weer metingen worden verricht dus dan is iedereen nodig om ze zo kort mogelijk te laten wachten.

(Lol, heel verhaal :+ )
 
las het al idd. Zal geen pretje zijn daar. Donker, hoge golven, veel wind en ijskoud water. Vreselijk.
 
7 uur vandaag. uitslapen _O-

heb 1,5 jaar tussen thuis en af en toe een paar dagen knallen gezeten. en dat allemaal om een door mijn allergie gesloopt immuunsysteem :X en als die 2 misgaan gaat alles mis. nu een darmbeschermer die mijn allergie onderdrukt. en het hersteld al aardig :Y dus tot de kerst zit ik 3 dagen op klus en 2 dagen magazijn organiseren en andere klusjes op de zaak.

en sinds vrijdag eindelijk mijn mbo3 diploma binnen *O* . dat heeft ook te lang geduurd:X

Balen! -O- Hopelijk blijft het nu goed!

Gefeliciteerd met je diploma! *O*
 
Zo ik kom me maar weer is melden.
Paar delen verder alweer zie ik.
Verhuizing achter de rug, voor het eerst op mezelf (eindelijk) en een beetje gesetteld. En een apart hokje voor m'n rode vriendin. :)
Het was toch wel met geknepen billen rijden op de op- en afritten op de snelweg vanavond. En telkens maar mijn kijkgat uitgraven. :+
Toen ik thuis was zag ik dat er ijs aan mijn pak hing. :+
 
Laatst bewerkt:
het is puur wit buiten B|

Minder treinen door sneeuwval
RIJSWIJK - Van en naar het noorden van het land worden donderdagochtend minder treinen ingezet in verband met de sneeuwval in de regio.
Foto: ANP

Dat meldt de NS in de nacht van woensdag op donderdag. Er wordt daarmee ingespeeld op de plotselinge weersomslag in het noorden.

Tussen Zwolle en Utrecht zullen minder intercity's rijden. Ook in de kop van Noord-Holland zijn er aanpassingen in de dienstregeling, daar rijden sprinters in plaats van intercity's.

De aangepaste dienstregeling geldt vooralsnog tot 12 uur donderdagmiddag.

volgens mij al meerdere dagen bekend :')
 
Laatst bewerkt:
NS rijdt in het Noorden van het land met een aangepaste dienstregeling tot 12 uur. Whoepie!
En het is bok en bok koud buiten.
 
Pfff, wat een dramaqueens op de weg als de berm een beetje wit is... Iedereen in de file zal dat waarschijnlijk wel denken, maar geef dan allemaal gas! :/

Ik heb m'n eerste buitenklus er al weer opzitten *D

frozen-man.jpg
 
Laatst bewerkt:
Maaaarrr wel gratis koffie en thee !
[Me]staat lekker met een gratis bakkie thee te wachten op de volgende vertraagde trein[/me]
Niks van gemerkt.. wel heeft elke trein tot nu toe vertraging. En heb ik momenteel al een extra reistijd van anderhalf uur te pakken. Nu als een baas in de eerste klas fyra terwijl een stelletje die voor me zitten elkaar aan het opgeilen zijn... :')
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen :W

Valbeugels van sinterklaas gekregen *O* Nu kan ik hem voortaan zonder al te veel schade(hoop ik :P ) uit me handen laten vallen :+
 
Ik heb straks een examen Spaans, dus ik ga maar 1 uur eerder met de trein, want ik vertrouw de NS helemaal niet met hun smoesjes. :( En zo snel mogelijk hoop de metro in, die rijden tenminste wel altijd. *O*

Word denk ik geen ritje meer dit jaar... Wachten tot volgend jaar -O-
 
Ik heb straks een examen Spaans, dus ik ga maar 1 uur eerder met de trein, want ik vertrouw de NS helemaal niet met hun smoesjes. :( En zo snel mogelijk hoop de metro in, die rijden tenminste wel altijd. *O*

Word denk ik geen ritje meer dit jaar... Wachten tot volgend jaar -O-

Helaas. In 20 minuten tijd geen enkele metro 51 richting amstelveen :P

Btw mn Karma is echt genius vandaag *O* Eerst al in de trein 3 Engelse meiden geholpen omdat ze de ''verkeerde'' trein in waren gestapt, maar achteraf was dat wel beter :') En nog nog een chick die onderuit ging op der scooter geholpen :P
Zo lief en aardig als ik ben zei ik wel als eerst: we moeten eerst dit ding ff overeind zetten, de benzine loopt eruit :') (ze was al half aan het opstaan hoor, maar ging weer zitten om der andere spullen te pakken, terwijl ik de benzine zag lopen :+ Daar kijk ik dan weer naar :') )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan